دانلود و خرید کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی استا ام. راپاپورت ترجمه وحید نجاتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی اثر استا ام. راپاپورت

کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی

معرفی کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی

کتاب «اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی» نوشتۀ استا ام. راپاپورت و ترجمۀ وحید نجاتی و فاطمه آبادی است و انتشارات رشد فرهنگ آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی

دکتر راپوپورت، نویسندۀ کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی با زبانی روان، علم و تجربۀ خود را جهت آموزش مهارت‌های اجتماعی درهم‌آمیخته است و به شیوه‌ای جذاب به بیان تجربیات خود و مستندات علمی مرتبط با آن پرداخته است. او همچنین تلاش کرده است روش مناسب آموزش مهارت‌های اجتماعی با تکنیک‌های علمی به مخاطبین ارائه دهد. فعالیت بالینی او و بیان روایت‌گونهٔ کتاب، مثال‌های جذابی را برای هر نمونه تکنیک عملی آموزش مهارت‌های اجتماعی فراهم کرده است. روش‌های ارائه شده در این کتاب برای کسانی است که در تعامل با این کودکان هستند و می‌توانند این دستورالعمل‌ها را برای آنان به کار بندند.

دکتر راپوپورت در کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی، به روایت داستان‌هایی در مورد اینکه چگونه با کودکان مبتلا به این اختلال کار کرده می‌پردازد، او در هر فصل کتاب به ارائهٔ مشاوره‌ای، آگاهانه و واقعی برای آموزگاران و والدین می‌پردازد مانند: آگاهی از نشانه‌ها و علائم، تغییرات رفتار، شناخت کودک و آگاهی از و سپس اقدام سریع و متقابل در قبال کودک و سخن‌گفتن با او به‌صورت خصوصی.

کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی مهارت‌های مهم و اساسی برای این کودکان را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و همچنین توصیه‌های مفیدی را در مورد رفتار مثبت، همکاری با یکدیگر، نظارت، تهیه و آزمون فرضیه‌ها و کمک به بزرگسالان در محیط خانه و مدرسه برای تغییر محیط پیرامون فرزند، در اختیار بزرگسالان قرار می‌دهد.

کتاب اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی و مهارت‌های اجتماعی در ۷ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی»، «فصل دوم: نقص مهارت‌های اجتماعی در کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی»، «فصل سوم: فهرست مهارت‌های اجتماعی به همراه توصیف آنها»، «فصل چهارم: معلمان و والدین چه‌کارهایی می‌توانند انجام دهند؟»، «فصل پنجم: از کجا باید شروع کنم»، «فصل ششم: مهارت‌های اجتماعی و نحوۀ آموزش آنها» و «فصل هفتم: حمایت از رشد مهاجرت»

خواندن کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مشاوران، درمانگران، مربیان و کسانی که افرادی با اختلال نقص توجه-بیش فعالی در تعامل هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اختلال نقص توجه-بیش فعالی و مهارت های اجتماعی

«اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی چیست؟ قبل از پرداختن به تعریف پزشکی/ آموزشی این اختلال، به مورد استیسی توجه کنید، کسی که تصمیم گرفت پسرش بابیِ داراي اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی را در خانه آموزش دهد. او احساس می‌کرد، باتوجه‌به این واقعیت که بابی نمی‌تواند برای مدت طولانی در یک جا بماند (که یک ویژگی معمول برای کودکان دارای اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی است)، قادر به یادگیری آموزه‌ها در یک کلاس درس نیست. بابی چهار‌ساله بود که اطمینان یافتم او دارای اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی است و هیچ تمایلی به درمان دارویی او نداشتم؛ بنابراین، می‌دانستم که او به‌زودی باید در کلاس درس شرکت کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان