دانلود و خرید کتاب از همه چیز متنفرم متیو دی بندتی ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از همه چیز متنفرم اثر متیو دی بندتی

کتاب از همه چیز متنفرم

انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از همه چیز متنفرم

کتاب از همه چیز متنفرم نوشتهٔ متیو دی بندتی و ترجمهٔ زهره زاهدی است. آسمان نیلگون این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی.

درباره کتاب از همه چیز متنفرم

توضیحات این کتاب با زبانی کنایه‌آمیز نوشته شده است.

کتاب از همه چیز متنفرم (I Hate Everything) از ما خواسته نفرت را پخش کنیم! متنفربودن از چیزهای نفرت‌انگیز یا ناراحت‌کننده یا بد آسان است، اما نفرت‌داشتن از همه‌چیز، یک استعداد خداداد است؛ بنابراین متنفرهای غیرحرفه‌ای باید این کتاب را بخوانند. با چنین تنوعی در بیزاری‌ها اعم از کوچک و بزرگ، با ارزش و بی‌ارزش، از تقویم‌هایی با عکس بچه‌گربه‌های بامزه گرفته تا کارت‌های کریسمس‌هایی با عکس بچه‌های بی‌ریخت دوستانْ بالاخره در کتاب «از همه‌چیز متنفرم» چیزی پیدا می‌کنید که به آن بخندید یا کسی که همراهش متنفر باشید! متیو دی بندتی، متنفری با فرصت‌های برابر است. او پس از ۲۰ سال کار در صنعت تبلیغات، چطور ممکن است متنفر نباشد؟ این نویسنده در شرکت‌های بزرگ در کمپین بازاریابی برای همه‌چیز، از برندهای معروف کالاهای ورزشی گرفته تا مؤسسات مالی، کتاب‌فروشی‌های زنجیره‌ای و چینی‌های نفیس کار کرده و همیشه هم متنفر است.

توضیحات این کتاب با زبانی کنایه‌آمیز نوشته شده است.

خواندن کتاب از همه چیز متنفرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره زهره زاهدی

زهره زاهدی در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. او مترجم و نویسنده است. زاهدی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بانکداری از دانشگاه آمریکایی بیروت بوده است. او کتاب‌های مختلفی را در حوزه‌های روان‌شناسی عمومی، رمان، زندگی فلاسفه و... ترجمه و منتشر کرده؛ کتاب‌هایی همچون «استادان بسیار زندگی‌های بسیار»، «برای یک روز دیگر»، «تنها عشق حقیقت دارد»، «چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازیم»، «چهار توافق»، «چیزی بیشتر از زندگی»، «شواهدی برای زندگی پس از مرگ»، کتاب مشهور «غرق در نور» نوشتهٔ بتی جی ایدی، «معجزه وجود دارد»، «قلب بخشنده»، «وقتی خدا وارد شود معجزه می‌شود»، «نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید» و ... .

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان