دانلود و خرید کتاب کوانتوم الکترونیک علی دیناروند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوانتوم الکترونیک اثر علی دیناروند

کتاب کوانتوم الکترونیک

امتیاز:
۴.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کوانتوم الکترونیک

کتاب کوانتوم الکترونیک نوشتهٔ علی دیناروند (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد) است. انتشارات اودیسه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب درسی در ۹ فصل نوشته شده است.

درباره کتاب کوانتوم الکترونیک

کتاب کوانتوم الکترونیک به موضوعاتی مانند پیدایش الگوهای کوانتومی، معادلهٔ موج شرودینگر، انتشار الکترون در ساختارهای کوانتومی، عمل‌گرها و حالت‌های ویژه، نوسان‌گرهای هارمونیک، فرمیون‌ها و بوزون‌ها، اختلال مستقل از زمان، .اختلال وابسته به زمان، تکانه‌ی زاویه‌ای و اتم هیدروژن پرداخته است.

خواندن کتاب کوانتوم الکترونیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ الکترونیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب کوانتوم الکترونیک

«تا اواخر قرن نوزدهم، فیزیک کلاسیک (مکانیک کلاسیک، الکترومغناطیس ماکسول و ترمودینامیک) تمام پدیده‌های شناخته شده‌ی فیزیکی را به‌صورت کامل توصیف می‌کرد و به‌هیج‌وجه قابل انتقاد نبود. اوایل قرن بیستم، دانشمندان به تکنیک‌های تجربی و عملی برای بررسی رفتار اتم‌ها و ذرات زیراتمی دست یافتند و متوجه شدند که فیزیک کلاسیک در توضیح و توجیه این پدیده‌های میکروسکوپی به شدت با ناکامی مواجه می‌شود. برخی از مواردی که فیزیک کلاسیک در توجیه آن‌ها با مشکل مواجه گردید، عبارتند از: تابش جسم سیاه، اثر فوتوالکتریک، پایداری اتم و طیف‌نمایی اتمی که در این کتاب به توضیح در مورد هریک می‌پردازیم.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۸۳۴۸۹
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

تمام مطالب رو برای درس کوانتوم الکترونیک پوشش میده. خوبیش اینه مفید و مختصره

مدیری
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

کتابی پر بار در حوزه کوانتوم الکترونیک درعین حال بسیار روان که به خواننده حس خوبی منتقل خواهد کرد. مطالب بسیار گویا و دارای پیوستگی میباشد که این موضوع نشان دهنده تسلط بالای مولف روی مطالب ارائه شده میباشد.

محمد بشیری
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

کتابی بسیار روان مختصر و مفید و دارای پیسوتگی‌مطالب و با قدرت انتقال مطالب بسیار بالا که نشان دهنده تسلط عالی مولف روی مطالب ارائه شده میباشد حتما پیشنهاد میشود

کاربر ۳۱۰۲۰۵۸
۱۴۰۱/۰۸/۲۱

بسیار عالی

کاربر ۴۹۹۰۱۵۴
۱۴۰۱/۰۸/۲۰

عالی عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان