دانلود و خرید کتاب سخنرانی به روش تد کریس اندرسون ترجمه مهسا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سخنرانی به روش تد اثر کریس اندرسون

کتاب سخنرانی به روش تد

معرفی کتاب سخنرانی به روش تد

کتاب سخنرانی به روش تد نوشتهٔ کریس اندرسون و ترجمهٔ مهسا ابراهیمی است. نشر آتیسا این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب سخنرانی به روش تد

کتاب آموزشی سخنرانی به روش تد با هدف توضیح‌دادن جادوی قدرتمند سخنرانی برای جمع نوشته شده و به ما امکان می‌دهد در این کار بهترین شویم. برای ایراد یک سخنرانی عالی فقط یک راه وجود ندارد؛ دنیای علم و دانش به‌مراتب وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود و شرایط سخنران و شنوندگان هم بسیار متنوع و مختلف است. هر اقدام و کوششی برای به کاربردن یک فرمول واحد برای ایراد یک سخنرانی خوب، با شکست روبه‌رو می‌شود. شنوندگان، فوری متوجه می‌شوند و احساس می‌کنند تحت‌سلطه هستند. یک سخنرانی خوب می‌تواند نظرات مردم را متحول کند و ازاین‌رو است که آشنایی با این فن و هنر برای افرادی که باید با آن سروکار داشته باشند، لازم است. این کتاب پنج بخش و چندین فصل دارد.

خواندن کتاب سخنرانی به روش تد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب آموزشی را به دوستداران هنر و فن سخنرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سخنرانی به روش تد

«عصر نوین آتش است.

روی صحنه کم‌نور می‌شود زنی با کف دسته‌ای عرق کرده و پاهایی که در حال لرزیدن صحنه می‌رود. نورافکن روی صورت او زوم می‌کند و هم‌زمان هزار و دویست جفت چشم به او زل‌زده‌اند. حاضران احساس می‌کنند زن مضطرب است نگرانی ملموسی در صحنه وجود دارد. زن صدایش را صاف می‌کند و سخن می‌گوید آنچه پس از سخنرانی اتفاق می‌افتد، جالب است.

هزار و دویست نفر با هزار و دویست مغز مستقل به طرز متفاوتی می‌اندیشند. سپس ذهن‌ها با یکدیگر مطابقت پیدا می‌کنند و سخنان سحرآمیز زن مخاطبان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. آنها با هم می‌خندند با هم گریه می‌کنند و هم‌زمان با همۀ اینها، اتفاق دیگری به وقوع می‌پیوندد. از الگوهای پیچیده ذهن، سخنران کپی‌برداری شده و به ذهن هزار و دویست مخاطب که در سالن هستند منتقل می‌شود. این الگوها تا آخر عمر در ذهن آن هزار و دویست نفر می‌ماند و در آینده رفتار آنها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد این زن روی صحنه سحر و جادو نمی‌کند؛ بلکه حیرت و شگفتی خلق می‌کند؛ اما مهارت‌هایش به اندازهٔ سحر و جادو مؤثر واقع می‌شود.

مورچه‌ها از طریق ترشح مواد شیمیایی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. ما از طریق ایستادن روبه روی یکدیگر زل‌زدن به هم دست تکان‌دادن برای هم و درآوردن صداهای عجیب با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم ارتباط برقرارکردن انسان‌ها با یکدیگر از عجایب جهان است و ما هر روز به طور ناخودآگاه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم؛ اما برقراری این ارتباط روی صحنه به اوج خود می‌رسد. این کتاب نحوه رسیدن به اعجاز سخنرانی را مطرح می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در این زمینه بهترین عملکردتان را نمایش دهید؛ اما لازم است از همین آغاز نکته‌ای را گوشزد کنیم؛ ایراد یک سخنرانی فوق‌العاده، تنها یک راه ندارد.

دنیای اطلاعات خیلی گسترده است و سخنران‌ها مخاطبان و جلسات سخنرانی بسیار متفاوت هستند و این موارد به‌قدری وسیع است که تنها با یک شیوه نمی‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد. اصرارداشتن برای به‌کاربردن تنها یک، فرمول نتیجهٔ عکس می‌دهد. به‌این‌ترتیب مخاطبان فوراً این موضوع را می‌فهمند و حس می‌کنند گول‌خورده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان