دانلود و خرید کتاب آموزش تندخوانی کم نایت ترجمه زهرا توکلی میهمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش تندخوانی اثر کم نایت

کتاب آموزش تندخوانی

نویسنده:کم نایت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش تندخوانی

کتاب آموزش تندخوانی نوشتۀ کم نایت با ترجمۀ زهرا توکلی میهمی در انتشارات آقائی به چاپ رسیده است. این کتاب با ارائۀ تمرین‌هایی برای تقویت عملکرد مغز، چشم، حافظه و تمرکز، به شما یاد می‌دهد که چطور کتاب ۲۰۰صفحه‌ای را ظرف یک ساعت بخوانید و در عین حال درک درستی از مطالب آن به دست بیاورید.

درباره کتاب آموزش تندخوانی

وقتی ما مشغول خواندن مطلبی هستیم، پردازش کلمات و درک معنی آن‌ها، نیازمند تلاش و زمان بسیاری است. برای بسیاری از افراد، مطالعه فعالیتی سخت است که به زمان و انرژی ذهنی بسیار زیادی نیاز دارد. برای برخی دیگر هم آن‌قدر سخت است که به ‎کل از خواندن صرف‎نظر می‎کنند. احتمالاً برای بسیاری این ابهام و پرسش وجود دارد که چگونه بعضی افراد به‌طرز عجیبی کتاب‌ها را سریع می‌خوانند؛ مثلاً کتابی را که مطالعه‌اش برای شما یک هفته طول می‌کشد، از آن‌ها تنها ۲ روز وقت می‌گیرد. گرچه ممکن است در میان این افراد خوانندگان سطحی وجود داشته باشد که مطالب را سرسری می‌خوانند؛ اما بعضی‌ واقعاً سرعت مطالعۀ زیادی دارند و در عین حال به عمق مطالب کتاب هم دقت می‌کنند. آیا تندخوانی این اشخاص ذاتی است؟ پاسخ در بسیاری موارد نه است. باید دانست که تندخوانی یک مهارت است و با تمرین به دست می‌آید؛ یعنی اگر جزو افرادی نبوده‌اید که از کودکی در خانه یا مدرسه تندخوانی را یاد گرفته‌اند، می‌توانید در بزرگسالی با تمرین این مهارت را یاد بگیرید. واقعیت این است که ما توانایی این را داریم که بهتر و سریع‎تر بخوانیم؛ فقط باید روش‌های صحیح به‎کارگیری چشم و مغز خود را بیاموزیم.

کتاب آموزش تندخوانی نوشتۀ کم نایت به شما این امکان را می‌دهد که به خواننده‌ای ماهر تبدیل شوید، به‌خصوص اگر با سریع خواندن و تمرکز مشکل دارید. این کتاب، تکنیک‌هایی عملی ارائه کرده است تا ظرفیت واقعی مغز و چشم‌های شما را باز کند، مطالعه را کمتر چالش‌برانگیز و زمان‌بر کند، در حالی که شما را قادر می‌سازد تا درک عمیقی از محتوای کتاب به دست آورید. کتاب در ۵ بخش تدوین شده است و هر بخش ۳ فصل دارد. در هر بخش جنبۀ متفاوتی از تندخوانی بررسی شده است. بخش اول اقدامات لازم قبل از مطالعه را توضیح می‌دهد و تأکید می‌کند که مطالعۀ مؤثر فراتر از برداشتن کتاب و خواندن آن است. بخش دوم با ارائۀ تکنیک‌های ضروری تندخوانی توانایی شما را برای خواندن حداکثر تعداد کلمات در کوتاه‌ترین زمان تقویت می‌کند. بخش سوم به توضیح دقیق و بهینه‌سازی تکنیک‌های معرفی‌شده در بخش دوم می‌پردازد. بخش چهارم بر روش‌هایی تمرکز دارد که نویسندگان برای سازمان‌دهی محتوای خود از آن‌ها استفاده می‌کنند و ترفندهایی برای گسترش دایرۀ واژگان آموزش می‌دهد. در بخش پنجم نیز راه‌حل‌هایی برای بهبود حافظه، از بین بردن حواس‌پرتی در حین مطالعه و حفظ سلامت چشم ارائه شده است.

کتاب از زبان ساده و راهکارهای عملی برای افزایش سرعت مطالعه استفاده کرده است. تمرین‌های آخر هر فصل نحوۀ عملی کردن توصیه‌های گفته‌شده را آموزش می‌دهد و راهنمای شما برای تمرین روی سایر متن‌ها خواهد بود. تقریباً تمام چیزی که شما برای تندخوانی نیاز دارید در این کتاب پیدا خواهید کرد و با یادگیری آن‌ها می‌توانید با صرف زمان کمتر بیشتر کتاب بخوانید. کتاب آموزش تندخوانی یکی از پرفروش‌های کتاب آمازون در زمینۀ مهارت‌های خواندن و سبک نگارش نایت به‌دلیل واضح، مختصر و آسان بودن شناخته‌شده است.

خواندن کتاب آموزش تندخوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ کسانی که با کتاب و مطالعه سروکار دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۱۹,۷۰۰
تومان