دانلود و خرید کتاب از خوب به عالی جیم کالینز ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از خوب به عالی اثر جیم کالینز

کتاب از خوب به عالی

معرفی کتاب از خوب به عالی

کتاب «از خوب به عالی» نوشتۀ جیم کالینز و ترجمۀ فرزام حبیبی اصفهانی است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. کتاب از خوب به عالی دربارۀ علل شکست‌ها و موفقیت‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

درباره کتاب از خوب به عالی

کتاب از خوب به عالی به این موضوع می‌پردازد که چرا شرکت‌های عالی همواره عالی و فوق‌العاده بوده‌اند و خیلی از شرکت‌های خوب همیشه خوب مانده‌اند و هرگز نیازی نداشتند که از خوب به عالی تغییر کنند. جیم کالینز همچنین به این پرش پاسخ می‌دهد که آیا یک شرکت خوب می‌تواند به شرکتی عالی تبدیل شود و اگر پاسخ مثبت است، چگونه؟

جیم کالینز برای نوشتن کتاب از خوب به عالی به مدت ۵ سال به تحقیق و پوهش پرداخت و در نهایت به این نتیجه رسید که تغییر و دگرگونی از وضعیت خوب به عالی امکان‌پذیر است و تلاش کرده است تا تمام یافته ها و روش هایش را در کتاب بیان کند.

فرست مطالب کتاب از خوب به عالی عبارت است از: «فصل یکم: خوب، دشمن عالی است»، «فصل دوم: سطح پنجم رهبري»، «فصل سوم: اول چه کسی... بعد چه چیزی»، «فصل چهارم: رویارویی با حقایق بی‌رحمانه (هرگز ایمان خود را از دست ندهید)»، «فصل پنجم: مفهوم جوجه‌تیغی»، «فصل ششم: فرهنگ انضباط»، «فصل هفتم: شتاب‌دهنده‌های فناوری»، «فصل هشتم: چرخ پرواز و چرخۀ نابودی»، «فصل نهم: از خوب به عالی، ساختن برای همیشه»، و «کلام آخر». 

خواندن کتاب از خوب به عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب های مدیریت، خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیم کالینز

جیم کالینز متولد سال ۱۹۵۸ و نویسنده یا مشارکت‌کننده در نوشتن هفت کتاب حوزهٔ مدیریت خلاق از جمله خوب به عالی و ساختن برای ماندن است که تمام آن‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های این زمینه شناخته می‌شوند. او ۴۰ سال به صخره‌نوردی مشغول بوده‌ است. جیم به رفتن راه‌های نرفته و خلاقیت و خطرپذیری معتقد است. او مدرک کارشناسی ریاضی و MBA را از دانشگاه استنفورد و مدرک دکتری افتخاری را از دانشگاه کلرادو گرفته است. شریه فوربس نام او را در سال ۲۰۱۷ در فهرست صد مغز زندهٔ کسب‌وکار در سطح جهان قرار داده‌ است. فهرستی که جیورجیو آرمانی، دن گلیبرت، اریک اشمیت، مارک زاکربرگ، جک ولش، وارن بافت، ریچارد برانسون، چارلز شواب و جف بزوس هم در آن قرار دارند. نشریهٔ Thinker نیز نام جیم کالینز را در سال‌های مختلف جزو ۵۰ متفکر برتر جهان اعلام کرده‌ است و حتی در سال ۲۰۱۱ نام کالینز به ردهٔ چهارم رتبهٔ‌بندی Thinker نیز رسید.

بخشی از کتاب از خوب به عالی

«خوب، دشمن عالی است. یکی از دلایل کلیدی که نمی‌کوشیم چیزهای کوچک را به چیزهاي بزرگ تبدیل کنیم، همین است. ما مدارسی عالی نداریم و دلیل آن، داشتن مدارسی خوب است. ما دولتی عالی نداریم؛ زیرا دولتی خوب داریم. تنها تعداد اندکی از مردم به یک زندگی عالی دست می‌یابند، اما اغلب مردم به یک زندگی خوب بسنده می‌کنند؛ زیرا دستیابی به آن کار آسانی است. تعداد زیادی از شرکت‌ها هرگز به موقعیتی عالی نمی‌رسند؛ زیرا آن تعداد از شرکت‌ها موقعیتی خوب دارند و این ساختار اصلی است. این موضوع در سال ۱۹۹۶ کاملاً برایم روشن شد. هنگامی که با گروهی از پیشروان و رهبران اندیشمند، برای صرف شام، دور هم جمع شده بودیم تا درمورد سازماندهی و عملکرد آن نیز صحبت و تبادل نظر کنیم، بیل میهان مدیرعامل شعبۀ سان‌فرانسیسکوی شرکت مک‌کینزی، به سمت من خم شد و اعتراف کرد: میدانی جیم، ما عاشق کتاب ساختن براي ماندن تو هستیم. کتابی که تو و دستیارت برای نگارش آن زحمت زیادی کشیده و تحقیقات فراوانی کرده‌اید. باید بگویم که کتابی فوق‌العاده است، اما متأسفانه کاملاً بی‌استفاده است.»


معرفی نویسنده
عکس جیم کالینز
جیم کالینز

جیم کالینز نویسنده معروف کتاب‌های مدیریت است که در ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در کلرادو آمریکا متولد شد. او مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه استنفورد و دکتری افتخاری را از دانشگاه کارادو گرفت. کالینز فردی است که عمر خود را به تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت گذرانده. کارنامه زندگی او پر از کتاب‌های مختلف است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها حتی تا ده میلیون نسخه در جهان هم به فروش رسیده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان