دانلود کتاب صوتی از خوب به عالی با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از خوب به عالی اثر جیم کالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی از خوب به عالی

معرفی کتاب صوتی از خوب به عالی

کتاب صوتی از خوب به عالی نوشتهٔ جیم کالینز است و با ترجمهٔ گروه مترجمان و صدای حجت یوسفی و سمانه مبلغ حسینی در رادیو مثبت منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی از خوب به عالی

کتاب صوتی از خوب به عالی یکی از پرفروش‌ترین و بهترین کتاب‌های حوزهٔ کسب‌وکار است. نشریه فوربس در سال ۲۰۱۷، نام جیم کالینز را در فهرست ۱۰۰ مغز زنده‌ٔ کسب‌وکار در سطح جهان قرار داده است.

«جیم کالینز» و تیم پژوهشی‌اش برای نوشتن کتاب از خوب به عالی حدود ۵ سال زمان گذاشتند و تاریخچه ۲۸ شرکت را تجزیه‌وتحلیل کردند. پس از بررسی این اطلاعات به عوامل مهم و کلیدی‌ای دست پیدا کردند که به ما مخاطبان توضیح می‌دهد چرا بعضی از شرکت‌ها موفق می‌شوند و بعضی شرکت‌ها نمی‌توانند رشد کنند و در جای خود می‌مانند.

در این کتاب تقریباً در همه‌ٔ زمینه‌های عملکردی و مدیریتی ترفندهایی ارائه می‌شود که مسیر را برای شنونده روشن می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از خوب به عالی برسید.

یکی از ویژگی‌های این کتاب روان و ساده‌بودن مطالب آن است. نویسنده با مثال‌هایی واقعی موضوعات را به‌خوبی برای خوانندگان توضیح می‌دهد. کتاب «از خوب به عالی» فقط برای مدیران و صاحبان کسب‌وکارها نیست. این کتاب راز رسیدن به عالی‌‌ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما یاد می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی از خوب به عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس جیم کالینز
جیم کالینز

جیم کالینز نویسنده معروف کتاب‌های مدیریت است که در ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در کلرادو آمریکا متولد شد. او مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه استنفورد و دکتری افتخاری را از دانشگاه کارادو گرفت. کالینز فردی است که عمر خود را به تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت گذرانده. کارنامه زندگی او پر از کتاب‌های مختلف است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها حتی تا ده میلیون نسخه در جهان هم به فروش رسیده‌اند.

نظرات کاربران

عشق کتاب مفید
۱۴۰۱/۰۸/۱۰

چرا اینقدر گرونهههه

mhh
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

قیمت زیادی بالاست، کاغذ گرون شده... این چه ربطی به نسخه صوتی کتاب داره..‌‌‌.

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان