دانلود و خرید کتاب اتحادیه ابلهان جان کندی تول ترجمه زهره قلی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول

کتاب اتحادیه ابلهان

نویسنده:جان کندی تول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اتحادیه ابلهان

کتاب اتحادیه ابلهان نوشتۀ جان کندی تول و ترجمۀ زهره قلی پور است و انتشارات آتیسا آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب داستان زندگی پسری به نام ایگنیشس را تعریف می‌کند که نمی‌تواند فردی مفید برای جامعه باشد و با وجود بالابودن سنش هنوز پیش مادرش زندگی می‌کند.

درباره کتاب اتحادیه ابلهان

ایگنیشس پسری حدودا چهل‌ساله و تنبل است که فوق لیسانس فلسفه دارد و کتاب‌های خیلی زیادی خوانده است؛ اما با این وجود نمی‌تواند برای خود شغلی دست و پا کند و هنوز هم کنار مادر پیرش زندگی می‌کند. یکی از دلایلی که ایگنیشس نمی‌تواند با دیگر افراد جامعه خو بگیرد یا ازدواج کند این است که روحیه‌ای به شدت آرمان‌گرایانه دارد و علاوه بر این بیش از حد رک حرف می‌زند. او از سیستم تبعیض‌نژادی و جامعۀ آمریکا متنفر است و فکر می‌کند می‌تواند به تنهایی شورش کند و همه چیز را تغییر دهد. در نهایت ایگنیشس به اصرار مادرش در یک کارخانه، کاری اداری پیدا می‌کند. شخصیت و رفتارهای متفاوتی که دارد باعث می‌شود که نتواند خود را با دیگر کارمندان تطبیق دهد و همین موضوع باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای او می‌شود. این کتاب در ژانر کمدی سیاه نوشته شده و در پشت جملات به ظاهر طنزش، حقیقتی ناراحت‌کننده پنهان شده است.

جان کندی تول کتاب اتحادیه ابلهان را در سی‌سالگی نوشت و مدت زیادی به دنبال چاپ کتاب سراغ ناشران مختلف رفت، اما کسی حاضر به چاپ آن نشد. بعد از مدتی جان کندی تول ناامید و افسرده شد و در ۳۲ سالگی خودکشی کرد. پس از مرگ او، مادرش نسخه‌‌های پرینت‌شده‌ٔ کتاب را پیش ناشران زیادی برد و بعد از چند ماه دوندگی موفق به چاپ این کتاب شد. 

خواندن کتاب اتحادیه ابلهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که به ژانر کمدی سیاه علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان کندی تول 

جان کندی تول، نویسنده آمریکایی، در سال ۱۹۳۷ در نیواورلئان آمریکا چشم به جهان گشود. مادرش موسیقی تدریس می کرد و پدرش ماشین‌فروش بود. او پس از اتمام تحصیلاتش در دانشگاه، در سن ۲۲ سالگی به مقام استادی در دانشگاه کال هانتر نیویورک دست یافت. جان کندی تول در سی سالگی، و هنگامی که دوران سربازی خود را در پورتوریکو می گذراند نوشتن کتاب اتحادیه ابلهان را آغاز کرد. بعد از بازگشت به آمریکا، رمان خود را برای ناشران بسیاری ارسال کرد ولی هیچ‌کدام راضی به چاپ آن نشدند و همین موضوع باعث افسردگی و در نهایت خودکشی او شد. مادرش پس از مرگش، رمان او را با کمک واکر پرسی، استاد دانشگاه لوییزیانا، منتشر کرد. اتحادیه ابلهان در سال ۱۹۸۲ برندۀ جایزه پولیتزر شد. 

بخشی از کتاب اتحادیه ابلهان

«ایگنیشس، جی. ریلی با نگاهی تحقیر‌آمیز آدم‌های منتظر زیر ساعت فروشگاه بزرگ دی. اچ. هلمز را دید می‌زد و در ازدحام جمعیت نشانه‌هایی را ورانداز می‌کرد که بدسلیقگی آن آدم‌ها در انتخاب پوشش را به رخ می‌کشید. ایگنیشس متوجه شد چندتا از آن رخت و لباس‌ها به قدری جدید و نامرسوم، و به اندازه‌ای گران‌قیمت بودند که می‌شد آن‌ها را مصداق دهن‌کجی به ذوق و نزاکت دانست. هر دارایی جدید و گران‌قیمتی صرفا بی‌خبری صاحب آن از معیارهای خداشناسی و هندسه را برملا می‌کرد؛ حتی با آن می‌شد به روح یک انسان شک برد.»

داوری اختلافات مدنی - بازرگانی
حمیدرضا نیک بخت
جستارهایی در باب آموزش ترجمه در دانشگاه
میشل بالار
درون اردوگاه ها
درن بایلر
انحصار در حقوق کیفری ایران
صغری مهدی‌نژاد
زندگی سیاه و سفید نیست، مدرسه پنگوئنها
جوناتان چستر
دقت دیداری (جلد دوم)
داریوش صادقی
ادیان هند (جلد اول)
محمدمهدی علیمردی
آخرین ستاره ماهور
سیدمرتضی طباطبائی مزرعه نو
نگاهی به تعلیم و تربیت غیر رسمی در ایران و جهان: مفاهیم، ویژگی ها و دستاوردها
رحمت‌الله مرزوقی
تاب آوری
گوهر سوری
خاطرات جنگ جهانی دوم (جلد اول؛ از آغاز تا ۱۹۴۱)
هاینتس گودریان
زندگی ۳.۰
مکس تگمارک
همبستگی اجتماعی وفاق اجتماعی
عبدالمحمد مصطفایی
معماری اطلاعات
وی دینگ
کنکور زبان انگلیسی
عباس شادلو
آنچه پدر و مادر باید درباره کمرویی فرزند خود بدانند
احمد پدرام
اصول و مباحث برنامه ریزی درسی
پروین خزائی پول
آسیب شناسی بافت تاریخی شهرها در برابر بزهکاری
تقی حیدری
تاثیر فضای آموزشی بر ارتقاء حس تعلق خاطر دانش آموزان
شیما مولوی بیستونی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان