دانلود و خرید کتاب رنسانس دایت مایک اسرایتل ترجمه راحیل سهراب‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنسانس دایت اثر مایک اسرایتل

کتاب رنسانس دایت

معرفی کتاب رنسانس دایت

کتاب رنسانس دایت نوشتهٔ مایک اسرایتل و ملیسا دیویس و جیمز هافمن و ترجمهٔ راحیل سهراب‌پور است و نشر بین المللی شمس آن را منتشر کرده است. این کتاب بهترین راهنمای علمی برای کاهش چربی افزایش عضله و بهبود عملکرد است.

درباره کتاب رنسانس دایت

 این کتاب اولین توصیف جامع و گسترده بر اساس به‌روزترین داده‌های موجود در زمینه تغذیه و رژیم غذایی است. این کتاب تغذیه و ترکیب بدنی را ترکیب کرده و به شیوه‌ای منظم منطقی و قابل فهم ارائه می‌کند. همچنین مهم‌ترین عوامل موفقیت در رژیم غذایی را شناسایی کرده و کاربرد عملی آنها را نیز مشخص می‌کند.

با خواندن این کتاب اطلاعاتتان درخصوص نحوه چربی‌سوزی، عضله‌سازی و بهبود عملکرد افزایش یافته و اصلاح می‌شود. همچنین برنامه‌ای که برای رژیم شما ارائه می‌دهد بسیار کاربردی است و امتحانش را پس داده است.

این کتاب اطلاعات ویژ‌ه‌ای درخصوص رژیم غذایی مختص بانوان دارد که در نوع خودش منحصر به فرد است. همچنین اطلاعاتی در زمینه سلامت دستگاه گوارش و توضیحاتی درخصوص برخی از رژیم‌های مد روز و اشتباهات رایج و فراگیر درمورد آنها ارائه می‌کند و شرح می‌دهد که چرا آنها را رد می‌کند.

خواندن کتاب رنسانس دایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمامی کسانی که قصد گرفتن رژیم دارند پیشنهاد می‌کنیم. کتابی که در دست دارید به‌روزترین و کامل ترین منبع علمی و کاربردی در زمینه رژیم‌های غذایی و تغذیه برای اهداف کاهش چربی، افزایش عضله و بهبود عملکرد است.

بخشی از کتاب رنسانس دایت

این روزها برای رژیم گرفتن گزینه‌های زیادی پیش روی ما وجود دارد. اگر می‌خواهید با مدرک به شما ثابت شود فقط کافی است در گوگل بنویسید: رژیم کاهش چربی. رژیم‌های جدید و رنگارنگ با وعده کاهش چربی عضله‌سازی و بهبود عملکرد تقریبا هر روز تا دلتان بخواهد در فضای مجازی سر راه ما قرار می‌گیرند. بعضی از رژیم‌ها یک‌سری گروه‌های غذایی را حذف می‌کنند ولی بعضی از رژیم‌ها تمرکز و تاکیدشان را فقط روی همان گروه‌های غذایی می‌گذارند. قطعا راجع به مفاهیمی مثل درشت مغذی‌ها، مجموع کالری دریافتی یا زمان‌بندی تغذیه شنیده‌اید. پایه و اساس علمی و منطقی که پشت اکثر رژیم‌های غذایی مختلف وجود داردم معمولا به صورت شفاف و روشن توضیح داده نمی‌شود. با این همه گزینه‌های مختلفی که با همدیگر در تضاد هستند، همین که فقط تصمیم بگیریم کدام رژیم را باید انتخاب کنیم می‌تواند کار سختی باشد و ما را ناامید و کلافه کند.


نظرات کاربران

mahla
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

خیلی کتاب مفید و عالی در مورد تغذیه هست پیشنهاد میکنم حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان