دانلود و خرید کتاب طرح کسب و کار موفق روندا آبرامز ترجمه بهمن فروزنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طرح کسب و کار موفق اثر روندا آبرامز

کتاب طرح کسب و کار موفق

معرفی کتاب طرح کسب و کار موفق

کتاب طرح کسب و کار موفق نوشتهٔ روندا آبرامز و ترجمهٔ بهمن فروزنده است. انتشارات آموخته این کتاب کاربردی را منتشر کرده است.

درباره کتاب طرح کسب و کار موفق

کتاب طرح کسب و کار موفق (successful business plan) از رازها و راهبردها سخن گفته است. طرح‌های کسب‌وکاری که در نوع خودشان بهترین است، به افکارتان نظم می‌بخشد، الهام‌بخش گروهتان می‌شود و اولویت‌های کسب‌وکارتان را مشخص می‌کند. طرح کسب‌وکار پازل‌ کامل‌شده و یکپارچه‌ای از تمام اجزا و عناصر کسب‌وکار است که شما را در طول سفر کارآفرینیتان راهنمایی می‌کند. اگر ندانیم مقصد نهایی ما کجاست، چگونه متوجه می‌شویم در حال حرکت در جهت درست هستیم؟ اگر ندانیم چگونه، چرا و به کجا می‌رویم، هرگز به جایی که می‌خواهیم، نمی‌رسیم. چند نفر از ما و اطرافیانمان قدم در راهی گذاشته‌ایم که نمی‌دانسته‌ایم چگونه، چرا و به کجا می‌رویم و در نهایت هم راه به جایی نبرده‌ایم و از همه‌چیز گله کرده‌ایم؟ کتاب طرح کسب و کار موفق به قلم روندا آبرامز کمک می‌کند از این ورطه عبور کنید و مسیر را به‌درستی به‌سمت هدف بگذرانید. نویسندهٔ این اثر، کارآفرین و نویسندۀ کاربلدی است که در هر دو عرصۀ نظری و عملی دستاوردهای متعددی دارد و عصارۀ سال‌ها تجربۀ او در حوزۀ کارآفرینی در کتاب حاضر و به‌شکلی هوشمندانه و با ساختاری ساده، روشن و گام‌به‌گام عرضه شده است؛ کتابی که قدم‌به‌قدم شما را در مسیر کارآفرینی پیش می‌برد و لحظه‌به‌لحظه بر تاریکی این مسیر نور می‌تاباند تا بدون هراس و با آمادگی کامل به پیش بروید.

خواندن کتاب طرح کسب و کار موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آشنایی باطراحی کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طرح کسب و کار موفق

«اشتباه نکنید. جایگاه راهبردی واقعی با برنامه یا شعار تبلیغاتی تفاوت دارد. تبلیغات و بازاریابی وسیله‌ای برای دستیابی به جایگاه راهبردی است. این دو به تصویرسازیِ ذهنی‌ متناسب و سازگار با جایگاهتان کمک می‌کند و پیامتان را به مشتریان بالقوه می‌رساند. جایگاه‌یابی راهبردی یعنی ایجاد جایگاه ذهنی معنادار برای خود در بازار.

چرا مشتریان باید از شما خرید کنند؟

امروزه در محیط بسیار رقابتی و پیوسته رو‌به‌تغییر کسب‌وکار، فقط آگاهی از چگونگی ادارۀ یک کسب‌وکار کافی نیست. شما باید از اینکه چه کسب‌وکاری را اداره می‌کنید هم آگاه باشید. علاوه بر توجه به اصول عملیاتی کسب‌وکار، باید به‌طور دقیق بدانید چه جایگاهی در بازار دارید، جاذبه‌تان برای مشتریان کدام است و در مقایسه با رقبا از چه مزایا و امتیازاتی برخوردارید. بیان تعریفی روشن از جایگاه راهبردی،‌ برای هر کسب‌وکاری ضروری است.

اهمیت تعریف جایگاه راهبردی برای یک کسب‌وکار کوچک و محلی، کمتر از اهمیت این موضوع برای شرکتی فوق‌‌‌پیشرفته نیست. یک فروشگاه قدیمی و محلیِ ابزارآلات ساختمانی اکنون فقط با فروشگاه مشابهش در آن‌طرف خیابان رقابت نمی‌کند، بلکه رقیب او هوم‌دیپو‌ و دیگر فروشگاه‌های عظیم ابزارآلات و وسایل ساختمانی هم هستند. صاحبان فروشگاه‌های محلی هم دیگر نمی‌توانند به باورِ «خرید از ما راحت است» اتکا کنند؛ چون با عرضه‌کنندگان آنلاینی رقابت می‌کنند که اجناس خریداری‌شده را درِ منزلِ خریدار تحویل می‌دهند.

واقعیت این است که امروزه مشتریان به‌راحتی به تعداد پرشماری از رقبایتان دسترسی پیدا می‌کنند؛ رقبایی که بعضی از آن‌ها کالاها و خدمات یکسان یا مشابهی را به قیمت کمتری عرضه می‌کنند. در این محیط، مشتری باید برای استمرار خرید از شما انگیزۀ متمایزی داشته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۳۱۰,۰۰۰
تومان