دانلود و خرید کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن آلن دوباتن ترجمه شقایق نظرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن اثر آلن دوباتن

کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن

معرفی کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن

کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن نوشتهٔ آلن دوباتن و ترجمهٔ شقایق نظرزاده است و انتشارات فرمهر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن

کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن ترجمه‌ای است از سمینارهایی که آلن دوباتن در باب مضامینی مشترک با کتاب‌هایش و نه لزوما محدود به آنها ارائه کرده است. مضامین این سخنرانی‌ها درست مثل کتاب‌هایش کوششی است در راستای پیوند فلسفه با زندگی روزمره.

دوباتن در این سخنرانی‌ها از عشق‌های نافرجام رومانتیک و چرایی شکست‌های مکرر ما می‌گوید. از نقش رسانه می‌گوید و می‌کوشد بی‌اینکه مفاهیم هزار بار مکرر در باب خیانت رسانه‌ها را یادآوری کند، به ما بیاموزد خبرها را چطور بخوانیم که مصرف‌کنندۀ صرف نباشیم. بی اینکه ضعف و ترس ناشی از زندگی مدرن را بی اهمیت بداند و جست‌وجو در یافتن جواب سرگشتگی‌هایمان را در کتاب‌های خودیاری به سخره بگیرد، از نقش یگانۀ هنر در غلبه بر ناکامی روزمره می‌گوید. از تاثیر بی‌بدلیل طراحی و معماری بر روح و روانمان سخن می‌گوید و مهم‌تر از همه ملال زندگی روزمره را به رسمیت شناخته و شکوه آن را گوشزد می‌کند.

‌خواندن کتاب عشق، کار و منزلت در عصر مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر خوانندۀ کتاب‌های تسلی بخشی‌های فلسفه، جستارهایی در باب عشق، هنر چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و جز آن بوده باشید خواندن این مقالات در حکم صیقلی است بر آموخته‌هایتان و اگر این مواجهۀ نخست شما با دوباتن باشد، به قطع هر مقاله محرک خواندن کتابی از او خواهد بود.

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

کاربر 3130947
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان