دانلود و خرید کتاب توماس لوردز (جلد دوم؛ راز لوسیفر) چارلز بروكا ترجمه فیروزه ابوسعیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توماس لوردز (جلد دوم؛ راز لوسیفر) اثر چارلز بروكا

کتاب توماس لوردز (جلد دوم؛ راز لوسیفر)

معرفی کتاب توماس لوردز (جلد دوم؛ راز لوسیفر)

کتاب راز لوسیفر نوشتهٔ چارلز بروکا و ترجمهٔ فیروزه ابوسعیدی است. انتشارات کتابسرای تندیس این رمان علمی و تخیلیِ آمریکایی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب راز لوسیفر

در کتاب راز لوسیفر که حاوی رمانی علمی و تخیلی است، آشنا و همراه می‌شویم با «پروفسور توماس لوردز». او برجسته‌ترین محقق زبان‌های باستانی جهان است که روزی وارد استانبول می‌شود تا در دانشگاه معروف این شهر سخنرانی کند. پروفسور ربوده می‌شود. او در می‌یابد که باید برای نجات زندگی خود و تمام انسان‌ها مبارزه کند. در این شهر بزرگ طوماری باستانی پنهان است که کلید نامقدس‌ترین راز تاریخ را در خود دارد؛ رازی که می‌تواند بشریت را نجات دهد یا به ورطهٔ نابودی بکشاند. تنها یک مرد، پروفسور توماس لوردز که برای اولین‌بار در رمان پرفروش «راز آتلانتیس» ملاقاتش کردیم، می‌تواند مرگبارترین نوشتهٔ تاریخ را رمزگشایی کند؛ آن هم پیش از اینکه خودِ شیطان جهان را به زیر بکشد.

این رمان که ۲۶ فصل دارد، از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک در منطقهٔ یشیلکوی در استانبول در ترکیه و از تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۰ آغاز می‌شود.

خواندن کتاب راز لوسیفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان علمی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چارلز بروکا

چارلز بروکا نام مستعارِ یک نویسنده، محقق و استاد دانشگاه در آمریکا است. این فرد، معلم و مربی بیسبال و گاوباز بوده و یک سخنران فعال است که در مکان‌های بسیار متفاوتی مانند سازمان اطلاعات مرکزی، آکادمی وِست پوینت و کنفرانس‌های علمی‌تخیلی سخنرانی کرده است. بروکا به مکان‌های متعددی سفر کرده و موارد علاقهٔ بسیاری دارد؛ آن‌قدر که به گفتهٔ خودش حتی اگر ۱۰۰ سال هم عمر کند نمی‌تواند به همه‌شان برسد. از سرگرمی‌هایش می‌توان به کتاب‌خواندن اشاره کرد. او در زمینه‌های هوانوردی، سیاست بین‌الملل، سلاح‌های پیشرفته و داستان‌های هیجان‌انگیز مطالعهٔ بسیاری داشته است. بروکا کتاب‌های غیرداستانیِ نظامی و کتاب‌های داستانی مصور نیز جمع‌آوری کرده است.

بخشی از کتاب راز لوسیفر

«لوردز به طومارِ بازی که پیش رویش بود خیره شد. دستخط نوشته‌ها برایش آشنا بود. حدس می‌زد یکی از نویسندگانِ کتابی که از کایین دزدیده بود، این طومار را به رشتهٔ تحریر درآورده باشد. نسخه‌های خطی با کتیبه‌های حکاکی‌شده روی سنگ و امثال آن یک تفاوت اساسی داشتند. در کتاب‌ها و نسخ دست‌نویس، ویژگی‌های کاری نویسنده، اغلب خود را در سبک‌سازی، اندازه و نحوهٔ جایگذاری حروفِ روی پوستینه یا صفحات آن‌ها نشان می‌داد. دانستن این‌که پدیدآورندهٔ چند متن ممکن است شخصی واحد باشد، نکتهٔ مهمی به شمار می‌رفت و به تهیهٔ جدولِ زمانی آن نوشتهٔ قدیمی کمک می‌کرد. اما نکتهٔ اصلی این بود که پروفسور نمی‌توانست آن را بخواند. برخی از واژه‌ها آشنا به نظر می‌آمدند، اما مفاهیمی که ظاهراً به آن‌ها اشاره می‌کردند اشتباه بود و او نمی‌توانست بخش عمده‌ای از نوشته‌های روی کاغذِ پوست را درک کند. لوردز که داشت تسلیم می‌شد، به چهره‌های مضطرب اطرافش نگاه کرد. قبل از این‌که بتواند چیزی بگوید سلینا اسلحه‌اش را از غلاف بیرون آورد. راهب‌هایی که از همه به او نزدیک‌تر بودند عقب رفتند و پراکنده شدند.

لحظه‌ای بعد صدای کرکنندهٔ انفجار در اتاق پیچید. بلافاصله قطعه‌ای سنگ از راه‌پلهٔ مارپیچِ پشتِ سرشان پایین افتاد و پس از آن گردوغباری غلیظ وارد اتاق شد و فضا را پر کرد.

اکارت با شنیدن صدای مخوفِ انفجار، اسلحه و چراغ‌قوهٔ کوچکی را که در دست داشت دوباره بین انگشت‌هایش محکم گرفت. گرد و خاک را روی زبان و داخل مجراهای بینی‌اش حس می‌کرد. نفسش از گلویش بالاتر نمی‌آمد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۴۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۱۹۲,۰۰۰
تومان