دانلود و خرید کتاب طول عمر دیوید ای. سینکلیر ترجمه ابراهیم یگانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طول عمر اثر دیوید ای. سینکلیر

کتاب طول عمر

معرفی کتاب طول عمر

کتاب طول عمر نوشتهٔ دیوید ای. سینکلیر و ترجمهٔ ابراهیم یگانه است و انتشارات مازیار آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد که چرا پیر می‌شویم و چگونه آن را به تاخیر بیندازیم؟

اگر گاهی از بابت چگونگی پیر شدن شگفت‌زده می‌شوید، اگر بتوانیم روند پیری را کُند کنیم و یا حتی این روند را وارونه سازیم، و اگر بتوانیم با تندرستی، بالای ۱۰۰ سال عمر کنیم، در آن صورت، کتاب جدید طول عمر از دیوید سینکلِیر از طریق علم و با راهکارهای عملی، شما را راهنمایی خواهد کرد تا در همه عمر در سلامت باشید و عمری طولانی و سرشار از جنب و جوش داشته باشید.

درباره کتاب طول عمر

در این کتاب درخشان، سینکلِیر پرسش‌هایی را در برخی زمینه‌ها مطرح می‌کند: ما چگونه پیر می‌شویم؟ آیا انسان‌ها می‌توانند به چالش فرسودگی و زوال خود چیره شوند؟ او با مطرح‌کردن این پرسش‌ها با برخی از بنیادی‌ترین مسائلی که پیرامون دانش مربوط به سالخوردگی وجود دارد، کلنجار می‌رود. نتیجه کار این است: کتابی جذاب و هیجان‌انگیز در این زمینه که سزاوار است آن را دقیق و ژرف مطالعه کنید.»

دیوید سینکلِیر در کتاب طول عمر، با فصاحت رازی را برایمان بازگو می‌کند که همه می‌خواهند آن را بدانند: چگونه بیشتر عمر کنیم و دیرتر پیر شویم. سینکلیر ما را متقاعد می‌کند که نه تنها زندگی بیش از صد سال امکان‌پذیر است، بلکه حتماً روزی فرا می‌رسد که انسان بتواند این‌گونه عمر کند. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان بر پیری غلبه کرد، باید حتماً کتاب طول عمر را بخوانید.

در ستایش کتاب طول عمر بسیار گفته‌اند. برخی از این تمجیدها را باهم بخوانیم:

«ژرف‌نگر، الهام‌بخش و آموزنده. سینکلِیر انبوهی از جزئیات مولکولی را به برنامه‌ای تبدیل‌کرده است که همه ما می‌توانیم برای داشتن عمر طولانی‌تر و سلامت بیشتر از آن بهره بگیریم. هر کس که علاقمند است فرآیند پیری را درک کند، بیشتر عمر کند و از بیماری‌های مرتبط با پیری در امان باشد، حتماً باید این کتاب را بخواند.»

- داله بِرِدسین، پزشک، نویسنده پرفروش نشریه نیویورک تایمز و مؤلف کتاب پایان آلزایمر

«کتابی رؤیایی از یکی از مهم‌ترین اساتید عصر ما که در زمینه طول عمر پژوهش می‌کند. امروزه کتاب طول عمر به ما این قدرت را می‌دهد که سلامت خود را بهبود بخشیم. در عین حالی‌که این کتاب از یک آینده امکان‌پذیر خبر می‌دهد، زمانی که جوان می‌مانیم و بیشتر عمر می‌کنیم.»

- سارا گات فراید، نویسنده پرفروش نشریه نیویورک تایمز و مؤلف کتاب هورمون درمانی

«آماده باشید که توفانی در ذهنتان وزیدن بگیرد. شما نتایج چندین دهه کار و پژوهش را در دستانتان گرفته‌اید، چیزی که دکتر دیوید سینکلیر، ستاره علمِ سالخوردگی و طول عمر انسان، آن را با شما به اشتراک می‌گذارد.»

- دِیو اَپرِی، بنیان‌گذار و مدیرعامل «بولت-روف»، نویسنده پرفروش نشریه نیویورک تایمز و مؤلف کتاب رژیمِ بولت-پروف

«جهانی را تصور کنید که ما در آن جهان نه تنها نوه‌ها، بلکه نوه‌های نوه‌های‌مان را هم بتوانیم ببینیم. این چشم‌اندازی است که سینکلیر از آینده بشر به ما ارائه می‌دهد، چشم‌اندازی که به دانش، طبیعت، تاریخ و حتی سیاست طوری نگاه می‌کند و طوری باور دارد که این عوامل می‌توانند عمری طولانی برای‌مان عرضه‌کنند. کتاب طول عمر، با جسارت رهبری این مسیر را برعهده می‌گیرد.»

- جیسون فانگ، پزشک و مؤلف کتاب‌های رمز دیابت و رمز چاقی

«در کتاب طول عمر، دکتر دیوید سینکلیر ابزارهای روزمره‌ای را برایمان فراهم می‌سازد تا همه ما بتوانیم از آن ابزارها برای متوقف کردن چیزی استفاده کنیم که او آن را «بیماری سالخوردگی» می‌نامد... شما به خودتان و به آن‌هایی که دوستشان دارید، از بابت خواندن این کتاب و پیروی از توصیه‌های او بدهکار هستید، همان طور که من طی ۱۵ سال گذشته این‌گونه بوده‌ام.»

- استیون آر. گاندری، پزشک، نویسنده پرفروش نشریه نیویورک تایمز و مؤلف کتاب پارادوکس طول عمر و پزشک ارشد انستیتوی بین‌المللی قلب و ریه

«کتاب طول عمر از هر آنچه که ما درباره سالخوردگی و طول عمر می‌دانیم فراتر می‌رود، ترکیبی از کار علمی درخشان، ذهن پیشرو و رؤیای زندگی طولانی‌تر، سالم‌تر و شادتر. کتاب طول عمر، چشم‌اندازی برای آینده ما فراهم می‌سازد و برای رسیدن به آنجا یک نقشه راه ارائه می‌دهد و نیز برای ادغام کردن دستاوردهای علمی و تغییراتی ساده در سبک زندگی؛ تا نه تنها در احساس جوان‌تر بودن به ما کمک کند، بلکه سبب شود واقعاً جوان‌تر شویم.»

- نائومی وایتل، نویسنده پرفروش نشریه نیویورک تایمز و مؤلف کتاب درخشش

«دیوید سینکلیر با استادی تمام، چشم‌انداز جسورانه‌ای از آینده ارائه می‌دهد که طی آن، بشر این توانایی را خواهد داشت که سرعت فرآیند سالخوردگی را کُند کند و یا حتی آن را وارونه سازد و بتواند جوان‌تر، سالم‌تر و طولانی‌تر زندگی کند.»

- ویکتور جِی. دیزائو، پزشک و رئیس آکادمی طب ملی امریکا و مدیرعامل مرکز پزشکی دانشگاه «دوک»

«تاکنون کتاب‌های انگشت‌شماری بوده‌اند که مرا وادار کرده‌اند به گونه‌ای کاملاً متفاوت درباره علم بیندیشم. کتاب دیوید سینکلیر در زمینه سالخوردگی، در زمره این کتاب‌هاست و کتابی است که هر کسی که در آستانه سالخوردگی قرار دارد، باید آن را بخواند.»

- دکتر لِروی هود، استاد انستیتوی تکنولوژی کالیفرنیا، مخترع، کارآفرین، عضو سه آکادمی ملی امریکا و مؤلف همکار در تألیف کتاب رمزِ رمزها

«کتاب طول عمر، نیروی کاملی است از خوش‌بینی، شوخ‌طبعی و فصاحت سینکلیر، کسی که به عنوان یک دانشمند داستان‌سرایی می‌کند. من امیدوارم که ما خودِ دیوید سینکلیر، دانش او و کتاب‌هایش را برای ۵۰۰ سال آینده هم در کنار خود داشته باشیم.»

- دیوید اوینگ، برنده جایزه روزنامه‌نگاری، مؤلف پرفروش و همکار در تألیف کتاب همجوشی قوسی

«کتاب طول عمر، از بابت یک زندگی شگفت‌انگیز به ما امید می‌دهد. دیوید سینکلیر با زیرکی برایمان توضیح می‌دهد که سالخوردگی یک بیماری است، پس درمان‌پذیر است. این کتاب روشنگر، شما را به خط مقدم دستاوردهای باورنکردنی می‌برد. از این شاهکار لذت ببرید، شاهکاری که حتماً باید آن را بخوانید!»

- پیتر اچ. دیاماندیز، نویسنده پرفروش نشریه نیویورک تایمز و مؤلف همکار در تألیف کتاب فراوانی و جسور

«دیوید یک پیشرو است، او هر آنچه را که ما درباره سالخوردگی می‌اندیشیم و نیز درک ما را از این موضوع تغییر می‌دهد.»

- استفان لدرمن، مدیرعامل فدراسیون آمریکایی پژوهش‌های سالخوردگی، واقع در نیویورک

«مهم‌ترین پیام و نیز مهم‌ترین الویت در زندگی ما! طی چند سال آینده، بشریت با این کتاب، با احساس احترامِ همراه با ترس برخورد خواهد کرد. این کتاب را بخوانید... زندگی شما به آن بستگی دارد.»

- مارک هُدُش، برگزارکننده پیشین کنفرانس سالیانه تِدمِد و یکی از بنیانگذاران آن

«کتاب سینکلیر و نیز زندگی کاری او با بزرگترین مشارکت انسان برای افزایش لذت و شادی در زندگی پیوند خورده است. کار او با کارهایی که پاستور، گاندی و ادیسون انجام داده‌اند، هم‌تراز می‌باشد. کار او شاهکار است.»

- مارتین راتبلت، بنیان‌گذار، عضو هیئت مدیره و مدیرعاملِ درمان‌شناسی یونایتد و خالق رادیو ماهواره‌ای سیریوس ایک. ام.

«گام‌گذاشتن بر روی کره ماه زندگی انسان را تغییر داده است و در کتاب طول عمر، سینکلیر گام نهایی را برای بشریت برداشت، گامی که زندگی ما را تغییر خواهد داد، بیش از هر آنچه که می‌توانیم تصور کنیم. او مؤلف بی‌باکی است و دانش بسیار عمیقی را ارائه داده است، چیزی که آینده ما به آن بستگی دارد.» 

- هنری مارکرام، پزشک، استاد دانشگاه ای‌پی‌اف‌ال سوئیس، مدیر پروژه «مغز آبی» و بنیان‌گذار نشریاتِ با دسترسی آزادِ فرونتایرز

«کتابی شگفت‌انگیز و خردمندانه که بینش ما را به مهم‌ترین موضوعاتی می‌کشاند که به آینده ما و آینده همه انسان‌های دیگر مربوط است.»

- دکتر اندرو اسکات، استاد اقتصاد دانشکده کسب و کارِ لندن و مؤلف کتاب زندگی ۱۰۰ ساله

خواندن کتاب طول عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند راز طول عمر خود را بیابند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طول عمر

«هر روز که از خواب بیدار می‌شوم، در ایمیل خودم انبوهی نامه می‌بینم که از سراسر جهان برایم فرستاده‌اند. جزر و مدّ دریا همیشه در جریان است، ولی درباره پژوهشی که به تازگی اعلام شده است، از سوی تیم من و نیز سایرین، همیشه ردّ پایی بر روی این ساحل دیده می‌شود.

همه فرستندگان نامه‌ها می‌پرسند «من چه کاری باید انجام‌دهم؟»

آن‌ها با التماس می‌پرسند: «آیا می‌توانید به من بگویید که برای پذیرفته شدن در این آزمایش‌ها که بر روی انسان‌ها انجام می‌شود، چه کاری باید انجام دهم؟»

«آیا می‌توانید طول عمرِ هامستِرِ (جونده‌ای شبیه به موش) دخترم را زیاد کنید؟ شوخی می‌کنم، می‌دانم که نمی‌توانید این کار را انجام دهید.»

برخی از نامه‌ها غمناک‌تر از نامه‌های دیگر است. به تازگی مردی نوشته بود که می‌خواهد برای یادبود مادرش، کمک مالی برای آزمایشگاه من بفرستد. مادر او پس از سالیان بسیاری که بیماری‌های مربوط به سالخوردگی را تحمل‌کرد، درگذشت. او نوشت «احساس می‌کنم که برای کمک کردن به شما متقاعد شده‌ام، حتی کمک‌هایی کوچک، تا از رخ دادن این وضعیت برای سایرین جلوگیری کنم.» روز بعد، زنی که پدرش دچار آلزایمر شده بود، به من نامه نوشت و پرسید آیا راهی هست که بتواند در این کار مطالعاتی پذیرفته شود؟ او با لابه و التماس نوشته بود «من هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهم، او را به هر جا که نیاز باشد می‌برم، تا آخرین سنت از پولی را که دارم خرج می‌کنم. او تنها کسی است که من دارم و مصیبتی را که ممکن است برای او رخ دهد، نمی‌توانم تحمل‌کنم.»

برای این‌که به آن افق نه چندان دور امیدوار باشیم، دلایل بسیار خوبی در دست داریم ولی مبارزه برعلیه تاخت و تاز کنونی سالخوردگی باید در دنیا به گونه‌ای انجام شود که بیشتر پزشکان به سراغ درمان پیری بروند، حتی پزشکانی که هرگز به این موضوع نیندیشیده‌اند که چرا ما پیر می‌شویم.

برخی از درمان‌های پزشکی و فناوری‌های مربوط به افزایش طول عمر که در این کتاب مطرح شده‌اند، هم‌اکنون نیز وجود دارند و سایر درمان‌ها چند سال دیگر عملی خواهند شد. موارد بیشتری هم هست که حدود یک دهه بعد به‌کارگرفته خواهند شد؛ ما درباره آن‌ها هم بحث خواهیم‌کرد.

ولی حتی بدون دسترسی به این توسعه فناوری، بدون توجه به این‌که چه کسی هستید، در کجا زندگی می‌کنید، سن‌تان چقدر است و درآمدتان چقدر است، می‌توانید ژن‌های مربوط به عمر طولانی خودتان را دخیل‌کنید، از هم‌اکنون آغاز کنید.

این همان کاری است که مردم در طول صدها سال در برخی از مناطق دنیا انجام داده‌اند -حتی بدون این‌که خودشان بدانند- در مناطقی مانند اوکیناوا در ژاپن، نیکویا در کاستاریکا و ساردینیا در ایتالیا که افراد بسیاری با سن ۱۰۰ سال و یا حتی بیشتر در آن‌جا زندگی می‌کنند. برخی از مناطقی که «دَن بوتنِر» نویسنده آمریکایی آن را به جهان معرفی‌کرده است و به اصطلاح «مناطق آبی‌رنگ» نامیده می‌شوند، شناخت آن برای سایر مردم دنیا از میانه دهه سال ۲۰۰۰ شروع شد. چون در آن زمان بود که نخستین تمرکز بر روی این مناطق آغاز گشت، برای کسانی که می‌خواستند از مردم این مناطق و سایر مناطق مانند آن بیاموزند که مردم «مناطق آبی‌رنگ» چه غذایی می‌خورند. سرانجام این موضوع منجر به آن شد که «برنامه‌های غذایی مربوط به عمر طولانی» استخراج شود. این برنامه‌های غذایی بر اساس غذاهای مشترکی است که در این مناطق مصرف می‌شود. توصیه‌های فراوانی هست مبنی بر این‌که سبزیجات، حبوبات و غلات سبوس‌دار به میزان بیشتری خورده شوند و گوشت، لبنیات و شکر کمتری مصرف شود.»

نظرات کاربران

کاربر 4686748
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

با درود من به عنوان مترجم کتاب طول عمر، خواندن آن را به همه توصیه می‌کنم. کتابی کاملا" قابل اجرا، بکر، بدیع... و قابل استفاده برای عموم و صد البته برای دانشگاهیان 🙏🌹

کاربر 2720935
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

ترجمه بسیار ضعیف و سخیف و بی کیفیت انگار با گوگل ترنسلیت ترجمه کرده

سید..09187021397..دعا نویسی حرفه ایی
۱۴۰۲/۰۷/۰۷

سلام.. دعاهای قرآنی و متد حرفه ایی .. با خط مورد پسند شما

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان