دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس در محل کار فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس در محل کار اثر فرشید نادری نژاد

کتاب اعتماد به نفس در محل کار

معرفی کتاب اعتماد به نفس در محل کار

کتاب اعتماد به نفس در محل کار نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب ارتباطات در محل کار است.

درباره کتاب اعتماد به نفس در محل کار

کتاب اعتماد به نفس در محل کار به شما کمک نمی‌کند تا افرادی چالش‌زا در محیط کار را تبدیل به افرادی بهتر کنید. این کتاب باعث نمی‌شود که مدیران افتضاحتان ناگهانی به اشتباهشان پی ببرند و با همه با احترام رفتار کنند. افرادی که به طور ذاتی آدم‌فروش هستند بعد از خواندن این کتاب تغییر نمی‌کنند و چاپلوسان ناگهان تبدیل به افرادی معمولی نمی‌شوند؛ دروغگوها ناگهانی متوجه فضیلت حقیقت نمی‌شوند و افرادی که مدام اعتراض داشتند، راضی نمی‌شوند، افرادی که می‌گویند همه چیز را می‌دانند و همیشه پز می‌دادند، فروتن نخواهند شد، و همکاران خبیثتان، خبیث خواهند ماند. اما حتی اگر ویژگی‌های این افراد را تغییر ندهید، به شما یک قول می‌دهیم: زمانی که از این تکنیک‌های کتاب اعتماد به نفس در محل کار استفاده کنید، همکاران بد شما، رفتارهای بدشان را برای دیگران نگه می‌دارند و نه شما! در واقع آن‌ها حتی به این فکر نمی‌کنند که راه‌های خبیثانه‌شان را بر روی شما اجرا کنند، چون با اجرای اولین نکته شما به آن‌ها حس صمیمیت می‌دهید، فارغ از اینکه چند وقت با آن‌ها کار می‌کنید. راه‌هایی را کشف می‌کنید که خیلی سریع روابط کاری‌تان را بهبود ببخشید و تمام انرژی منفی را از آن‌ها دور کنید!

اگر از نکات این کتاب در ابتدای ارتباط با اشخاص در محل کار استفاده کنید، از ایجاد هرگونه مشکلی جلوگیری می‌کنید. اگر مشکلات شما با افراد خاصی آغاز شده، یاد می‌گیرید که چطور روابط ناخوشایند را بهتر کنید. بدین ترتیب از آن قشر افرادی نخواهید بود که از شغل‌شان متنفر هستند.

خواندن کتاب اعتماد به نفس در محل کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید رضایتی که از شغلتان دارید بیشتر شود این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب اعتماد به نفس در محل کار

«بدون شک شما این جمله را شنیده‌اید: شما شانس دومی پیدا نمی‌کنید تا یک تاثیر اولیهٔ خوب داشته باشید. در اولین ملاقات‌تان با افراد، تصویری از شما در خاطرهٔ آن‌ها ثبت می‌شود و از آن به بعد دیدگاه‌شان نسبت به شما آنگونه خواهد بود. و امروزه، تاثیر اولیه از هر زمان دیگری در تاریخ مهم‌تر است، چون افرادی که با یکدیگر در جهان دیجیتالی کار می‌کنند، دفعات بسیار کمتری یکدیگر را از نزدیک می‌بینند.

اما یک راز کوچک وجود دارد که بسیاری از افراد آن را نمی‌دانند. اولین نگاهی که همکاران‌تان در هنگام ورودتان به داخل اتاق دارند، بسیار قدرتمند است و بر تمام آن روز تاثیر می‌گذارد. اگر رفتار شما، همکاران و مدیران‌تان را در ابتدای روز تحت تاثیر قرار دهد، تبدیل به تصویری خواهد شد که بر روی تمامی تعاملات آن‌ها در آن روز، اثر خواهد گذاشت.

بسیاری از افراد که در یک محیط، کار می‌کنند، اصلا به ورودشان فکر نمی‌کنند. آن‌ها پیش خودشان می‌گویند: خب، اومدم که کار کنم، یک روز دیگه برای پول. اما فرض کنید که فردا یکی از همکاران شما با ظاهر و حتی مدل موی متفاوتی در سر کار حضور پیدا کند؛ شما فورا متوجه این مسئله می‌شوید؛ زمانی که این فرد را بار دیگری در آن روز ببینید، همچنان به ظاهر جدیدش دقت می‌کنید، اما بار سوم، مدل موی او، تبدیل به بخشی از تصویر روزانه‌اش شده و روز بعدی، حتی متوجه آن نخواهید شد.

حالا بیایید در مورد این صحبت کنیم که هر روز هنگام ورود به محل کارتان به چه شکل هستید. مثل اکثر افراد، ممکن است در حال بررسی پیام‌هایتان باشید یا به این فکر کنید که سرپرست‌تان روز قبل به شما چه گفته است. شاید هم در حال فکر کردن به این هستید که چطور باید با یک مشتری سخت ویدئوکنفرانس داشته باشید. شاید اصلا به کار فکر نکنید؛ ممکن است در حال فکر کردن به بحث‌تان با همسرتان در شب گذشته باشید یا ذهن‌تان مشغول این باشد که فرزندان‌تان به موقع به مدرسه رسیدند یا نه. نگرانی‌هایی مثل موارد این‌چنینی، ممکن است مخل افکار شما باشند، آن هم تا حدی که به طور کلی نسبت به تصویری که دیگران از شما می‌بینند غافل شوید.

فکر نمی‌کنید که دیگر افراد می‌توانند ذهن‌تان را بخوانند؟ آن‌ها می‌توانند! همه‌چیز در حالت شما مشخص است، اینکه چطور رفتار می‌کنید، چطور راه می‌روید و حتی اولین کلمات‌تان. اولیه لحظه‌ای که دیگران شما را می‌بینند، متوجه حس‌تان می‌شود و این اتفاق در تمام روز همراه با آنان خواهد بود. در تحقیقاتی که به نام تاثیر اولیه انجام شد، از افراد خواسته شد تا دیگران را ببینند و قضاوت‌های لحظه‌ای‌شان را ثبت کردند. حتی بعد از اینکه مدت زمانی طولانی‌تری افراد را دیدند، تقریبا چیزی نظرات‌شان را تغییر نداد. اولین لحظهٔ دیدار، همه چیز را مشخص کرده بود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۱۸,۸۶۸
۹,۴۳۴
۵۰%
تومان