دانلود کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید با صدای فرشید نادری نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید اثر پیتر دبلیو مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید

معرفی کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید

کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید نوشتهٔ پیتر دبلیو مورفی و ترجمهٔ فرشید نادری نژاد است. گویندگی این کتاب صوتی را نیز فرشید نادری نژاد انجام داده و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، راه‌هایی ساده برای نزدیک شدن و صحبت کردن با همهٔ افراد را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید

کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید، شما را راهنمایی می‌کند تا بدانید که چطور باید با افراد جدید ارتباط برقرار کرده و با آنها صحبت کنید.

پیتر دبلیو مورفی، در این کتاب، ایده‌ها و استراتژی‌های مختلف و رویکرد­هایی را ارائه می‌کند تا به هدف خود برسد.

مخاطب این کتاب، باید از اصول و ایده‌های آن در دنیای واقعی استفاده کند. ممکن است که مقداری زمان ببرد و گاهی‌اوقات اشتباهاتی رخ دهد اما با تمرین کردن، می‌توان به هدف رسید. این کتاب کمک می‌کند تا صحبت کردن با افراد مختلف برای شما لذت‌بخش شود و درخشش شخصی شما در جمع نیز به شما لذت بیشتری ببخشد.

شنیدن کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روانشناسی عمومی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی همیشه بدانید که چه بگویید

«بهترین راه برای نزدیک شدن به یک فرد و صحبت کردن با او چیست؟ این سوال بزرگی است که بارها و بارها از من پرسیده می‌شود. بعضی مواقع مردم از من می‌خواهند که به آن‌ها راهکاری بدهم که در هر شرایطی جواب دهد.

من متاسفم، من یک عصای جادویی ندارم که بتوانم این آرزوی شما را برآورده کنم. با این وجود من می‌توانم برای شما چندین اصل بنیادین را مطرح کنم که همیشه جواب دهند. زمانی که شما این اصول بنیادین را یاد بگیرید و در آن‌ها تخصص پیدا کنید، به اندازه‌ای خلاق می‌شوید که همیشه بتوانید با گروه‌های بسیاری از افراد، به راحتی صحبت کنید.

من این اصول را بعد از سال‌ها صحیح و خطا و با نگاه کردن و یاد گرفتن از متخصصان واقعی، یعنی افرادی که با راحتی و با لبخندی بزرگ نزدیک افراد می‌شوند و با آن‌ها صحبت می‌کنند، یاد گرفتم.

چگونه به افراد نزدیک شوید و با آن‌ها مکالمه‌ای را آغاز کنید

۱- تصمیم بگیرید که از مردم خوشتان بیاید

مگر اینکه افراد به شما دلیلی دهند که از آن‌ها خوشتان نیاید، فرض کنید که هر کسی که با او آشنا می‌شوید دوست داشتنی است و صحبت کردن با او ارزشمند است. افراد محبوب، به طور ذاتی از آشنایی با افراد مختلف خوششان می‌آید. آن‌ها از اینکه با افراد جدید آشنا شوند لذت می‌برند و تنظیمات پیش فرض آنان این است: "من عاشق آشنایی با افراد جدید هستم."

اغلب اوقات، افراد خجالتی فکر می‌کنند که دیگران دوست ندارند با آن‌ها صحبت کنند و یا اگر آن‌ها نظرات و احساسات‌شان را به دیگران بگویند مورد انتقاد قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر، افراد خجالتی اغلب اوقات تصویری منفی از دیگران دارند و به همین دلیل نزدیک شدن به دیگر افراد، برای آن‌ها تقریبا غیرممکن می‌شود.

دقت کنید که در اینجا چه اتفاقی میفتد. فردی که اینگونه باشد، از این نقطه شروع می‌کند: "من افرادی که مرا دوست نداشته باشند، دوست ندارم" و دیدگاه‌شان به طور کلی چنین چیزی است. این نگرش منفی مانعی می‌سازد که باعث می‌شود آن شخص با شخص دیگری صحبت نکند و مکالمه‌ای را هم آغاز نکند.

افراد محبوب با نگرشی متفاوت آغاز می‌کنند و آن نگرش این است: "من تو را دوست دارم، مگر به من دلیلی بدهی که اینطور نباشد."

۲- بدانید که خوشحالی شما بستگی به این ندارد که فرد دیگر چه واکنشی داشته باشد

خوشحالی شما کاملا در اختیار خودتان است. اصلا به این بستگی ندارد که واکنشِ دیگر افراد نسبت به شما چیست. این که فکر کنید خوشحالی شما بستگی به این دارد که بیرون شما چه اتفاقی میفتد کاملا یک فرض اشتباه است. اینکه شما خوشحال باشید و یا نباشید، مربوط به این است که شما چه فکری کنید و چه احساسی داشته باشید و هیچ ربطی به واکنش دیگران نسبت به شما ندارد، مگر اینکه خودتان بخواهید با این باور غلط زندگی کنید.

اگر شما نزدیک فردی شوید و واکنشی منفی دریافت کنید، فقط می‌تواند ۲ معنا داشته باشد. اول اینکه شما نیازمند این هستید که رویکردتان را تغییر دهید و دوم اینکه آن شخص علاقه‌مند به این نیست که شما را در آن لحظه بشناسد. و این هم می‌تواند به دلایل بسیار متعددی باشد که هیچ ربطی به این ندارد که شما چه کسی هستید.

خودتان انتخاب کنید که خوشحال باشید، فارغ از اینکه شخص دیگری که با او آشنا می‌شوید ممکن است بی‌ادب باشد، روز بدی سپری کرده باشد، یا زیادی از حد خسته باشد یا در زمانی که با شما آشنا می‌شود، گرسنه باشد. خوشحالی با نگرش شما آغاز می‌شود و ربطی به واکنش دیگر افرادی که تا به حال شما را ندیده‌اند و با شما آشنا نشده‌اند ندارد.

۳- واکنشی که از آن فرد می‌خواهید را بدانید، و رویکرد خودتان را تغییر دهید تا آن واکنش را دریافت کنید.

این موضوع هم دنباله نکات بالاست. همیشه در مورد کاری که می‌کنید و نحوه پیشرفت آن هدف محور باشید. هیچگاه شکست‌های خودتان را شخصی برداشت نکنید، هیچگاه به علت مشکلی که قبلا در جمع پیش آمده، پیش خودتان فکر نکنید که شما ارزش این را ندارید که کسی با شما صحبت کند.

تصور کنید که شما بدون اینکه کاری داشته باشید فقط در حال تماشا هستید. این فرد چه چیزی می‌بیند؟ چه چیزی را به شما پیشنهاد می‌کند تا به منظور بهبود رویکردتان از آن استفاده کنید؟ ببینید که شما در چه چیزی خوب عمل می‌کنید و آن را به عنوان مبنای پیشرفت بیرونی‌تان قرار دهید.

اگر شما می‌خواهید که افراد لبخند بزنند و یا بخندند و این اتفاق نمیفتد، زمان این است که رویکردتان را تغییر دهید. بررسی کنید که شما قبلا چه کاری انجام می‌دادید و سپس اگر همچنان نمی‌دانید برای دریافت واکنش مثبت چه کنید، برای خودتان یک الگو برگزینید. کسی را پیدا کنید که همیشه باعث این می‌شود که افراد لبخند بزنند و یا بخندند. سپس رویکردش را قدم به قدم کپی‌برداری نمایید.

شما همیشه می‌توانید افراد محبوب را ببینید و دقت کنید که چه کار متفاوتی نسبت به شما انجام می‌دهند. آن کارها را کپی کنید و می‌بینید که هنگام آشنایی با افراد، بسیار بهتر عمل خواهید کرد. یک رویکرد موثر را به کار بگیرید و شما هم تاثیرگذار خواهید شد.»

لغات و جملات مرتبط با رشته تفسیر (جلد سوم)
زهره اخوان مقدم
جامعه شناسی قشرها و نابرابری های اجتماعی
مهربان پارسامهر
مذاکره غیر ممکن ها
دنیل شاپیرو
الفبای قرارداد‌های تجاری
افروز صمدی
در باب زندگی پس از مرگ
الیزابت کوبلر ـ راس
چگونه از دست آدم های عوضی خلاص شویم؟
رابرت آی. ساتن
مسافر
محمدمهدی ریاحی
ذهن دیگران را بخوانید
دیوید جی لیبرمن
موانع دلبستگی و صمیمیت
لیندا کاندی
بلندی های بادگیر
امیلی‌جین برونته
ذهنت را مدیریت کن سرنوشتت را بساز!
آدام خو
۱۳ اشتباه مهلک مدیران و طریقه اجتناب از آن ها
دابلیو استیون بران
۱۷۷ باور آدم حسابی‌ ها
استیو سی بولد
چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم
جان مکسول
پنج زبان عشق مجردها
گری چاپمن
قانون ۵ ثانیه (خلاصه)
مل رابینز
۲۱ صفات بایسته‌ یک رهبر
جان. سی مکسول
روش های جذب و متقاعد کردن دیگران
دیوید لیبرمن
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی

نظرات کاربران

Nisa
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

این کتاب نکات خوبی برای بالا بردن مهارت برقراری ارتباط داره که برای من آموزنده بود. صدای گوینده هم خوب بود. تنها مشکل این کتاب صوتی صدای بلند آهنگ بین بخشهای مختلف کتاب هست که وقتی با هندزفری گوش میکنید

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۸۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۴۸۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان