دانلود کتاب صوتی فقط گوش کن با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فقط گوش کن اثر مارک گالستن

دانلود و خرید کتاب صوتی فقط گوش کن

معرفی کتاب صوتی فقط گوش کن

میکروکتاب صوتی فقط گوش کن؛ یاد بگیر چطور طرف گفتگویی موثر شوی چکیده اثری از مارک گالستن است که با ترجمه حمیده رستمی و صدای گشناسب امجدی می‌شنوید .

 درباره میکروکتاب صوتی فقط گوش کن 

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیری چطور طرف گفتگویی مؤثرشوی.

تقریبا در همه‌ی روابط و شغل‌ها، در شرایطی قرار می‌گیریم که احتیاج داریم مردم را وادار کنیم کاری بخصوص را انجام دهند، رفتاری خاص را در پیش بگیرند یا صرفا به ما گوش دهند . متأسفانه، با وجود اینکه بیشتر در چنین موقعیت‌هایی قرار می‌گیریم، کلاً در متقاعد کردن مردم به انجام خواسته‌مان مهارتی نداریم.

ما می‌خواهیم مردم پذیرای ما باشند، یعنی برای ما وقتبگذارند و آنچه را می‌گوییم، بپذیرند. درهرحال، به این دلیل که ما بیشتر اوقات درگیر مشکلات و مسائل خودمان هستیم، نمی‌توانیم افکار و احساساتمان را به‌خوبی منتقل کنیم و عملاً خودمان را به دردسر می‌اندازیم.

حالا چگونه می‌توانی دیگران را وادار کنی که باورت کنند؟ باید از حرف زدن دست برداری و گوش شنوا شوی.

به کمک نکات این کتاب می‌آموزی که

• چطور با سؤالاتی ساده می‌توانی دیگران را وادار کنی از موضع‌شان عقب‌ نشینی کنند؛

• چرا سخنگوی درونت یکی از بزرگ‌ترین متحدان توست؛ 

• چرا نحوه‌ی‌ پاسخگویی کالین پاول به سؤالی حساس، احترام زیادی برایش به‌ارمغان آورد.

 شنیدن میکروکتاب فقط گوش کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از میکروکتاب فقط گوش کن

متأسفانه، ما همیشه نمی‌توانیم خودمان را کنترل کنیم. ولی خوشبختانه، وقتی خونسردی‌مان را از دست می‌دهیم، صرفاً با اقرار به اینکه احساس تهدید یا وحشت می‌کنیم، دوباره می‌توانیم بر خودمان مسلط شویم و به لایهٔ منطقی مغزمان دسترسی پیدا کنیم.

در موقعیت‌های تهدیدآمیز، مغز آقای اسپاک تعطیل می‌شود و کنترل را به جنبهٔ احساسی مغزش واگذار می‌کند، یعنی به آمیگدال یا بادامه که قسمتی از لیمبیکِ مغز است و در ایجاد واکنش‌های هیجانی و یادگیری و به‌خاطر سپردنِ اطلاعات نقشی مهم دارد. احساس تهدید شدن ممکن است سازوکارِ جنگ یا گریز را هم تحریک کند، که باعث می‌شود استدلالِ منطقی از حرکت بازبایستد و هیجانات و غرایز فعلی‌مان زمام امور را در دست بگیرد.

درهرحال، اگر با صدای بلند به احساس ترس یا وحشتت اقرار کنی، به خودت امکان می‌دهی که آرام شوی و دنبال راه‌حل بگردی. درواقع، تحقیقات ثابت کرده که صرفا بر زبان آوردنِ کلمهٔ ترس و تهدید، آمیگدال را آرام می‌کند، که باعث می‌شود مغزِ مربوط به خزندگانِ ما کوتاه بیاید ودوباره کنترل را به ذهن منطقی واگذار کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان