دانلود و خرید کتاب آرامش درون مایکل چپمن ترجمه عطیه کارگر دولت آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش درون اثر مایکل چپمن

کتاب آرامش درون

معرفی کتاب آرامش درون

کتاب آرامش درون نوشته مایکل چپمن است که با ترجمه عطیه کاررگر دولت‌آبادی منتشر شده است. این کتاب ۵۰ عادت مثبت را به خواننده یاد می‌دهد، تا با آن‌‌ها زندگی بهتری داشته باشد.

درباره کتاب آرامش درون

برای موفق شدن باید احساساتمان را مدیریت کنیم. اغلب ما برای رسیدن به این نقطه تلاش می ‌کنیم. داشتن یک سری عادات پایدار و استوار به ما اطمینان می ‌دهد که برای بهبود شیوه زندگیمان آن چه را که نیاز داریم به دست آوریم. تغییرات و اقدامات مطلوب نیازمند پایه و بنیان محکم است و این نکته اهمیت بسزایی در شیوه زندگی مقتدرانه و مطمئن ما دارد. اثر حاضر می‌‌کوشد تا از پس افکار نامطلوبمان برآمده و فرصت ‌های پیاپی و چشمگیری برای رسیدن به اهدافمان فراهم آوریم.

خواندن کتاب آرامش درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید مسیر زندگیتان را جوری بسازید که موفقیت قطعا برایتان اتفاق بیفتد، حتما این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب آرامش درون

پویا بودن

متوجه شدم که به علت کار با کامپیوتر اکثر اوقاتم را در خانه نشسته‌ام. هر سی دقیقه یک‌بار بلند شدن و انجام پنج دقیقه تمرین بدنی حالتان را بهتر می‌کند.

به‌سادگی در اتاق کار از جایم بلند شده و شروع به راه رفتن می‌کنم و معمولاً از پله‌ها بالا و پایین می‌روم تا خون در پاهایم به جریان بیفتد و هیچ مشکلی ازنظر گردش خون برایم پیش نیاید.

هر نیم ساعت یک‌بار. حتی اگر ساعتی یک‌بار هم این تمرین را انجام دهید متوجه بهبودی جزئی در کیفیت سلامتی خود خواهید شد که به‌تدریج هم افزایش خواهد یافت.

اکثر روزها را با پا دردی شروع می‌کنم که مدام افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود تحرک چندانی نداشته باشم. این درد با افزایش سن بیشتر هم می‌شود.

این فعالیت واقعاً زندگی‌ام را تغییر داده است. علاوه بر آن اکنون توانایی بیشتری برای انجام امور روزمره دارم و روزهای پویاتر و پر جنب‌وجوشی را تجربه می‌کنم، حتی پیاده‌روی‌های صبحگاهی‌ام نیز حس و حال بهتری نسبت به گذشته پیداکرده است.

نظرات کاربران

MohammadT.J78
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

کتاب خوبی یه بار ارزش خوندن رو داره

NeMo
۱۴۰۰/۰۲/۲۶

هنوز نخوندمش.من نرم افزار طاقچه رو روی ویندوز کاملا درست نصب کردم ولی باز نمیشه تماس گرفتم پشیتیبانی اصلا نوبتم نشد و وصل نشد.چیکار کنم؟؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
آرامش درون ۵۰ عادت مثبت
شهرزاد بانو😇
  آرامش درون ۵۰ عادت مثبت
شهرزاد بانو😇
متوجه شدم که به علت کار با کامپیوتر اکثر اوقاتم را در خانه نشسته‌ام. هر سی دقیقه یک‌بار بلند شدن و انجام پنج دقیقه تمرین بدنی حالتان را بهتر می‌کند.
شهرزاد بانو😇
اندیشیدن به پیروزی و موفقیت ایدهٔ بسیار خوبی است، فقط باید در ذهن خود مجسم کنید که در آینده چه اتفاقاتی ممکن است برایتان پیش آید؛ این ابزار قدرتمندی است که می‌تواند ذهنیت شما را بهبود ببخشد. ساده‌ترین روش برای انجام این کار این است که زمان اندکی حتی در حد پنج دقیقه را صرف این کنید که به پیشرفت‌های اخیر خود بیندیشید. حتی اگر هنوز انسانی «موفق» نیستید اما بازهم سعی کنید به موفقیت و پیروزی بیندیشید. هر وقت که نسبت به خود و موقعیتتان حس ناامیدی و افسردگی دارید با یک برنامه‌ریزی ساده و تعدیل و تنظیم امور متوجه می‌شوید که چقدر راحت می‌توانید در مسیری که خواهان آن هستید و به هدفتان نزدیک‌تر است قرار بگیرید.
m

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان