دانلود و خرید کتاب خاص صحبت کردن فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خاص صحبت کردن

کتاب خاص صحبت کردن نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد سوم از مجموعهٔ ستاره ارتباطات شو است.

درباره کتاب خاص صحبت کردن

آیا تا به حال شده افرادی که به نظر می‌آید همه چیز دارند را تحسین کنید؟ آیا آن‌ها را دیده‌اید که با اعتماد به نفس بسیار در جلسات کاری صحبت می‌کنند، و یا در مهمانی‌های مختلف به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند؟ آن‌ها کسانی هستند که بهترین شغل‌ها، زیباترین همسران، خاص‌ترین دوستان، پر‌پول‌ترین حساب‌های بانکی و بهترین منازل شهر را در اختیار دارند.

اما یک لحظه صبر کنید! آن‌ها از شما باهوش‌تر نیستند، از شما تحصیلات بالاتری هم ندارند، حتی خوشتیپ‌تر از شما هم نیستند! پس ماجرا چیست؟ (بعضی از افراد می‌گویند که آن‌ها این موارد را به ارث برده‌اند، بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها با افرادی خوبی ازدواج کرده‌اند و یا خوش شانسی آورده‌اند. به آن‌ها بگویید «بهتر است بیشتر فکر کنید» پاسخ این موارد، مهارت آن‌ها در ارتباط با دیگر افراد است.

این جمله را همیشه شنیده‌اید، هیچکس به تنهایی نمی‌تواند موفق شود، در طول سال‌ها، افرادی که به نظر می‌آید همه چیز دارند، قلب و ذهن صدها نفر دیگر را تسخیر کرده‌اند تا به آنان نیرو بدهند و باعث شوند که ریشهٔ آنان قوی‌تر شده و به بالای هر نردبانی که می‌خواهند برسند.

افرادی که قصد دارند به این مرحله برسند، همیشه در پایین نردبان هستند و به افرادی که در آن بالا هستند نگاه می‌کنند و به آن‌ها توهین می‌کنند. و وقتی که افرادی که در بالای نردبان هستند، به آن‌ها عشق محبت و یا کار نمی‌دهند، فکر می‌کنند که عضو گروهی خاص هستند و یا به آن‌ها تهمت می‌زنند که عضو یک شبکه مخفی هستند و با این کار سر خودشان را به سقف شیشه‌ای بالا سرشان می‌زنند.

افراد پایین نردبان، هیچوقت متوجه نمی‌شوند که این طرد شدن، به دلیل اشتباه خودشان بوده است. آن‌ها نمی‌دانند که خودشان روابط را تخریب کرده‌اند. از بین رفتن دوستی و یا هر چیز دیگری تنها به دلیل اشتباهات ارتباطی آنان بوده. در حالی که افراد محبوب، کیسه‌هایی از ترفند، یا عصایی جادویی به همراه دارند که به هر چیز برخورد کند، آن را تبدیل به موفقیت می‌کند.

اما در این کیسهٔ ترفند چه چیزهایی است؟ چیزهای زیادی را پیدا می‌کنید، یک ماده که باعث قوت دوستی می‌شود، یک جادو که باعث غلبه بر ذهن‌ها می‌شود و یک حقه که باعث می‌شود افراد عاشق‌شان شوند؛ همچنین قابلیتی دارند که باعث می‌شود مدیران آنان را استخدام کنند و سپس ارتقا شغلی بدهند. شخصیتی دارند که باعث می‌شود مشتریان پیش خودشان برگردند و توانایی دارند که باعث می‌شود مشتریان فقط از آن‌ها خرید کنند و نه از رقبای‌شان.

هر کدام از ما چند تا از این تکنیک‌ها و ترفندها را در کیسه‌هایمان داریم، اما بعضی از ما بیشتر از بقیه کیسهٔ خود را پر کرده‌ایم. آن‌هایی که تعداد زیادی از آن‌ها دارند، برندگان واقعی زندگی هستند.

سری کتاب‌های «ستارهٔ ارتباطات شو» به شما ۹۱ عدد از این ترفندها را که افراد موفق هر روز از آنان استفاده می‌کنند یاد می‌دهد. تا شما هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به همه خواسته‌های زندگی‌تان دست پیدا کنید.

خواندن کتاب خاص صحبت کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خاص صحبت کردن

«گربه‌های کوچک برای اینکه یکدیگر را برانداز کنند، اولین سوالی که از هم می‌پرسند این است: "خب کارتون چیه؟" و بعد آنجا می‌نشینند، دم‌شان را تکان می‌دهند و بینی‌شان را می‌خارانند، و بعد با نگاهی که مفهوم آن چیزی نیست جز: "من بعد از پاسخت، قضاوتت می‌کنم" به پنجه‌هایشان نگاه می‌کنند.

گربه‌های بزرگ هیچوقت به سادگی نمی‌پرسند: " کار شما چیه؟" (آن‌ها متوجه جواب می‌شوند اما به شکلی نامحسوس.) با نپرسیندن این سوال، گربه‌های بزرگ قانون‌مند و مقتدر جلوه می‌کنند؛ سکوت آن‌ها با بی‌کلامی می‌گوید: "یک مرد و یا زن، بسیار فراتر از شغلش است."

توانایی جلوگیری از پرسیدن این سوالِ بسیار وسوسه برانگیز، نشان‌دهنده حساسیت آن‌ها است. با توجه به اینکه امروزه خیلی از سازمان‌ها تعدیل نیرو دارند و چابک‌سازی می‌کنند، این سوال باعث آزار افراد می‌شود. سوال "شغلتون چیست؟" تنها برای افرادی که به تازگی بیکار شده‌اند، نامناسب نیست؛ من دوستانی متعددی دارم که در جاهای مختلف کار می‌کنند و به دلیل شغل عجیب‌شان از این سوال متنفر هستند.

علاوه بر این، بسیاری از خانم‌های با استعداد و موفق، تصمیم گرفته‌اند که مادری خانه‌دار باشند. وقتی که این سوال از آن‌ها پرسیده می شود، آن‌ها احساس گناه می‌کنند. این سوالِ شبیه به بازجویی، باعث کاهش تعهدشان نسبت به خانواده‌شان می‌شود. اصلا مهم نیست که آن خانم چه پاسخی می‌دهد، آن‌ها از اینکه کسی که سوال پرسیده فقط جمله: "من خانه دار هستم" را بشنود، می‌ترسند.

پسران و دختران بزرگ باید از پرسیدن "شغلتون چیه؟" اجتناب کنند. دلیل دیگری که بهتر است از پرسیدن این سوال جلوگیری شود این است که نپرسیدن این سوال باعث می‌شود که شنونده حس کند که عادت دارید که فقط با افرادی سطح بالا ارتباط داشته باشید. اخیرا در یک مهمانی مُد ویژه ثروتمندان شرکت کردم. (من هنوز هم شک دارم که آیا آن‌ها من را به عنوان شخصی پردرآمد دعوت کردند یا چه) آنجا متوجه شدم که هیچکس شغل کس دیگری را نمی‌پرسد. چون که آن افراد هیچکدام شغلی نداشتند. شاید بعضی از آن‌ها در بالای تخت قصرشان، چیزی برای بررسی میزان سرمایه‌شان داشتند اما مطمئنا برای گذران زندگی‌شان کار نمی‌کردند!

آخرین مزیتی که نپرسیدن سوال " شغلتون چیست" ایجاد می‌کند این است که باعث می‌شود افراد در مقابل شما گارد نگیرند. این کار باعث می‌شود آن‌ها قانع شوند که شما از همراهی آنان بخاطر خودشان لذت می‌برید و نه به خاطر شبکه‌سازی کاری‌تان.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان