دانلود و خرید کتاب قدرت انضباط شخصی برایان تریسی ترجمه سمیه شهرابی فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت انضباط شخصی اثر برایان تریسی

کتاب قدرت انضباط شخصی

معرفی کتاب قدرت انضباط شخصی

کتاب قدرت انضباط شخصی نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ سمیه شهرابی فراهانی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قدرت انضباط شخصی

کتاب قدرت انضباط شخصی، ۲۱ روش برای رسیدن به خوشبختی را به‌صورت قدم‌به‌قدم ارائه کرده تا به شما کمک کند در تمام بخش‌های زندگی خود پیشرفت کنید. چرا برخی از افراد نسبت به دیگران خوشحال‌تر و موفق‌تر هستند و از درآمد بیشتری برخوردارند؟ راز موفقیت آن‌ها چیست؟ این کتاب برای افرادی نوشته شده است که خواهان داشتن ثروت بیشتر هستند و می‌خواهند زندگی بهتری نسبت به گذشته‌ داشته باشند. برایان تریسی معتقد است که تنها داشتن نیات و اهداف خوب در ذهن کافی نیست و برای رسیدن به خواسته‌های خود باید کاری کنیم؛ در غیر این صورت با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد. این نویسنده گفته است که اولین قدم برای رسیدن به موفقیت این است که دیگر برای انجام‌ندادن کاری بهانه نیاوریم. برای رسیدن به اهداف خود بدون وقفه تلاش کنیم و مدام به خود بگوییم عملی‌شدن یا نشدن این هدف به من بستگی دارد. کتاب حاضر در ۲۱ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب قدرت انضباط شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد. ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب قدرت انضباط شخصی

«یکی از مهم‌ترین لوازم موفقیت، کیفیت تمایل، یا تصمیم‌گرفتن دربارهٔ چیزی است که می‌خواهید همه می‌خواهند موفق، سلامت، شاد، لاغر و ثروتمند باشند، اما فقط افراد موفق، بهای رسیدن به این اهداف را می‌پردازند. بیشتر مردم، یا نمی‌خواهند بهای آن را بپردازند یا بخشی از بهایش را می‌پردازند و برای همین، عقب می‌مانند وهمیشه بهانه‌ای برای تلاش نکردنشان می‌آورند.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر 4323121
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

این کتاب فوق العاده هست...انسان رو از این رو به اون رو میکنه. کاش نسخه صوتی اش هم بود

Negar Shohreh Gholami
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

میشه کتاب قدرت دقت توجه برایان تریسی هم بزارین ؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان