دانلود و خرید کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید رابرت کیوساکی ترجمه محدثه شریف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید اثر رابرت کیوساکی

کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید

معرفی کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید

کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید نوشتهٔ رابرت کیوساکی و ترجمهٔ محدثه شریف است و انتشارات امید آینده آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید

وقتی به هوش مالی نگاه می کنیم، به‌راحتی می توان فهمید که پنج هوش اصلی وجود دارد که برای ثروتمندشدن فرد نیاز است. کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید در مورد این پنج هوش مالی و یکپارچگی صحبت می‌کند. وقتی اکثر مردم به کلمه یکپارچگی فکر می کنند، آن را به عنوان یک مفهوم اخلاقی در نظر می‌گیرند. اما منظور این نیست. منظور یکپارچگی به معنای تمامیت است. به معنی «ویژگی یا حالت کامل یا جدا نبودن» است. فردی که بر این پنج هوش مالی تسلط داشته باشد، به یکپارچگی مالی دست یافته است. ثروتمندانی که مشکل مالی دارند، از یکپارچگی مالی خود استفاده می‌کنند که طی سال‌ها دست و پنجه نرم‌کردن با مشکلات و حل آنها ازطریق پنج هوش مالی به دست آمده‌است. اگر آنها پاسخ مشکلات مالی خود را بدانند، فرار نمی‌کنند و تسلیم نمی‌شوند. آنها به دنبال متخصصانی هستند که در حل مشکلات به آنها کمک کنند. در طی این روند، از نظر مالی باهوش‌تر می‌شوند و برای حل مشکل بعدی آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند. ثروتمندان هیچوقت تسلیم نمی‌شوند. آنها یاد می‌گیرند و با یادگیری، ثروتمندتر می شوند.

پنج ضریب اصلی برای هوش مالی وجود دارد که عبارت‌اند از:

هوش مالی شمارهٔ ۱: کسب درآمد بیشتر؛

هوش مالی شمارهٔ ۲: محافظت از پول خود؛

هوش مالی شمارهٔ ۳: بودجه‌بندی پول خود؛

ضریب هوش مالی شمارهٔ ۴: اهرم‌کردن پول خود؛

هوش مالی شمارهٔ ۵: افزایش اطلاعات مالی خود.

خواندن کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند ثروتمند شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ضریب هوش مالی خود را افزایش دهید

«به شما اطمینان می‌دهم که فقط در مورد کارهایی که انجام می دهم یا انجام داده‌ام صحبت کنم. به همین دلیل است که بیشتر این کتاب به شکل داستان نوشته شده است، نه یک نظریه مالی. منظورم این نیست که دقیقاً به همان کاری من انجام می‌دهم، عمل کنید و همینطور شاید کاری که انجام می‌دهم برای شما مفید واقع نشود. من فقط می خواهم تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم، تجربیاتی که تا امروز برای حل مشکلات مالی انجام داده‌ام. آنچه را که آموخته ام با شما به اشتراک می گذارم با این هدف که به شما در افزایش ضریب هوش مالی شماره ۵: (افزایش اطلاعات مالی خود) کمک کنم.

به خوبی می‌دانم که پاسخ همه سوال‌ها را ندارم و خودم هم نمی دانم که آیا می توانم از یک فاجعه مالی عظیم جان سالم به در ببرم یا نه. تنها چیزی که می دانم این است که هر مشکل یا چالشی که در آینده با آن مواجه شوم، آن را به عنوان فرصتی برای باهوش تر شدن و افزایش ضریب هوش مالی خود درنظر می‌گیرم. من معتقدم به‌جای ترسیدن، می‌توانم به دلیل هوش مالی‌ام، پیشرفت کنم و خود را با شرایط وفق دهم. برای شما هم همین آرزو را دارم؛ پدر ثروتمند هم به همین دلیل شرکت و محصولات و طرح‌های خود را ایجاد کرد. من در مورد پاسخ‌های مالی مناسب صحبت نمیکنم؛ بلکه منظورم داشتن توانایی‌های مالی مناسب است. همانطور که پدر ثروتمندم گفت: "پاسخ‌ها مربوط به گذشته هستند و توانایی‌ها مربوط به آینده."

ما ضرایب هوشی دیگری نیز داریم

همه ما با هم تفاوت داریم. سلیقه‌ها وعلایق متفاوتی داریم. نقاط قوت و ضعفمان متفاوت است. استعدادها و نوابغ مختلفی داریم.

به این دلیل این را می گویم چون فکر نمی کنم هوش مالی مهم ترین یا تنها هوش ما باشد. هوش مالی هوشی است که همه ما به آن نیاز داریم زیرا در دنیای پول یا به عبارت دقیق تر، ارز زندگی می‌کنیم. همانطور که پدر ثروتمندم گفت: "چه پولدار باشیم چه فقیر، چه باهوش باشیم یا نه، همه ما از پول استفاده می کنیم."

انواع مختلفی از هوش وجود دارد مانند هوش پزشکی. هر بار که دکترم را می بینم، او را بخاطر این که زندگی خود را وقف رشد هوش و استعدادش کرده است، تحسین می‌کنم. همچنین خوشحالم ازینکه پول و بیمه کافی برای پرداخت هر گونه مشکل پزشکی دارم. پدر ثروتمند در این باره گفت: "پول مهمترین چیز در زندگی نیست، اما بر هر چیزی که مهم است تاثیر می گذارد." وقتی درست فکر می کنید، میبینید پول بر سطح زندگی، سلامت و آموزش ما تأثیر می گذارد. مطالعات نشان می‌دهد که افراد فقیر سلامت جسمانی ضعیف‌تر، تحصیلات پایین‌تر و طول عمر کوتاه‌تری دارند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

ابرستاره‌ی جذب مشتری شوید
مری کریستنسن
موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای)
اریک وور
زندگی و بس؛ عبدالمجید ارفعی
محمد حسن قائمی
DNA تجربه مشتری (CEM) چطور احساسات و عواطف مشتری، محرک ایجاد ارزش برای یک سازمان می شوند؟
کالین شاو Colin Shaw
اثر ماه عسل
بروس لیپتون
دانشکده کسب و کار
رابرت کیوساکی
ثروت از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است
محمد استرآبادی
۱۰۰۱ راز بنگاه های املاک
امیرهمایون کاشانی‌کیا
مشاور صفر تا صد علمی املاک
علی گداری
مسئولیت حقوقی مشاورین املاک در نظام کنونی
داود جعفری
ثروت سریع
هارو اکر
چگونه فورا به اعتماد، باور، نفوذ و رابطه دوستانه برسید!
تام بیگ ال شرایتر
۶۰ راهکار فوری، ساده و قطعی برای رفع عادات تنبلی در ۳۰ روز
بهنام محقق
تحول ققنوس
برایان تریسی
۲۲ قانون ابدی بازاریابی
ال ریس
متن هیپنوتیزمی
جو ویتالی
آیین دوست یابی
دیل کارنگی
آناتومی مهندسی پزشکی
حسن صالح‌وند
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟
اسپنسر جانسون

نظرات کاربران

کاربر 7329781
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

عالیه

امیرعلی ابراهیمی 88888888
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

خوب بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۵۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۹۰۰
تومان