دانلود و خرید کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری رافائل ژیئوردانو ترجمه زهرا اسکندری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری اثر رافائل ژیئوردانو

کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری

چاپ سوم کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری نوشتهٔ رافائل ژیئوردانو و ترجمهٔ زهرا اسکندری است. انتشارات آتیسا این رمان با درون‌مایه‌های روان‌شناسانه را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری

کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری، دربارهٔ زندگی زنی به نام «کامیل» است که شاد نیست، اما غمگین هم نیست. او شور زندگی را از دست داده است. این کتاب برای جواب‌دادن به این پرسش نوشته شده است که چگونه می‌توان شادی را در زندگی پیدا کرد. کامیل، زنی است که اگر به زندگی او نگاه کنید، خوشبختی را در آن می‌بینید؛ همسر خوب، فرزندان و کار دلخواه. احساس سرخوردگی و ناکامی کامیل در چه ریشه دارد؟ او در زندگی کاری و شخصی‌اش موفق است، اما احساس پوچی می‌کند؛ نه خوشحال است و نه ناراحت؛ گویی شور زندگی را از دست داده است. یک شب، تصادفش در یک جادهٔ بارانی، زندگی‌اش را نجات می‌دهد. موبایلش آنتن نمی‌دهد. به‌سراغ خانه‌ای می‌رود. از افراد داخل خانه کمک می‌گیرد. مردی به نام «کلود» و همسرش رفتار گرمی دارند. کامیل، جذب این رفتار می‌شود و از زندگی‌اش برای کلود می‌گوید.

خواندن کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر فرانسه و قالب رمان با درون‌مایه‌های روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رافائل ژیئوردانو

رافائل ژیئوردانو در سال ۱۹۷۴ در پاریس متولد شد. او نقاش و نویسنده‌ای فرانسوی و مدیر سازمان اموتون است؛ سازمانی که کارش انجام فعالیت‌های هنری و ساخت تیم خلاق، مدیریت استرس و راه‌های خلاقیت و فعالیت‌های نوآوری است. رافائل ژیئوردانو در زمینه‌ٔ تکنیک‌های ارتباطات و مدیریت استرس آموزش دیده است. همین دانش او سبب شده است تا رمانش، «زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی فقط یک زندگی داری» به کتابی موفق تبدیل شود. او پیش از انتشار این کتاب چند کتاب علمی و غیرداستانی نوشته است.

بخشی از کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که درمی یابی فقط یک زندگی داری

«- می‌دانید، در نگاه اول روزمرگی اختلال بی‌خطری به نظر می‌رسد، اما می‌تواند صدمه‌های واقعی ایجاد کند؛ صدمه‌هایی مانند شیوع پارانوئید، سونامی نارضایتی، خلأهای روحی و طوفان‌های مصیبت‌بار سودازدگی. خیلی سریع لبخندزدن را فراموش می‌کنیم. نخندید، این واقعیت دارد. صرف‌نظر از اثر پروانه‌ای، این رویداد هرچه بیشتر شیوع پیدا کند، به افراد بیشتری صدمه می‌زند... اختلال روزمرگی اگر درست کنترل نشود، می‌تواند باعث افت سطح اخلاق و رفتار یک کشور شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان