دانلود و خرید کتاب قلعه ای تنها در آینه میزوکی سوجیمورا ترجمه الهام صیفی کار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلعه ای تنها در آینه اثر میزوکی سوجیمورا

کتاب قلعه ای تنها در آینه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قلعه ای تنها در آینه

کتاب «قلعه ای تنها در آینه» نوشتۀ میزوکی سوجیمورا و ترجمۀ الهام صیفی کار است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. قلعه‌ای تنها در آینه، رمانی روان‌شناسانه است که در خلال داستانی جذاب به موضوع سلامت روان نوجوانان می‌پردازد. 

درباره کتاب قلعه ای تنها در آینه

داستان دربارۀ دختر نوجوان و خجالتی به نام کوکورو است که وارد دوران متوسطه شده و به کلاس هفتم رفته است. دختر دیگری به نام توجوسان، دانش‌آموز انتقالی جدید وارد کلاس آن‌ها می‌شود و به دلیل جذابیت‌هایی که دارد همه می‌خواهند با دوست شوند. معلم او را کنار کوکورو می‌نشاند به این دلیل که آن‌ها همسایه هستند. این دو با هم دوست می‌شوند؛ اما طولی نمی‌کشد که رفتار توجوسان ناگهان تغییر می‌کند و دیگر نمی‌خواهد با او باشد. کوکورو مورد آزار و اذیت هم‌کلاسی‌هایش قرار می‌گیرد؛ به او بی‌محلی می‌کنند، می‌خندند، پشت سرش غیبت می‌کنند و به دختران دیگر می‌گویند که کاری به کوکورو نداشته باشند. همین موضوع باعث می‌شود که او از مدرسه رفتن امتناع کند. اما داستان قلعه‌ای تنها در آینه پیچیده‌تر از این‌هاست.

یک روز آینۀ کوکورو شروع به درخشیدن می‌کند و با یک لمس وارد دنیای دیگری می‌شود، قلعه‌ای که دختری با ماسک گرگ آنجاست. غیر از کوکورو، ۶ دانش‌آموز دیگر هم از طریق آینه‌هایشان وارد آن دنیای شگفت‌انگیز و رازآلود شده‌اند، جایی که یک بازی با قوانین سخت برای آن‌ها تدارک‌دیده‌شده است. قلعه یک اتاقی مخفی دارد که بچه‌ها باید کلید آن را پیدا کنند تا آرزویشان برآورده شود، اما بازی قوانین سخت‌تری هم دارد، اگر نتوانند کلید را پیدا کنند ناپدید شده و می‌میرند.

قلعه‌ای تنها در آینه، رمانی روان‌شناسانه برای نوجوانان است که به موضوع سلامت روان می‌پردازد. هر ۷ نوجوان دانش‌آموز به‌خاطر مشکلاتی که دارند از رفتن به مدرسه امتناع می‌کنند. اتفاقات عجیبی که در این رمان می‌افتد، این نوجوانان تنها را کنار هم جمع می کند تا بتوانند با هم حرف بزنند و تنهایی‌هایشان را به اشتراک بگذارند. ویژگی مهم رمان قلعه‌ای تنها در آینه این است که تمامی شخصیت‌ها در طول داستان رشد می‌کنند. میزوکی سوجیمورا کاملاً خلاقانه و هنرمندانه یک موضوع روان‌شناسی را با داستانی فانتزی ترکیب کرده و نوجوانان را وارد دنیای جدید می‌کند تا بتوانند خود را بشناسند و از اضطراب‌ها، ناامیدی‌ها و احساس تنهایی به سلامت عبور کنند.

خواندن کتاب قلعه ای تنها در آینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی و روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قلعه ای تنها در آینه

«او دختر زیبایی بود، ورزشکار خوبی هم بود و میزش در کلاس دقیقاً در کنار کوکورو قرار داشت. بدن ورزشکاری موئه و مژه‌های بلندش نفس کوکورو را بند آورد. او را به یاد عروسک‌های زیبای فرانسوی که مردم با آن‌ها کلکسیون درست می‌کردند انداخت. ظاهراً توجوسان دورگه نبود اگرچه ویژگی‌های جذابی داشت که اغلب بین اوراسیایی‌ها پیدا می‌شد. معلم به یک دلیل خواست او کنار کوکورو بنشیند، آن‌ها همسایه بودند  و خانۀ توجوسان فقط دو در با خانۀ کوکورو فاصله داشت. هدفش این بود کسانی که همسایه بودند را با یکدیگر آشنا کند و کوکورو امیدوار بود با او دوست شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۷,۵۰۰
تومان