دانلود و خرید کتاب و تنها عشق چاره ساز است علی سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب و تنها عشق چاره ساز است اثر علی سلطانی

کتاب و تنها عشق چاره ساز است

نویسنده:علی سلطانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب و تنها عشق چاره ساز است

کتاب و تنها عشق چاره ساز است نوشتهٔ علی سلطانی است و انتشارات ۳۶۰ درجه عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب روایت داستانی عاشقانه با مضامین اجتماعی است.

درباره کتاب و تنها عشق چاره‌ساز است

عشق از مضامین جذابی‌ است که درون‌مایهٔ بسیاری از آثار مکتوب، نمایشی و حتی موسیقیایی جهان بوده است؛ مفهومی که هیچگاه تکراری و کلیشه‌ای نمی‌شود و به قول خواجهٔ شیراز از هر زبان که بشنویمش نامکرر است. به‌غیر از عاشقانه‌های کلاسیک با تب‌وتاب و فرازونشیب‌های نفس‌گیرشان، در آثار نویسندگان جوان نیز می‌توان ردی از نگاه نو به عشق را یافت. نگاهی که به زبان و نگرش خوانندهٔ نسل جدید نیز نزدیک است و فرصتی برای رویارویی با سؤالاتی بنیادین درخصوص مفاهیم پیچیده‌ای همچون عشق فراهم می‌کند. کتاب و تنها عشق چاره‌ساز است به‌قلم علی سلطانی، نویسندهٔ جوان و خوش‌فکری است که شرحی از یک روایت عاشقانه در دنیای جدید با همهٔ چالش‌های آن است.

خواندن کتاب و تنها عشق چاره‌ساز است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه به‌خصوص داستان‌هایی به‌قلم نویسندگان ایرانی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

درباره علی سلطانی

علی سلطانی، نویسنده، داستان نویس و فیلمنامه نویس جوان متولد دهه هفتاد است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ مهندس مکانیک است و برخوردار از مهارت زیادی در نویسندگی است. از این نویسندهٔ جوان و خوش‌آتیه کتاب‌های دیگری با عنوان راز رُخشید برملا شد، حرف قبل از خواب و چیزهایی هست که نمی‌دانی نیز منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بخشی از کتاب و تنها عشق چاره‌ساز است

«مثل هر نیمه شب چراغِ اتاق خوابش روشن است و درب بالکنش باز. توی تمام هفت ماهی که آمارش را دارم حتی یک شب را هم تا صبح نخوابیده. یک هفته است حتی برای خرید نان هم از خانه بیرون نرفته. قرار نبود به این زودی بیایم سراغش اما خب ترسیدم غیبش بزند و دستم بهش نرسد. تا همینجا هم زیادی زنده مانده. تا خون گرمش را نگیرم جلوی دماغم و بو نکشم آرام نمی‌گیرم…»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۷۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان