دانلود و خرید کتاب زنان کوچک (جلد اول) لوییزا می الکوت ترجمه ناهید شیرزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب زنان کوچک (جلد اول)

کتاب زنان کوچک (جلد اول)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زنان کوچک (جلد اول)

کتاب زنان کوچک (جلد اول) نوشتهٔ لوییزا می الکوت و ترجمهٔ ناهید شیرزاد است. انتشارات آراسبان این رمان انگلیسی را منتشر کرده است.

درباره کتاب زنان کوچک (جلد اول)

کتاب زنان کوچک (جلد اول) [به همراه تصاویر کتاب اصلی] برابر با یک رمان انگلیسی است که داستان زندگی چهار خواهر را روایت می‌کند. لوییزا می الکوت چهار خواهرِ رمان «زنان کوچک» را با استفاده از الگوی خود و خواهرانش (لوئیزا، الیزابت، آنا و می) خلق کرده است. این اثر به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و موفق شده است از میان مرزهای فرهنگی و مذهبی عبور کند. اقتباس از این داستان در اپرا، باله، برنامه‌های تلویزیونی، هالیوود، بالیوود و انیمه‌های ژاپنی دیده شده است. زنان کوچک، داستان زندگی خانوادهٔ «مارچ» است. خانوادهٔ مارچ چهار دختر به نام‌های بت، مگ، جو و ایمی دارند. آن‌ها خانوادهٔ ثروتمندی بودند، اما حالا به‌دلیل شرایط جنگی وضعیت خوبی ندارند. پدر برای کمک به جنگ رفته است و خانواده‌ در تلاش است که بدون حضور پدر، زندگی روزمرهٔ خود را ادامه دهد. خواهرها و مادرشان (خانم مارچ) در تلاش هستند تا زندگی را به‌خوبی در کنار یکدیگر بگذرانند و درعین‌حال به دیگران کمک کنند. بت، مگ، جو و ایمی هر کدام اخلاق خاص و عجیب خودشان را دارند. یکی از ویژگی‌های کتاب «زنان کوچک» این است که به زندگی تک‌تک دختران خانواده می‌پردازد؛ در حقیقت نویسنده کاری کرده است تا با خواندن این رمان، با همهٔ شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنید. گفته می‌شود که لوئیزا می آلکوت، نویسندهٔ این داستانْ کتاب «زنان کوچک» را با الهام از زندگی واقعی خودش نوشته است.

خواندن کتاب زنان کوچک (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی قرن ۱۹ انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوییزا می الکوت

لوئیزا می آلکوت در ۲۹ نوامبر سال ۱۸۳۲ در شهر جرمنتان زاده شد. او در کودکی لباس عروسک می‌دوخت و بعداً به مدرسهٔ خیاطی رفت (که از آن نفرت داشت). مدت کمی هم به‌عنوان خدمتکار مشغول به کار شد و بالاخره به نوشتن پرداخت. اولین کتابش مجموعه‌ای از داستان‌های کودکان بود که‌ «Flower Fabels» نام داشت. لوئیزا با آغاز جنگ‌های داخلی آمریکا به‌عنوان پرستار در بیمارستانی مشغول به کار شد و در آنجا به بیماری حصبه دچار شد و ناچار به بازگشت به خانه شد. عوارض این بیماری هیچ‌گاه به‌صورت کامل برطرف نشد و همۀ عمر او را مختل کرد. «زنان کوچک»، «مردان کوچک»، «خواهران» و «همسران خوب».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان