دانلود و خرید کتاب پسرک دانشمند پروین علی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پسرک دانشمند اثر پروین علی پور

کتاب پسرک دانشمند

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پسرک دانشمند

کتاب الکترونیکی پسرک دانشمند نوشتۀ پروین علی پور است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. کتاب پسرک دانشمند، دربارۀ پسربچه‌ای به نام سروش است که دلش می‌خواهد دانشمند شود.

درباره پسرک دانشمند

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

کتاب پسرک دانشمند، داستان پسری به نام سروش است که در یک روز پائیزی وقتی که کسی نیست تا با او بازی کند تصمیم می‌گیرد دانشمند شود!

درباره پروین علی پور

پروین علی‌پور (متولد ۱۳۲۵ در شهسوار) مترجم آثار کودک و نوجوان است و از پیش‌گامان این حوزه در ایران به شمار می‌آید. کتاب چه جوری می‌شود بال شکسته‌ای را درمان کرد با ترجمۀ او به‌عنوان کتاب برتر کودک و نوجوان معرفی شد. او کارشناس ارشد روان‌شناسی است و به دلیل علاقه‌اش به ادبیات، سال‌ها به‌عنوان دبیر ادبیات به بچه‌ها تدریس کرده و همچنین حدود شش سال با سمت تهیه‌کننده و تکنولوژیست آموزشی در تلویزیون مشغول به کار بوده است. علی‌پور تا اکنون ۴جایزه از شورای کتاب کودک گرفته است. او همچنین نویسنده برگزیدۀ شانزدهمین دوره کتاب فصل در بخش کودک و نوجوان، برنده دیپلم افتخار IBBY، جشنواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم چنین بارها برگزیده مجلات سروش نوجوان و سلام بچه‌ها بوده است. او تا کنون بیش از ۹۰ اثر اعم از تألیف و ترجمه منتشر کرده است.

خواندن کتاب پسرک دانشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب مناسب است.

بخشی از کتاب پسرک دانشمند

سروش کوچولو می خواست دانشمند بشود؛ یک دانشمند بزرگ بزرگ بزرگ! می خواست از همان کوچکی یک عالم چیز کشف یا اختراع کند. فکر دانشمند شدن از چند ماه پیش به سرش زده بود؛ از یک روز خنک پاییزی. آن روز پدربزرگ کمی کسالت داشت و نتوانسته بود سروش را به پارک ببرد و..

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان