دانلود و خرید کتاب جک ریچر (کتاب دهم؛ راه سخت) لی چایلد ترجمه محمد عباس آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جک ریچر (کتاب دهم؛ راه سخت) اثر لی چایلد

کتاب جک ریچر (کتاب دهم؛ راه سخت)

معرفی کتاب جک ریچر (کتاب دهم؛ راه سخت)

کتاب راه سخت نوشته‌ٔ لی چایلد و ترجمهٔ محمد عباس آبادی است و کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. این کتاب دهمین جلد از مجموعهٔ جک ریچر به قلم لی چایلد است.

درباره مجموعه کتاب‌های جک ریچر

لی چایلد تا به حال ۲۶ عنوان کتاب از سری داستان‌های جک ریچر نوشته است. قتلگاه، تا پای مرگ، قلاب، آخرین مهمان، اکو در آتش، سوءقصد، وسوسه انتقام، دشمن، یک شلیک، راه سخت، بدشانسی و دردسر، غریبه‌ای در شهر، دوازده نشانه، ۶۱ ساعت، لانه زنبور، رابطه و تحت تعقیب عناوین برخی از این کتاب‌ها هستند که در قالب مجموعه چاپ شده‌اند.

جک ریچر تکاوری تنها، خطرناک و خستگی‌ناپذیر است که قبلا در ارتش خدمت می‌کرد. رمان‌های این مجموعه به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز این شخصیت در آمریکا و کشورهای دیگر می‌پردازد. 

درباره کتاب راه سخت

کتاب راه سخت در سال ۲۰۰۶ به چاپ رسید. داستان با حضور ریچر در نیویورک شروع می‌شود. موضوع اصلی راه سخت درگیری جک ریچر با یک گروه خطرناک از مزدوران و جنایتکاران است. هنگامی که یک زن به نام کرال به جک ریچر مراجعه می‌کند و از او کمک می‌خواهد تا شوهرش را پیدا کند، حوادث جدیدی برای جک رخ می‌دهد. 

خواندن کتاب راه سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های ماجراجویانه و اکشن پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لی چایلد

جیم گرانت، با نام مستعار لی چایلد، نویسنده‌ای بریتانیایی است که در سال ۱۹۵۴ در کاونتری به دنیا آمد و پس از سال‌ها زندگی در بیرمنگام، به تحصیل در رشته‌ٔ حقوق در شفیلد پرداخت و پس از آن، هجده سال در تلویزیون منچستر کار کرد تا این‌که در ۴۰ سالگی، به علت تعدیل نیرو از کار اخراج شد. او از این فرصت به دست آمده استفاده کرد و از آن‌جا که همیشه به خواندن آثار ادبی علاقه‌مند بود، مقداری مداد و کاغذ خرید و پس از چندی، اولین رمان از مجموعه داستان‌های جک ریچر را با نام قتلگاه منتشر کرد. قتلگاه، علاوه بر دریافت جایزه‌ٔ آنتونی برای بهترین رمان اول، با استقبال کم‌نظیر مخاطبان ادبیات جنایی مواجه شد و بدین ترتیب، قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز یکی پس از دیگری به بازار نشر آمد و هر کدام، موفقیتی بیش از پیش برای لی چایلد به ارمغان آوردند.

در سال ۲۰۱۲ فیلمی با بازی تام کروز بر اساس کتاب نهم این مجموعه ساخته شد. او پس از توفیق رمان اولش در ایالات متحده، در سال ۱۹۹۸ به این کشور مهاجرت کرد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان رئیس انجمن جنایی‌نویسان آمریکا انتخاب شد. لی چایلد، اکنون با نوشتن چندین رمان جنایی و دریافت چندین جایزه‌ٔ ادبی در این حوزه، جزء مجبوب‌ترین نویسندگان ژانر جنایی در میان منتقدین و مخاطبان به حساب می‌آید.

بخشی از کتاب راه سخت

«جک ریچر اسپرسوی دوبل سفارش داد؛ بدون لیمو، بدون شیر و شکر، با لیوان اسفنجی، نه چینی، و قبل از اینکه آن را سر میزش بیاورند دید که زندگی یک مرد برای همیشه عوض شد. البته نه به خاطر اینکه پیشخدمت کُند کار کرده باشد. فقط آن حرکتی که دید خیلی زیرکانه صورت گرفت. آن‌قدر زیرکانه که ریچر نمی‌دانست دارد چه چیزی را نگاه می‌کند. یک صحنهٔ شهریِ ساده بود که روزی هزاران بار در هر جایی در دنیا تکرار می‌شد: یک نفر قفل درِ ماشینی را باز کرد و سوار شد و رفت. فقط همین.

ولی فقط همین کافی بود.

اسپرسویی که خورده بود به بی‌نقص نزدیک بود، بنابراین ریچر دقیقاً بیست‌وچهار ساعت بعد به همان کافه برگشت. سپری کردن دو شب پشت سر هم در یک مکان برای ریچر غیرعادی بود، ولی با خودش فکر کرد که خوردن قهوهٔ عالی ارزش تغییر روال را دارد. کافه در سمت غرب خیابان ششم نیویورک در وسط بلوکی بین بلیکر و هاوستون بود. طبقهٔ همکف یک ساختمان چهار طبقهٔ معمولی را اشغال کرده بود. طبقات بالایش شبیه آپارتمان‌های اجاره‌ایِ بی‌نام‌ونشان بودند. انگار خود کافه را از یکی از خیابان‌های فرعی رُم برداشته و آنجا گذاشته بودند. چراغ‌های ملایم و دیوارهای چوبی خش‌دار و قهوه‌جوش کروم فرورفته‌ای که به اندازهٔ یک لوکوموتیو داغ و دراز بود، و همین‌طور یک بار داخلش بود. در بیرون آن یک ردیف میز فلزی در پشت پردهٔ برزنت کوتاه توی پیاده‌رو گذاشته بودند. ریچر سر همان میز انتهایی شب قبل نشست و همان صندلی را انتخاب کرد. کش‌وقوسی به بدنش داد و راحت نشست و صندلی را روی دو پایه‌اش به عقب کج کرد. به این شکل پشتش به دیوار خارجی کافه قرار می‌گرفت و می‌توانست آن‌سوی پیاده‌رو و عرض خیابان را در سمت شرق ببیند. از اینکه تابستان‌ها در نیویورک سیتی بیرون بنشیند خوشش می‌آمد. به‌خصوص شب‌ها. تاریکی الکتریکی و هوای گرم و نامساعد و سروصدا و ترافیک و جیغ‌های جنون‌آمیز آژیرها و ازدحام مردمش را دوست داشت. این‌ها به یک مرد تنها کمک می‌کرد که همزمان هم احساس وابستگی کند هم احساس انزوا.»

بر کرانه زیبایی شناسی طبیعت
رونالد هپبرن
درخت بلوط و بوته گل سرخ
شل سیلوراستاین
زمان بندی تمرینات قدرتی در فوتبال
رضا قراخانلو
تمرینات عملکردی (جلد اول)
کریگ لیبنسون
رنج
وینا داس
عکاسی پرتره
شهریار خونساری
فرهنگ تصویری شخصیت های کارتونی حیوانات
پدرام حکیم زاده
زنده در آتش
آلبرتو ا. مارتینز
قصه های شیرین ملل
نگار شادلو
اصول عکاسی و تکنیک‌های عکاسی از مجالس
سمیه پورمنفرد
آن هنگام که دایره‌نوازان زن بودند
علی ادیب‌راد
حبیب خدا
محمد وانقی
بلاک چین
امیرکیوان مدیری
تسلا
جیم جیلیوتی
وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می کند؟
رابین شارما
اندیشیدن در سیستم ها
دُنِلا میدوز
تایپیست
علی محمد محمدی
فلسفه زندگی زناشویی
انوره دوبالزاک
مهارت ارتباط با کودکان
افسانه کرباسی عامل
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
شازده کوچولو
آنتوان دوسنت اگزوپری
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
شرط‌بندی
آنتوان چخوف
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
پاستیل‌های بنفش
کاترین اپل‌گیت
بانو
زونا گیل
یک روز انتظار
ارنست همینگوی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
شرط‌بندی
آنتوان چخوف
وقتی نیچه گریست
اروین د. یالوم
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

حجم

۳۷۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۵۰۰
تومان