دانلود و خرید کتاب جک ریچر (کتاب پنجم؛ اکو در آتش) لی چایلد ترجمه محمد عباس آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جک ریچر (کتاب پنجم؛ اکو در آتش) اثر لی چایلد

کتاب جک ریچر (کتاب پنجم؛ اکو در آتش)

معرفی کتاب جک ریچر (کتاب پنجم؛ اکو در آتش)

کتاب اکو در آتش نوشته‌ٔ لی چایلد و ترجمهٔ محمد عباس آبادی است و کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. این کتاب پنجمین جلد از مجموعهٔ جک ریچر به قلم لی چایلد است.

درباره مجموعه کتاب‌های جک ریچر

لی چایلد تا به حال ۲۶ عنوان کتاب از سری داستان‌های جک ریچر نوشته است. قتلگاه، تا پای مرگ، قلاب، آخرین مهمان، اکو در آتش، سوءقصد، وسوسه انتقام، دشمن، یک شلیک، راه سخت، بدشانسی و دردسر، غریبه‌ای در شهر، دوازده نشانه، ۶۱ ساعت، لانه زنبور، رابطه و تحت تعقیب عناوین برخی از این کتاب‌ها هستند که در قالب مجموعه چاپ شده‌اند.

جک ریچر تکاوری تنها، خطرناک و خستگی‌ناپذیر است که قبلا در ارتش خدمت می‌کرد. رمان‌های این مجموعه به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز این شخصیت در آمریکا و کشورهای دیگر می‌پردازد. 

درباره کتاب اکو در آتش

در پنجمین قسمت از مجموعه کتاب‌های جک ریچر که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، او این بار در گرمای آتشین تگزاس درگیر یک ماجراجویی خطرناک دیگر می‌شود. ریچر در حالی که مثل همیشه با پای پیاده در جاده‌ها سرگردان است، در یکی از جاده‌های سوزان تگزاس با زنی به نام کارمن گریر برخورد می‌کند و آن زن برای پیشبرد نقشهٔ رهایی از دست شوهرش که همیشه او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد ریچر را باوجود مقاومت‌ها و مخالفت‌های اولیه ترغیب کرده و به مزرعه‌ای دورافتاده در بخش «اکو» می‌کشاند.

ریچر با دردسر بیگانه نیست ولی انگار در مزرعهٔ کارمن در اکو، دردسرهای زیاد و پیش‌بینی‌ناپذیری منتظرش است: دروغ و ریا، تنفر و قتل. ریچر هیچ‌وقت نمی‌تواند در برابر یک زن درمانده مقاومت کند. خانوادهٔ کارمن خبیث‌اند. پلیس‌ها غیرقابل اعتمادند و وکلا کاری پیش نمی‌برند. اگر ریچر نتواند اوضاع را سروسامان دهد، پس چه کسی می‌تواند؟ 

خواندن کتاب اکو در آتش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های ماجراجویانه و اکشن پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لی چایلد

جیم گرانت، با نام مستعار لی چایلد، نویسنده‌ای بریتانیایی است که در سال ۱۹۵۴ در کاونتری به دنیا آمد و پس از سال‌ها زندگی در بیرمنگام، به تحصیل در رشته‌ٔ حقوق در شفیلد پرداخت و پس از آن، هجده سال در تلویزیون منچستر کار کرد تا این‌که در ۴۰ سالگی، به علت تعدیل نیرو از کار اخراج شد. او از این فرصت به دست آمده استفاده کرد و از آن‌جا که همیشه به خواندن آثار ادبی علاقه‌مند بود، مقداری مداد و کاغذ خرید و پس از چندی، اولین رمان از مجموعه داستان‌های جک ریچر را با نام قتلگاه منتشر کرد. قتلگاه، علاوه بر دریافت جایزه‌ٔ آنتونی برای بهترین رمان اول، با استقبال کم‌نظیر مخاطبان ادبیات جنایی مواجه شد و بدین ترتیب، قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز یکی پس از دیگری به بازار نشر آمد و هر کدام، موفقیتی بیش از پیش برای لی چایلد به ارمغان آوردند.

در سال ۲۰۱۲ فیلمی با بازی تام کروز بر اساس کتاب نهم این مجموعه ساخته شد. او پس از توفیق رمان اولش در ایالات متحده، در سال ۱۹۹۸ به این کشور مهاجرت کرد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان رئیس انجمن جنایی‌نویسان آمریکا انتخاب شد. لی چایلد، اکنون با نوشتن چندین رمان جنایی و دریافت چندین جایزه‌ٔ ادبی در این حوزه، جزء مجبوب‌ترین نویسندگان ژانر جنایی در میان منتقدین و مخاطبان به حساب می‌آید.

بخشی از کتاب اکو در آتش

«دیده‌بان‌ها سه نفر بودند؛ دو مرد و یک پسر. از تلسکوپ استفاده می‌کردند، نه از دوربین صحرایی. مسئلهٔ فاصله بود. به خاطر عوارض آن ناحیه، حدود یک و نیم کیلومتر با منطقهٔ هدف فاصله داشتند. مخفیگاه نزدیک‌تری وجود نداشت. مناطقی پست و ناهموار پوشیده از علف و صخره و ماسه‌های شبیه به هم بود که خورشید آن‌ها را سوزانده و به رنگ خاکی درآورده بود. نزدیک‌ترین مخفیگاه امنی که داخلش بودند یک تنگ‌درهٔ خشک وسیع بود که یک‌میلیون سال پیش با تغییرات آب و هوایی و باران و سرخس و رودخانه‌های خروشان شکل گرفته بود.

مردها در حالی که گرمای اول صبح به پشتشان می‌تابید، دمر روی خاک دراز کشیده و تلسکوپ‌هایشان را جلوی چشمانشان گرفته بودند. پسر روی زانوهایش حرکت کرد و از داخل آبسردکن آب آورد. در حالی که حواسش به بیدار شدن مارهای زنگی بود توی یک دفتر توضیحاتی می‌نوشت. آن‌ها قبل از سپیده‌دم با یک وانت گرد و خاکی از طرف زمین‌های بایر و عریان از سمت غرب آمده بودند. یک برزنت کثیف روی وانت انداخته و گوشه‌های آن را با سنگ پایین نگه داشته بودند. به سمت حاشیهٔ درّه جلو رفته و جاگیر شده بودند. هنگامی که خورشیدِ صبحگاهی کم‌ارتفاع در شرق طلوع کرد و به پشت خانهٔ قرمزی در فاصلهٔ حدوداً یک و نیم کیلومتری حرکت کرد، تلسکوپ‌هایشان را بالا آوردند. آن روز جمعه، یعنی پنجمین صبح متوالی بود که در آنجا مستقر شده بودند و دیگر صحبت کم آورده بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۳ صفحه

حجم

۴۱۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۴۳ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۱۰۰
تومان