دانلود و خرید کتاب که ماهی برآید سعیده شبرنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب که ماهی برآید اثر سعیده شبرنگ

کتاب که ماهی برآید

معرفی کتاب که ماهی برآید

کتاب که ماهی برآید نوشتهٔ سعیده شبرنگ است. شرکت چاپ و نشر بین الملل این رمان زندگی‌نامه‌ای را روانهٔ بازار کرده است. این اثر شما را با «حاج ملا هادی سبزواری» آشنا می‌کند.

درباره کتاب که ماهی برآید

کتاب که ماهی برآید رمانی است که به بررسی زندگی فیلسوف، عارف و فقیه برجستهٔ دوران قاجار، «حاج ملا هادی سبزواری» می‌پردازد. نویسندهٔ این رمان معاصر، در نخستین اثر خود، داستان زندگی و دوران این فیلسوف بزرگ را با شکل داستانی بیان می‌کند. کتاب حاضر محصول تحقیقات و مطالعات سعیده شبرنگ در منابع مختلف است. این نویسنده زندگی پر فرازونشیب حاج ملا هادی سبزواری را از دوران کودکی تا پایان عمر و با بیانی زیبا و با خلق موقعیت‌هایی جذاب که بر اساس حقایق تاریخی است، روایت کرده است. حاج ملا هادی سبزواری به‌عنوان بزرگ‌ترین شارح آثار صدرالمتألهین، خالق منظومهٔ «حکمت» و بنیان‌گذار حوزهٔ علمیهٔ سبزوار، در طول عمر خود شاگردان بسیاری را تربیت کرد که نام آن‌ها در جهان علم و فقه جاودانه شده است.

خواندن کتاب که ماهی برآید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب که ماهی برآید

«دستی به محاسنش کشید و عرق سردی را که روی گونه‌‌اش نشسته بود، سترد. پلک زد و به خودش آمد. دید که در کنج ایوان، یله شده و به دیوار تکیه داده و غرق در نقش و نگار کاشی‌‌های حرم، تا مرز عالم رؤیا رفته و بازگشته است. آسمان، صاف و پرستاره بود و از باد و باران اثر و خبری نبود. در میان زائران چشم چرخاند تا ردی از پیرمرد بیابد، نیافت. تسبیح شاه مقصود هنوز توی مشتش بود. برخاست و گیوه‌‌ها را به پا کرد و به‌ سمت حوض میان صحن رفت تا وضو بگیرد. صدای مؤذن بلند شد. در جواب اولین تکبیر، لبیک گفت و پس از آخرین فراز اذان، زیر لب گفت «وحدهُ وحده». به یاد ترجیع‌ بند هاتف اصفهانی افتاد که چند سال پیش در گعدۀ طلبگی، به دستش رسیده بود:

که یکی هست و هیچ نیست جز او/ وحده لا اله الا هو»

نظرات کاربران

mashayekh
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

داستان زندگی ملا هادی سبزواری به زبانی شیرین و جذاب. ذهن خواننده درگیر زبان و قصه می‌شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان