دانلود و خرید کتاب حیات هوشمند در کائنات پیتر اولم اشنایدر ترجمه حسن احمدی کرویق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حیات هوشمند در کائنات اثر پیتر اولم اشنایدر

کتاب حیات هوشمند در کائنات

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حیات هوشمند در کائنات

کتاب الکترونیکی «حیات هوشمند در کائنات» نوشتهٔ پیتر اولم اشنایدر با ترجمهٔ حسن احمدی کرویق در انتشارات مازیار چاپ شده است.

درباره کتاب حیات هوشمند در کائنات

موضوع این کتاب اصول و پیش‌نیازهای لازم برای ظهور حیات است و تلاش می‌کند به این پرسش همیشگی انسان بپردازد که آیا در کائنات تنهاییم یا موجوداتی دیگر و شاید هوشمندتری هم در کهکشان حضور دارند. آیا باید از آن موجودات احتمالی بترسیم؟ شاید هم باید از حضورشان خوشحال باشیم. کتاب حیات هوشمند در کائنات شرح و بررسی این موضوعات را در ۱۰ فصل مختلف جای داده است که عناوین آن عبارت‌اند از:

۱. ستارگان، کهکشان‌ها و منشأ عناصر شیمیایی

۲. تشکیل سیارات

۳. زمین

۴. جست‌وجوی سیارات خارج از منظومهٔ شمسی

۵. سیارات مناسب برای حیات

۶. حیات و منشأ آن در زمین

۷. تکامل

۸. جست‌وجوی حیات فرازمینی

۹. آیندهٔ بشر

۱۰. حیات هوشمند فرازمینی

کتاب حیات هوشمند در کائنات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران موضوعات مربوط به موجودات فرازمینی و علم نجوم پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب حیات هوشمند در کائنات

«جهان و کائنات چگونه شکل گرفته؟ خورشید و منظومه شمسی، ستارگان و منظومه‌های سیاره‌ای چگونه به وجود آمده‌اند؟ سیاره زمین چه خصوصیاتی دارد و چگونه ایجاد شده و تغییر می‌کند؟ ماه چگونه پیدا شده است؟ حیات چه زمانی و چگونه بوجود آمده؟ ماشین DNA چیست و حیات اولیه چه شکلی داشته؟ چگونه در طول 3 میلیارد سال حیات تک سلولی اولیه به حیات پرسلولی با سلول‌های تخصصی، تکامل یافته و چگونه در 700 میلیون سال اخیر موجودات بزرگ از آنها به وجود آمده‌اند؟ چرا و چگونه حیات هوشمند در 2 میلیون سال اخیر پیدا شده؟ آینده بشر چیست و چه خطراتی تمدن انسانی را تهدید می کند؟ آینده بشر آینه تمدن‌های فرازمینی پیشرفته است؟ چه تعداد سیارات زمین‌مانند در کهکشان راه شیری وجود دارند و چگونه باید آنها را شناسایی کرد؟ چه تعداد از این سیارات شناسایی شده‌اند؟ سیارات خاکی و گازی منظومه شمسی چه خصوصیاتی دارند و آیا زیست‌پذیر هستند؟ آیا حیات فرازمینی و حیات فرازمینی هوشمند در منظومه شمسی و کهکشان راه شیری و کائنات وجود دارند؟ چگونه باید حیات فرازمینی را پیدا کرد و آخرین یافته‌های علمی چه هستند؟ تا به حال چه تعداد سیاره زمین مانند کشف شده؟ آیا یوفوها (بشقاب پرنده‌ها) واقعی هستند و موجودات فضایی به زمین آمده‌اند؟ کاوش‌های فضایی تا به امروز چه دستاوردی داشته‌اند و برنامه آتی کاوش‌های فضایی چیست‌؟ سکونت‌گاه‌های فضایی در منظومه شمسی چگونه خواهند بود؟ ستی چه برنامه‌ای را تعقیب می‌کند؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱۸ صفحه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۱۸ صفحه

قیمت:
۱۱۶,۰۰۰
تومان