دانلود و خرید کتاب هجوم تاریکی جوزف دیلینی ترجمه مریم منتصرالدوله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هجوم تاریکی اثر جوزف دیلینی

کتاب هجوم تاریکی

نویسنده:جوزف دیلینی
ویراستار:آمنه رستمی
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هجوم تاریکی

کتاب هجوم تاریکی؛ جلد هفتم نوشتۀ جوزف دیلینی و ترجمۀ مریم منتصرالدوله و حاصل ویراستاری آمنه رستمی است. این کتاب را نشر افق منتشر کرده است.

درباره کتاب هجوم تاریکی

مجموعهٔ آخرین شاگرد در جلدهای متعدد به چاپ رسیده است و قصهٔ "تام" پسری سیزده‌ساله که پسر هفتم خانواده است را نقل می‌کند. او برای تبدیل‌شدن به یک محافظ و ازبین‌بردن موجودات شرور و پلیدی که آرامش مردم سرزمینش را به‌هم‌ریخته‌اند، باید به مدت پنج سال تحت‌نظر استاد گرگوری پیر که یک محافظ کارکشته است، دوره‌ای را گذرانده و آموزش‌های خاصی را پشت سر بگذارد. آلیس که برادرزادهٔ یکی از جادوگران خطرناک معروف است؛ ولی خودش فرد درستکاری است، طی ماجرایی با تام آشنا می‌شود و چندین بار جانش را از مرگ نجات می‌دهد. او در طول دورهٔ آموزش تام را یاری می‌کند. اتفاقاتی که در طول این پنج سال رخ می‌دهند، داستان جلدهای مختلف کتاب را شکل می‌دهند.

خواندن کتاب هجوم تاریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هجوم تاریکی با هدف تقویت قوهٔ تخیل نوجوانان نوشته شده است.

درباره جوزف هنری دیلینی

جوزف هنری دیلینی در سال ۱۹۴۵ یک نویسنده انگلیسی کتاب‌های فانتزی است. او به کالج کاتولیک پرستون رفت و سپس به‌عنوان یک مهندس مؤسس و سازنده کار خود را آغاز کرد. او قبل از شروع دوره تحصیلات خود در دانشگاه لنکستر در سال ۱۹۷۲، برای رسیدن به سطح تحصیلات قابل‌قبول، در مدارس شبانه درس خواند. پس از فارغ‌التحصیلی، او به‌عنوان معلم انگلیسی در کالج فرم ششم بلکپول مشغول به کار شد و در آنجا به افتتاح دپارتمان مطالعات رسانه و فیلم کمک کرد.

اولین اثر او تحت نام مستعار جی. کی. هادراک نوشته شده است. با انتشار اولین کتاب خود به نام "The Wardstone Chronicles" در سال ۲۰۰۴ که تحت نام واقعی‌اش منتشر شد، دیلینی به موفقیت بین‌المللی دست‌یافت. کتاب «تاریخچه وردستون» در ۲۵ کشور منتشر شد و فروش آن بیش از یک میلیون نسخه بود.

دیلینی پس از انتشار دومین کتابش از مجموعه وردستون، از تدریس در کالج بازنشسته شد و اکنون به‌صورت تمام‌وقت مشغول نوشتن است. او تالکین و فرانک هربرت را به‌عنوان دو نویسنده‌ای که منبع بزرگ‌ترین الهامات او بودند، معرفی می‌کند.

در سال ۲۰۱۴، یک اقتباس سینمایی با عنوان «هفتمین پسر»، بر اساس اولین داستان مجموعه «تاریخچه وردستون» یعنی رمان شاگرد شبح (با نام: آخرین شاگرد: انتقام جادوگر در ایالات متحده امریکا) اثر جوزف دیلینی و به کارگردانی سرگئی بودروف ساخته شد. از جمله بازیگران این فیلم بن بارنز، جولین مور، جف بریجز، کیت هرینگتون و آلیشیا وایکاندر بودند.

بخشی از کتاب هجوم تاریکی

«چند سال پیش، دشمن از سمت جنوب به سرزمینمان حمله کرد. با وجود تلاش‌های مردم منطقه برای جلوگیری از ورود آن‌ها، به‌تدریج به سمت شمال پیشروی کردند.

محافظ پرسید: «اون‌ها چه‌طور بدون این‌که ما بفهمیم تا اون‌جا پیش رفتن؟» گیج شده بود ریشش را خاراند و ادامه داد. «باید خبرش می‌رسید، حداقل اخطاری، چیزی!»

گفتم: «ممکنه گروهی از سمت دریا حمله کرده باشن.» احتمالش زیاد بود. کشتی‌های دشمن قبلاً به ساحل رسیده بودند و به خانه‌های مسکونی کنار ساحل حمله کرده بودند، درنتیجه آن قسمت مدت‌ها پیش از منطقه جدا شده بود.

محافظ سرش را تکان داد و با عصبانیت از تپه پایین رفت. آلیس لبخند غمگینی زد. با عجله به دنبال محافظ به راه افتادیم. به سختی چوب‌دستی و کیف‌هایمان را حمل می‌کردم، سعی می‌کردم تعادلم را روی علف‌های لغزنده حفظ کنم. می‌دانستم استادم نگران کتابخانه‌اش است. از دزدی و آتش‌سوزی در جنوب منطقه اطلاع داشتیم و او نگران سالم ماندن کتاب‌هایش بود؛ گنجینه‌ای از اطلاعاتی که طی نسل‌های متعدد از محافظان جمع شده بود.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۱۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان