دانلود و خرید کتاب خشم چشم خونی جوزف دیلینی ترجمه مریم منتصرالدوله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خشم چشم خونی اثر جوزف دیلینی

کتاب خشم چشم خونی

معرفی کتاب خشم چشم خونی

کتاب خشم چشم خونی، جلد پنجم از مجموعهٔ آخرین شاگرد نوشتۀ جوزف دیلینی با ترجمهٔ مریم منتصرالدوله و ویراستهٔ احمد پورامینی است و نشر افق آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خشم چشم خونی

توماس وارد بیش از دو سال با موجودات دنیای تاریکی مبارزه کرده است. او شاگرد محافظ بوده و با خطراتی عجیب برخورد کرده و زنده مانده است. این بار چشم خونی منطقه را تهدید می‌کند و هر چیزی را که سر راهش قرار بگیرد، از بین می‌برد. توماس باید پیش استاد پرتوقع و سخت‌گیر دیگری مهارت‌های رزمی را فراگیرد. اما آیا او می‌تواند از پس چشم خونی برآید؟

بعدازاین که تمام قبایل جادوگران با هم متحد شده و شیطانی بزرگ به نام فیند را از دنیای تاریکی احضار کرده بودند، تام مجبور بود بیشتر مراقب خودش باشد؛ چرا که جادوگران از فیند خواسته بودند هرطورشده تام را از بین ببرد. محافظ و آلیس حسابی حواسشان به تام بود و از آن جا که از قدرت فیند باخبر بودند، حتی یک‌لحظه هم او را تنها نمی‌گذاشتند. تام برای ادامة دورة کارآموزی خود باید یک سری مهارت‌های رزمی خاص به دست می‌آورد. محافظ گرگوری، دیگر پا به سن گذاشته بود و توان مبارزه و آموزش‌های این چنینی را نداشت؛ بنابراین تصمیم گرفت تام را پیش یکی از شاگردان قدیمی‌اش که حالا دیگر برای خود محافظ به‌حساب می‌آمد بفرستد. از طرفی، چشم خونی یکی از فرزندان فیند به دنبال کشتن تام است و او باید بیش‌ازپیش مراقب باشد.

خواندن کتاب خشم چشم خونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب خشم چشم خونی با هدف تقویت قوهٔ تخیل نوجوانان نوشته شده است.

درباره جوزف هنری دیلینی

جوزف هنری دیلینی در سال ۱۹۴۵ یک نویسنده انگلیسی کتاب‌های فانتزی است. او به کالج کاتولیک پرستون رفت و سپس به‌عنوان یک مهندس مؤسس و سازنده کار خود را آغاز کرد. او قبل از شروع دوره تحصیلات خود در دانشگاه لنکستر در سال ۱۹۷۲، برای رسیدن به سطح تحصیلات قابل‌قبول، در مدارس شبانه درس خواند. پس از فارغ‌التحصیلی، او به‌عنوان معلم انگلیسی در کالج فرم ششم بلکپول مشغول به کار شد و در آنجا به افتتاح دپارتمان مطالعات رسانه و فیلم کمک کرد.

اولین اثر او تحت نام مستعار جی. کی. هادراک نوشته شده است. با انتشار اولین کتاب خود به نام "The Wardstone Chronicles" در سال ۲۰۰۴ که تحت نام واقعی‌اش منتشر شد، دیلینی به موفقیت بین‌المللی دست‌یافت. کتاب «تاریخچه وردستون» در ۲۵ کشور منتشر شد و فروش آن بیش از یک میلیون نسخه بود.

دیلینی پس از انتشار دومین کتابش از مجموعه وردستون، از تدریس در کالج بازنشسته شد و اکنون به‌صورت تمام‌وقت مشغول نوشتن است. او «تالکین» و «فرانک هربرت» را به‌عنوان دو نویسنده‌ای که منبع بزرگ‌ترین الهامات او بودند، معرفی می‌کند.

در سال ۲۰۱۴، یک اقتباس سینمایی با عنوان «هفتمین پسر»، بر اساس اولین داستان مجموعه «تاریخچه وردستون» یعنی رمان شاگرد شبح (با نام: آخرین شاگرد: انتقام جادوگر در ایالات متحده امریکا) اثر جوزف دیلینی و به کارگردانی «سرگئی بودروف» ساخته شد. از جمله بازیگران این فیلم «بن بارنز»، «جولین مور»، «جف بریجز»، «کیت هرینگتون» و «آلیشیا وایکاندر» بودند.

بخشی از کتاب خشم چشم خونی

«به اتاق دیگری رفتم که آلیس در آنجا سخت مشغول نسخه‌برداری از کتاب‌های کتابخانهٔ محافظ بود. او از خانوادهٔ پندل‌ها بود و دو سال نزد عمه‌اش، بنی لیزی، یکی از جادوگران بدسرشت، آموزش جادوی سیاه دیده بود. بنی لیزی در جای امنی توی گودالی در باغ محافظ اسیر بود. آلیس دردسرهای زیادی برایم درست کرده بود، اما درنهایت دوستم شده بود و با من و استادم زندگی می‌کرد؛ او می‌خواهد با نسخه‌برداری از کتاب‌های استادم، نظر او را دربارهٔ خودش تغییر دهد.

محافظ نگران است آلیس سراغ کتاب‌های دیگر هم برود، به همین دلیل بهش اجازه نمی‌دهد تنهایی به کتابخانه‌اش برود و فقط یک کتاب در اختیارش می‌گذارد. محافظ از کار آلیس راضی است. کتاب‌هایی که در اختیار آلیس می‌گذارد، برایش خیلی باارزش‌اند، چون شامل اطلاعات زیادی هستند که نسل به نسل از محافظ‌های گذشته به او رسیده است؛ بنابراین وجود نسخهٔ دیگری از اصل کتاب‌ها خیالش را راحت‌تر می‌کند.

آلیس پشت میز نشسته بود، قلمی در دستش بود و دو کتاب جلویش باز بودند. او در حال نسخه‌برداری از کتابی بود. سرش را بلند کرد و لبخندی زد. اما وقتی دید ردایم تنم است، لبخند از صورتش محو شد و قلمش را زمین گذاشت.

گفتم: «دارم برای تهیهٔ آذوقه می‌رم دهکده.»

با حالتی جدی و اعتراض‌کنان گفت: «لازم نیست این کارو کنی تام. وقتی مطالعه می‌کنی، خودم می‌رم.»

منظوری نداشت، اما عصبانی‌ام کرد. لبم را گاز گرفتم تا حرفی نزنم که ناراحتش کنم. رفتار آلیس درست مثل محافظ بود: بیش از حد حامی.

با جدیت گفتم: «نه آلیس، چند هفته‌س که توی این خونه حبس شدم، می‌خوام قدم بزنم و افکار پریشون‌رو از سرم بیرون کنم. هوا تاریک نشده برمی‌گردم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
تومان