دانلود و خرید کتاب آخرین ماه گمشده گریسی کیم ترجمه مطهره ابراهیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین ماه گمشده اثر گریسی کیم

کتاب آخرین ماه گمشده

نویسنده:گریسی کیم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آخرین ماه گمشده

کتاب آخرین ماه گمشده نوشتۀ گریسی کیم با ترجمۀ مطهره ابراهیم‌زاده در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب، رمانی کره‌ای در ژانر فانتزی است با محوریت دختری به نام رایلی که باید با نیروهای شرور طایفه‌های جادویی مبارزه کند.

درباره کتاب آخرین ماه گمشده

کتاب آخرین ماه گمشده رمانی کره‌ای است. گریسی کیم نویسندۀ داستان‌های فانتزی جذاب است. او کتاب آخرین ماه گمشده را با درآمیختن اسطوره‌های کره‌ای با دنیای جدید نوشته است. کیم یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود که با تجربیات شگفت‌انگیز خود وارد دنیای ادبیات شده است. کتاب، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از ترکیب جادو و ادبیات برای علاقه‌مندان به این ژانر است.

آخرین ماه گمشده داستانی فانتزی دارد و راوی آن دختر نوجوانی به نام رایلی است. داستان دربارۀ وقایع مربوط به طایفه‌ای با استعدادهای خارق‌العاده و جادویی است. رایلی هم به طایفۀ گوم تعلق دارد و هم هورانگی. او توانایی‌های جدیدی پیدا کرده؛ اما اتفاقات آن‌طور که انتظار دارد پیش نمی‌روند. کل طایفۀ گوم به‌علت کشتن الهۀ خرس غارنشین و از بین بردن توانایی‌های شفابخشی قبیله، از او عصبانی هستند. هنگامی که خشم آن‌ها به جوش می‌آید و گروهی از جادوگران خانه رایلی را نفرین می‌کنند، او متوجه می‌شود که وظیفه دارد جادو را به قبیلۀ خود بازگرداند، حتی اگر به قیمت ورود مخفیانه به دنیای معنوی باشد. حالا او به کمک خانواده و دوستانش باید با نیروهای شرور مبارزه کند.

خواندن کتاب آخرین ماه گمشده را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران رمان‌های نوجوانان و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آخرین ماه گمشده

«تکنولوژی مزخرف است. راستش این ایده کمی ناعادلانه است. پیشرفت تکنولوژی در قرن بیست‌ویکم جان عدۀ زیادی را نجات داده و راه ارتباطی بین میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان ایجاد کرده است. حتی به من و دوستانم کمک کرد تا با یک گوییشین (روح گرسنه) صحبت کنیم و معمای آخرین ستارۀ گمشده را حل کنیم. به‌طور کلی تکنولوژی خارق‌العاده است، اما از نظرم ن مزخرف است. به من خرده نگیرید. اگر شما هم جای من بودید همین حرف را می‌زدید. دو ماه است که دارم کتاب‌های کتاب‌خانۀ جادوگران را کلمه به کلمه در یک لپ‌تاپ کپی می کنم؛ آن هم در تعطیلات تابستانی. طایفۀ هورانگی در زمینۀ طلم‌های تخریبی، جادوی آزاد و کتاب‌های طلسم دیجیتالی خیلی پیشرفته هستند و این خیلی خوب است، اما به این معناست که یک نفر باید به‌صورت دستی تمام آن‌ها را ثبت کند. درحال حاضر، آن شخص من هستم. تائیو دستی به چشمانش می‌کشد و کش‌وقوسی به بدنش می‌دهد و می‌گوید: «رایلی!» او کنار من نشست و مشغول به‌روزرسانی برنامۀ ارتباط با ارواحش است. «من می‌خوام یه استراحتی بکنم و یه بسته پپرو استیک بخرک، تو هم چیزی می‌خوای؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان