دانلود و خرید کتاب انسان شفابخش خوزه سیلوا ترجمه مجید پزشکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انسان شفابخش اثر خوزه  سیلوا

کتاب انسان شفابخش

معرفی کتاب انسان شفابخش

کتاب انسان شفابخش اثری از خوزه سیلوا روانشناس آمریکایی است که درباره‌ روش‌های کاربردی برای افزایش قدرت و کارآیی ذهن و بهبود عملکرد مغزی صحبت می‌کند. این اثر دربردارنده‌ تکنیک‌ها و روش‌هایی است که قدرت ذهنی شما را بالا می‌برد و به درمان بیماری‌های شما کمک می‌کند.

این اثر با ترجمه مجید پزشکی در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است.‌

درباره‌ کتاب انسان شفابخش اثر خوزه سیلوا

کتاب انسان شفابخش (You the Healer) اثری از خوزه سیلوا روانشناسی است که زندگی خود را وقف یافتن روش‌هایی برای افزایش قدرت و کارآیی ذهن انسانی کرد و به روش‌هایی دست یافت که سلامت را دوباره به انسان‌ها برمی‌گرداند. به نظر می‌رسد انسان‌های امروزی با بیماری‌های مختلفی روبه‌رو هستند. زیاد شدن بیماری‌ها نشان می‌دهد که زندگی انسانی از مسیر اصلی خود که سلامت و تندرستی است، خارج شده است. گاهی اوقات مراجعه به پزشک نیز چندان موثر واقع نمی‌شود. مسئله در این است که چنین بیماری‌هایی از روان بیمار ما به وجود آمده‌اند. به همین دلیل علم پزشکی این بیماری‌ها را روان‌تنی نامیده است. اما چه روشی برای درمان بیماری‌های روان‌تنی وجود دارد؟

خوزه سیلوا در کتاب انسان شفابخش تکنیک‌ها و روش‌هایی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که نتیجه سال‌ها فعالیت و پژوهش او بر مغز است. او از آن دسته دانشمندانی است که باور دارد برای مقابله و درمان بیماری‌های روان‌تنی باید از روش‌های ذهنی و درمان‌های ذهنی کمک گرفت. حال این سوال مهم پیش می‌آید که چگونه می‌توان با بهره گرفتن از نیروی ذهن برای معالجه بیماری‌ها اقدام کرد؟

سیلوا که یک مسیحی معتقد بود، این جمله از حضرت مسیح را سرلوحه کار خود قرار داده بود: بهشت در درون ما است. بر همین اساس تلاش می‌کرد تا به مخاطبانش نشان دهد که چطور می‌توان با قدرت ذهن بر مشکلات و بیماری‌ها غلبه کنند. او موفق شد تا با ترکیب کردن این باور با پژهش‌‌های علمی‌اش یک روش توسعه‌ی قابلیت‌های ذهنی را پایه‌ریزی کند. روشی که به درمان بیماری‌ها و داشتن زندگی سالم و سلامت کمک می‌کند.

کتاب انسان شفابخش بر اساس یکی از موفق‌‌ترین متدهای توسعه‌ قابلیت‌های ذهنی نوشته شده است که به نام متد سیلوا شناخته می‌شود. نویسنده در این اثر از ریشه‌ بیماری‌ها می‌گوید. در ادامه به مخاطبان با روش‌های ساده نشان می‌دهد که چطور می‌توانند قدرت و نیروی ذهنی خود را به کار بگیرند تا برای درمان بیماری‌هایشان اقدام کنند. در مرحله آخر نیز از سرگذشت افرادی می‌گوید که موفق به درمان بیماری‌های مشابه با کمک قدرت ذهن شده‌اند.

خواندن و خرید کتاب انسان شفابخش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از خواندن کتاب‌های روانشناسی لذت می‌برید خواندن کتاب انسان شفابخش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر دوست دارید با روش‌های مراقبه، کنترل ذهن، توسعه قابلیت‌های مغز و در ادامه درمان بیماری‌ها به این روش آشنا شوید، این کتاب برای شما انتخاب مناسبی است.

چرا باید این کتاب با ترجمه مجید پزشکیرا بخوانیم؟

کتاب انسان شفابخش شما را با نیرویی آشنا می‌کند که در درونتان وجود دارد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا این نیرو را به جریان انداخته و از آن در مسیر بهبود زندگی خود و درمان بیماری‌ها استفاده کنید. خواندن این اثر به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توان قدرت ذهن را شناخت و عملکرد و کارآیی مغزی را بهبود بخشید.

همچنین خوزه سیلوا در کتاب انسان شفابخش مثال‌هایی از زندگی افرادی زده است که توانسته‌اند نیروی ذهنی خود را به کار گیرند و بر بیماری‌هایشان غلبه کنند. خواندن سرگذشت و تجربه‌های این افراد می‌تواند الهام‌بخش شما برای ورود به این مسیر باشد.

درباره خوزه سیلوا

خوزه سیلوا (José Silva) روانشناس و نویسنده‌ی اهل آمریکا، ۱۱ آگوست ۱۹۱۴ در تگزاس به دنیا آمد. دوران کودکی برای او چندان آسان نبود؛ نتوانست به مدرسه برود اما به دلیل علاقه‌اش به درس خواندن، خواندن و نوشتن را در خانه یاد گرفت. هنگامی که خواهرش درس می‌خواند و تکالیفش را انجام می‌داد، با نگاه کردن به دست او یاد گرفت چطور بنویسد و بخواند. وقتی بزرگ‌تر شد تعمیر رادیو را یاد گرفت و به این ترتیب شغل پردرآمدی برای خودش دست‌وپا کرد.

خوزه سیلوا در طول دوران جنگ به خدمت پرداخت و همانجا بود که مسیر زندگی حرفه‌ای او تغییر کرد. سوالاتی که روانپزشک ارتش از او می‌پرسید، او را مجذوب خودش کرده بود و خواندن کتاب هیپنوتیزم که در مطب همان روانپزشک بود، سبب علاقه‌مندی او به روانشناسی شد. او در طول سال‌ها فعالیتش به‌عنوان روانشناس به دنبال راهی برای افزایش توانایی‌های و بهبود کارآیی مغز انسان است.

از خوزه سیلوا تابه‌حال کتاب‌های متد کنترل ذهن سیلوا، انسان شفابخش، ذهن زیبا جسم زیبا و دستان شفابخش منتشر و به فارسی ترجمه شده است. او همچنین با تاسیس انجمن جهانی روان‌شناسی سیستمی راه‌اندازی کرد تا از سوءاستفاده از مراجعان و درمان‌های بدون مجوز جلوگیری کند. او ۷ فوریه ۱۹۹۹ چشم از جهان فروبست.

ورود کتاب انسان شفابخش به بازار ترجمه ایران

کتاب انسان شفابخش در ایران چند ترجمه دارد. این اثر یک بار با ترجمه داوود نعمت‌الهی در نشر معیار علم با نام دستان شفابخش، انسان شفابخش منتشر شده است و یک بار با ترجمه‌ مجید پزشکی در انتشارات نسل نواندیش.

نقد کوتاهی بر کتاب

انتشار کتاب انسان شفابخش واکنش‌های بسیاری را دربر داشت؛ مجله‌ی Magical Blend این کتاب را ابزاری مفید و روشنگر می‌داند که با یک دوره آموزشی چهل‌روزه و تکنیک‌های متفاوت به انسان‌ها کمک می‌کند تا به یک شفادهنده تبدیل شوند و زندگی سالم و عاری از بیماری را تجربه کنند. در واقع خوزه سیلوا با این اثر به مخاطبان کمک می‌کند تا درباره توانایی‌های نامحدود ذهنشان لحظه‌ای شک و تردید به دل راه ندهند. با خواندن این کتاب و همچنین انجام دادن تمرین‌های کتاب می‌توانید تاثیرات، قدرت تلقین و نتایج آن را در زندگی‌تان مشاهده کنید.

معرفی نویسنده
خوزه سیلوا

خوزه سیلوا نویسنده و روانشناس مطرح آمریکایی است. این روان‌شناس خودآموخته، نویسنده‌ی کتاب‌ روش سیلوا است که هدف آن، کمک به افراد برای افزایش بهره‌ی هوشی، توسعه‌ی مهارت‌های روانی و همچنین ایجاد توانایی برای درمان خود و دیگران از راه دور، با استفاده از نیروهایی است که کماکان برای علم ناشناخته محسوب می‌شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان