دانلود کتاب صوتی کنترل ذهن با صدای حامد کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل ذهن اثر خوزه  سیلوا

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل ذهن

نویسنده:خوزه سیلوا
گوینده:حامد کریمی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کنترل ذهن

کتاب صوتی کنترل ذهن نوشتهٔ خوزه سیلوا و ترجمهٔ مجید پزشکی و با صدای حامد کریمی است و آوانامه آن را منتشر کرده است. تکنیک‌های رسیدن به سطح موفقیت ذهنی در این کتاب ارائه شده‌اند.

درباره کتاب صوتی کنترل ذهن

خوزه سیلوا، بنیان‌گذار روش سیلوا و متخصص فرا روان‌درمانی، در این کتاب که دارای ۲۷ فصل است، روش‏‌های مراقبه و رسیدن به سطح آلفا و تصویرسازی ذهنی همراه با گفت‌وگوی درونی را به ما می‏‌آموزد و معتقد است که انسان هرچه بیشتر به مراقبه بپردازد، ذهن او آرامش و ثبات بیشتری پیدا می‏‌کند و درنتیجه زندگی او متزلزل نخواهد بود و بیشتر می‏‌تواند از توان ذهنی خود بهره جوید و قوه‏‌ٔ تجسم خود را تقویت کند. همچنین باثبات ذهن نیروهای عجیب و غیرقابل‌باور آن را تجربه خواهیم کرد و به آگاهی برتر دست خواهیم یافت. به گفته‏‌ٔ سیلوا همان‏طور که قلب ما دارای ارتعاش است، مغز ما نیز ارتعاش دارد و امواج مغز یک فرد بیدار بیست دور در ثانیه است.

مغز دارای چهار موج «بتا»، «آلفا»، «تتا» و «دلتا» است. از این چهار موج، بتا برای برقراری ارتباط با محیط اطراف و دنیای فیزیکی است و سه تای دیگر برای ارتباطات روحی و رویا دیدن است. هرکدام از این موج‏‌ها در بسامد خاصی از فرکانس‏‌های مغزی قابل بهره‏‌جویی و فعال شدن هستند و زمانی که ما با مراقبه (البته نه مراقبه معمولی زیرا روش مراقبه‌‏ٔ سیلوا فعال است نه نافعال) کنترل ذهنمان را به دست می‏‌گیریم. قادر خواهیم بود از این توانایی‌‏ها حداکثر بهره را ببریم و هدایت و کنترلشان را به دست بگیریم. متد سیلوا یکی از اولین روش‌هایی است که فعالیت هوشیارانهٔ ذهن در سطح موج آلفا و فعال کردن و استفاده از نیمکره‏‌ٔ راست مغز برای اندیشیدن را آموزش می‏‌دهد. او معتقد بود با این روش می‏‌توان انرژی مثبت را چه از راه دور و چه از راه نزدیک منتقل کرد و کنترل آن را به دست گرفت. نیمکره‏‌ٔ راست مغز نقش مهمی را در روش سیلوا ایفا می‏‌کند و به‌واقع نیمکره‏‌ٔ راست وظیفه‏‌ٔ حل و ارائه‌‏ٔ راه‏‌حل برای مشکلات و برطرف کردن عیب‏‌ها و نواقص را دارد. پس با به کنترل درآوردن آن می‏‌توانیم از خلاقیت‏‌هایش استفاده‏‌های زیادی کنیم.

روش سیلوا به‌ طور کل روش رسیدن به سطح آلفا، سپس تصویرسازی مثبت در جهت خواسته‏‌هایمان و بعد بیرون آمدن از سطح آلفاست که آن نیز مانند وارد شدن به سطح آلفا روش خاص خود را دارد.

شنیدن کتاب صوتی کنترل ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روش‌های فرادرمانی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
خوزه سیلوا

خوزه سیلوا نویسنده و روانشناس مطرح آمریکایی است. این روان‌شناس خودآموخته، نویسنده‌ی کتاب‌ روش سیلوا است که هدف آن، کمک به افراد برای افزایش بهره‌ی هوشی، توسعه‌ی مهارت‌های روانی و همچنین ایجاد توانایی برای درمان خود و دیگران از راه دور، با استفاده از نیروهایی است که کماکان برای علم ناشناخته محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

رویا
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

عالی

آتنا
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

یکی از بهترین کتاب روانشناسی در حوزه مسائل انرژیکی

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۸۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۸۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان