دانلود و خرید کتاب مدیریت: بررسی شیوه‌های کارآمد مدیریت نیروی انسانی برایان تریسی ترجمه صالح سپهری‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت: بررسی شیوه‌های کارآمد مدیریت نیروی انسانی اثر برایان تریسی

کتاب مدیریت: بررسی شیوه‌های کارآمد مدیریت نیروی انسانی

معرفی کتاب مدیریت: بررسی شیوه‌های کارآمد مدیریت نیروی انسانی

«بررسی شیوه‌های کارآمد مدیریت نیروی انسانی» نوشته برایان تریسی(-۱۹۴۴)، مدرس مهارت‌های مدیریتی است. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: فناوری موجب بروز همه این دگرگونی‌ها نبوده است، بلکه انقلاب مدیریتی را باید عامل اصلی آن دانست. در حقیقت مدیران سطوح مختلف شرکت‌ها و سازمان‌ها این پیشرفت عظیم را ایجاد کرده‌اند. فناوری همیشه پس از رشد و توسعه مدیریتی پدیدار می‌شود. در این کتاب می‌خواهم درباره بیست و یک نکته کلیدی صحبت کنم که می‌تواند به شما برای تبدیل شدن به مدیری موثرتر کمک کند. اما چرا این مبحث این قدر اهمیت دارد؟ در طول زندگی مطالعات زیادی در این زمینه داشته‌ام، صدها کتاب خوانده‌ام، دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌ام و به عنوان مشاور ومربی برای بیش از هزار شرکت بزرگ کار کرده‌ام. هر روز با صدها و گاهی هزاران مدیر کار می‌کنم. با مدیران قوی و مدیران ضعیف زیادی برخورد کرده‌ام و به این نتیجه رسیده‌ام که تنها ۲۰ درصد از مدیران به ۸۰ درصد از نتایج دست می‌یابند. این بدان معنا است که ۸۰ درصد مدیران تنها ۲۰ درصد از نتایج را به دست می‌آورند. هدفم از نگارش این کتاب، ارائه فنون، ابزارها، شیوه‌ها و نکاتی به شما برای پیوستن به جمع آن ۲۰ درصد برتر است. اگر در حال حاضر در جمع این ۲۰ درصد بالایی هستید (که البته خواندن این کتاب می‌تواند نشانه‌ای دال بر آن باشد) خواهید آموخت که چگونه به جمع ۵ درصد برتر مدیران و پس از آن به جمع یک درصد بسیار موفق بپیوندید.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

رهبری ممتاز: ۱۲ ویژگی آموختنی رهبران برجسته و موفق
برایان تریسی
راهبرد کسب‌وکار: واکاوی الگوهای تدوین و پیاده‌سازی راهبرد
برایان تریسی
بازاریابی: راهکارهایی برای شناخت نیازهای مشتریان و افزایش فروش
برایان تریسی
اصول بنیادی تجارت، فروش و رهبری
لسلی پوکل
قواعد مدیریت: ۵۰ قاعده جدید برای مدیران
جو اوئن
اینگونه مدیریت کنید: راه‌های آسان و موثر برای بهترین استفاده از کارکنان
برایان امرسون
رهبری: مدیران نوآور و تحول‌ساز این‌گونه عمل می‌کنند
برایان تریسی
استخدام و تعدیل: فرآیند کاربردی گزینش،حفظ و اخراج نیروی انسانی
برایان تریسی
جلسات ثمربخش
برایان تریسی
اقتصاد کلان مدرن: مصاحبه با بزرگان مکاتب مختلف اقتصادی
بریان اسنودن
فرآیند تصمیم‌گیری در مدیریت
استفن پی. فیتزجرالد
تفکر استراتژیک: الزامی برای کسب و کار امروز
آیرین ام. دوهیم
مدیریت ریسک
اندرو هلمز
مذاکره
برایان تریسی
اقتصاد چگونه کار می‌کند
راجر فارمر
تأمین مالی شرکت‌ها
مورتن هلبک
هنر کارآفرینی: تجربه‌ها و آموخته‌های موفق‌ترین کارآفرینان جهان
راجر کارترایت
راهبردهای رشد غول‌آسا
راجر کارترایت
تفکر مبتنی بر سناریو: رویکردهای عملی به آینده
جورج رایت
کارکشته: چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟
راب گافی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
در طی این دویست سال، انقلابی در حوزه فناوری را تجربه کرده‌ایم که با موتور بخار و برق آغاز شد و به فناوری‌های شگفت انگیزی که امروزه می‌شناسیم و از آنها استفاده می‌کنیم انجامیده است. گفته می‌شود فناوری‌های پیشرفته موجب کاهش فقر در بیشتر کشورهای غربی شده و ثروتی بیشتر از هر آنچه در تاریخ بشر تصور می‌شد با خود به همراه آورده است. اما حقیقت آن است که فناوری موجب بروز همه این دگرگونی‌ها نبوده است، بلکه انقلاب مدیریتی را باید عامل اصلی آن دانست. در حقیقت مدیران سطوح مختلف شرکت‌ها و سازمان‌ها این پیشرفت عظیم را ایجاد کرده‌اند. فناوری همیشه پس از رشد و توسعه مدیریتی پدیدار می‌شود.
hoda ze
مقاله‌ای که در مجله مدیر منابع انسانی منتشر شده است نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری بر روی آموزش کارکنان، سود زیادی را به سازمان باز می‌گرداند و به ازای هر دلاری که صرف آموزش کارکنان برای انجام بهتر کارها می‌شود، بین ۱۰ تا ۳۲ دلار سود عاید سازمان می‌شود.
hoda ze
یک مدیر ممتاز کیست؟ مدیر ممتاز کسی است که برای کسب نتایجی بسیار ارزشمند، نهایت تلاش خود را به‌کار می‌بندد و در عین حال، توان بالقوه دیگران را نیز آزاد می‌کند تا آنها هم بتوانند بهره بیشتری به سازمان برسانند.
hoda ze
بپردازیم. مدیر کسی است که از طریق کار در کنار دیگران و بهره‌گیری از آنها، به نتایجی دست می‌یابد. مدیر کسی است که کار درست را به شکلی درست انجام می‌دهد.
hoda ze
برای اینکه بتوانید به عنوان مدیر بهترین عملکرد را داشته باشید، باید معیارهایی برای ارزیابی عملکرد و حتی معیارهایی برای ارزیابی عملکرد ممتاز در هر یک از تکالیف و کارهای حوزه مسئولیت خود تعیین کنید
reza pashapoor
مدیران ممتاز همیشه بر روی تعداد محدودی از کارها که در صورت انجام بیشترین بهره را به همراه دارد تمرکز می‌کنند.
محمدجواد دژکوهی
یک مدیر ممتاز کیست؟ مدیر ممتاز کسی است که برای کسب نتایجی بسیار ارزشمند، نهایت تلاش خود را به‌کار می‌بندد و در عین حال، توان بالقوه دیگران را نیز آزاد می‌کند تا آنها هم بتوانند بهره بیشتری به سازمان برسانند.
محمدجواد دژکوهی
باشد. یک مدیر عالی رتبه می‌گفت: «تنها امتیاز رقابتی پایدار ما، توانایی ما برای یادگیری و به‌کارگیری ایده‌های جدید به شکلی سریع‌تر از رقیبانمان است.»
hoda ze
مدیران خوب به شدت نتیجه‌گرا هستند و تفکر فعالیت‌محور ندارند. آنها همیشه بر روی نتیجه‌ای که برای دستیابی به آن استخدام شده‌اند تمرکز می‌کنند.
hoda ze
مدیریت دانشی غیر دقیق است. من در طول زندگی بیش از ۳۰ شرکت مختلف را پایه گذاری یا مدیریت کرده‌ام یا آنها را به نحوی دگرگون ساخته‌ام. تجربه‌های این سال‌ها مرا مطمئن کرده است که مدیریت علم دقیقی نیست. هیچ پاسخی را در مدیریت نمی‌یابید که همیشه درست باشد. راز مدیریت موفق در یادگیری و ممارست است و شاید هم هرگز به طور کامل بر همه جوانب مدیریت تسلط نیابید.
hoda ze

حجم

۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان