دانلود و خرید کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه داوود جعفری سرشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه اثر داوود جعفری سرشت

کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه

معرفی کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه

کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه نوشتهٔ داوود جعفری سرشت و سیدمحمدجواد فرهانیان و محمدحسین طاهری است و انتشارات بورس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه

علم مدیریت استراتژیک معتقد است اصول اخلاقی شایسته در سازمان پیش شرط مدیریت استراتزیک خوب است اما اقتصاددانان پا را از این فراتر گذارده و پیش‌شرط تحقق تمامی روابط اقتصادی را رعایت اخلاق حرفه‌ای و التزام به پیش‌شرط‌های اخلاقی دانسته‌اند.

در فلسفه علم اقتصاد نقش وجدان و اخلاق در پایداری عقود و حفظ اعتماد در بازار بسیار مهم قلمداد می‌شود. از سوی دیگر سنگ بنای بازارهای مالی نوین اعتماد است. در نتیجه اقتصاد مدرن امروزی از اجزای اصلی‌اش بازارهای مالی است. بدون پشتوانه اعتماد که مرهون رعایت اخلاق است‌‍‍ به سیستمی غیر قابل استفاده تبدیل خواهد شد. به عبارت ساده‌تر، امروزه زیر بنای نظام اقتصادی جهان پول رایج بدون پشتوانه‌ای است که تنها با اعتماد مردم در کشورها جریان یافته و ادامه دارد.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب اخلاق حرفه ای در بازارهای سرمایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ سرمایه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۶,۴۰۰
۲۰%
تومان