دانلود و خرید کتاب خودآموز بورس سیدمجتبی فنایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودآموز بورس اثر سیدمجتبی فنایی

کتاب خودآموز بورس

معرفی کتاب خودآموز بورس

ویراست جدید کتاب خودآموز بورس نوشتهٔ سیدمجتبی فنایی و حاصل ویراستاری داوود جعفری سرشت است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خودآموز بورس

ویراست جدید کتاب خودآموز بورس به‌سادگی، روان و بدون نیاز به اطلاعات قبلی برای خواننده، نوشته شده است. مطالب این کتاب، بسیار کوتاه و سبک نگارش آن به‌گونه‌ای است که احتمالاً  فرد نه‌تنها از خواندن مباحث آن خسته نمی‌شود، بلکه در پایان عمدهٔ مطالب آن به‌صورت زنجیره‌ای از آگاهی‌ها در ذهن او باقی می‌ماند؛ به‌علاوه این کتاب با هدف تشویق افراد برای ورود به بورس نوشته نشده است، بلکه هدف اصلی نویسنده آشناکردن مردم با واقعیتی است که در عرصهٔ زندگی آنان وجود دارد. این واقعیت، نهادی به نام بورس است که میلیون‌ها نفر از افراد کرهٔ زمین در آن فعال هستند و هر روز هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همهٔ جوامع برای ادامهٔ حیات توأم با موفقیت خویش، چاره‌ای جز تأسیس و گسترش «بورس» ندارند. مجموعهٔ مباحث این کتاب اطلاعاتی را در اختیار خواننده می‌گذارد که با آن می‌تواند علاوه بر پی‌بردن به اهمیت و ضرورت بورس، نحوهٔ ورود و فعالیت در آن را نیز بیاموزد و با شناخت اصطلاحات رایج در آن و نکات لازم برای انتخاب سهام، زمینهٔ فعالیت توأم با موفقیت خود را در این بازار فراهم آورد.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب خودآموز بورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران آشنایی با چیستیِ بورس و راه‌های ورود به آن پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان