دانلود و خرید کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (اصول) محمد سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (اصول)

کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (اصول) نوشتهٔ محمد سلطانی و مرضیه خلیلی و لیلا سهرابی و زینب فلاح تفتی است و انتشارات بورس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (اصول)

فعالیت در هر شغل و حرفه‌ای مستلزم آگاهی کامل از قوانین و مقررات حاکم بر آن حرفه است. عدم آشنایی کافی با این مقررات سبب می‍‌شود تا شخص نتواند در کار و فعالیت خود موفق باشد. این موضوع در خصوص مشاغلی که از مصادیق خدمات عمومی محسوب می‍‌شوند، اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند. اگر اشخاصی که در بازار سرمایه به ارائه خدمت عمومی به سرمایه‌گذاران می‌پردازند از آگاهی کافی نسبت به قوانین و مقررات برخوردار نباشند، هم خود در معرض خطر و مسئولیت ناشی از عمل خویش قرار دارند و هم مشتریان خود را با خطرات عدیده مواجه خواهند ساخت و همه‌گیری این موضوع می‌تواند نظام بازار سرمایه را نیز با اختلال جدی مواجه سازد. از این روست که موفقیت در آزمون­‌های گواهینامه‌های حرفه‌ای از شروط لازم جهت تصدی سمت‌های حساس در بازار سرمایه است تا بدین وسیله از کفایت دانش و تعهد حرفه‌ای متقاضی فعالیت در بازار سرمایه اطمینان نسبی حاصل شود.

از آنجا که فعالیت در بازار اوراق بهادار با شناخت مقررات آن عجین شده است، در آزمون گواهی‍نامه‌های حرفه‌ای، بخش مقررات، همیشه قسمت مهمی از آزمون را تشکیل می‌دهد. مقرراتی که برای آزمون اصول بازار سرمایه که گواهی‍نامه مقدماتی جهت حضور در بازار سرمایه محسوب می‌شود، در نظر گرفته شده است، عمدتاً مربوط به قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، قانون توسعه ابزارها و نهاد‍های مالی جدید و بخش شرکت‌های سهامی لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت است.

فهرست مطالب

بخش اول: ساختار بازار سرمایه

بخش دوم: ناهنجاری‌های بازار سرمایه

بخش سوم: مقررات ناظر بر شرکت‌های سهامی

خواندن کتاب بایسته های حقوق بازار سرمایه (اصول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ سرمایه و بورس پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان