دانلود و خرید کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه رانگارا جان کی. ساندرام ترجمه فریبرز کبیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه اثر رانگارا جان کی. ساندرام

کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه

معرفی کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه

کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه نوشتهٔ رانگارا جان کی. ساندرام و سانجیو آر. داس و ترجمهٔ فریبرز کبیری است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه

مشتقه‌ها را می‌توان از جدیدترین ابزارهای مدیریت مالی و مهندسی مالی دانست. این ابزار بسیار متنوع و جذاب است و امکانات مناسبی را در اختیار مدیران صندوق‌ها و مدیران مالی برای مصون‌سازی سرمایه‌گذاری‌ها قرار می‌دهد، اما مشتقه‌ها نیز هدف انتقادات شدید بوده‌اند. مشتقه‌ها به‌ویژه مشتقه‌های اعتباری، به‌طور گسترده‌ای به‌خاطر ایجاد و یا حداقل به‌خاطر تشدید بحران مالی که در سال ۲۰۰۷ آغاز شد، موردنکوهش واقع شده‌اند. قربانیان استفاده نادرست از مشتقه‌ها طی دهه‌ها شامل نام‌های بزرگی مثل بانک بریتانیایی برینگ، صنایع آلمانی AG و شرکت بیمهٔ بزرگ ایالات متحده است؛ بنابراین در به‌کارگیری آن‌ها ۲ چیز بسیار مهم است. مورد اول داشتن دانش کافی درمورد مدیریت ریسک و مهندسی مالی و مورد دوم داشتن دقت و وسواس در به‌کارگیری مشتقه‌ها است. در کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه نویسنده‌ها کوشیده‌اند شما را تا حد بسیاری با این ابزار آشنا کنند. بدنهٔ اصلی این کتاب به ۵ قسمت نامساوی تقسیم شده است و یک قسمت ششمی هم وجود دارد که موضوعات تکنیکی را کامل می‌کند.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب مجموعه جامع ابزار مشتقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مشتقه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۳۲ صفحه

حجم

۱۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان