دانلود و خرید کتاب رویه هیات داوری بورس و ارواق بهادار (دفتر دوم) جعفر جمالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رویه هیات داوری بورس و ارواق بهادار (دفتر دوم)

کتاب رویه هیات داوری بورس و اوراق بهادار (دفتر دوم) نوشتهٔ جعفر جمالی و محمد صادقی و نوید شیدائی آشتیانی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب رویه هیات داوری بورس و اوراق بهادار (دفتر دوم)

بررسی اجمالی ساختار نظام‌های حقوقی معاصر، گویای آن است که قوانین موضوعه و رویهٔ قضایی، ۲ رکن و منبع اصلی این نظام‌ها به شمار می‌روند. حقوق بازار سرمایه که یکی از حوزه‌های میان‌رشته‌ای و جدید حقوق در کشور تلقی می‌شود، در راستای تنظیم ضوابط و روابط در این بازار، بر مبنای همین ۲ بال حرکت و فعالیت می‌کند. به همین مناسبت، هیئت‌داوری موضوع قانون بازار اوراق بهادار به‌عنوان رکن ملی و انحصاری حل‌وفصل اختلافات حرفه‌ای فعالان بازار سرمایه، به‌طور مستمر توسعه‌دهندهٔ رویهٔ قضایی این حوزه حقوقی (در بخش اختلافات) است. به‌منظور معرفی ابعاد این مهم و در راستای اصل شفافیت و تکلیف حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از انتشار دفتر نخست از مجموعهٔ آرای هیئت‌داوری تحت‌عنوان کتاب «رویه هیات داوری بورس و اوراق بهادار (دفتر دوم)؛ ۱۳۹۶ - ۱۳۹۸» و استقبال شایسته از آن و باتوجه‌به تقاضای مکرر مراجعان ، فعالان بازار و همچنین حقوق‌دانان و پژوهشگران حقوق مالی - اقتصادی مبنی بر دسترسی موضوعی به دادنامه‌های اخیر هیئت‌داوری بازار اوراق بهادار، دفتر دوم با بررسی و دسته‌بندی موضوعی جزئی‌تر و بر اساس بعضی موضوعات جدید ارجاعی به این مرجع رسیدگی و همچنین بازنگری‌ها در برخی دستور‌العمل‌های مرتبط و تصویب عناوین مقرراتی جدید مانند آیین رسیدگی به اختلافات در هیئت‌داوری بازار اوراق بهادار (مصوب ۱۴/۵/۹۸) به رشتهٔ تحریر در آمده است.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب رویه هیات داوری بورس و اوراق بهادار (دفتر دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ بورس پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۵۷ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۵۷ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان