دانلود و خرید کتاب مردی از شب ریچل کین ترجمه مریم رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردی از شب اثر ریچل کین

کتاب مردی از شب

نویسنده:ریچل کین
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مردی از شب

کتاب مردی از شب نوشتهٔ ریچل کین و ترجمهٔ مریم رفیعی است و نشر آموت آن را منتشر کرده است. این کتابْ ادامهٔ رمان دریاچهٔ مه‌آلود است. این کتاب داستان زندگیِ سرشار از ترس و وحشت زنی به نام گوئن و تعقیب او به دست شوهر قاتلش را روایت می‌کند.

درباره کتاب مردی از شب

کتاب مردی از شب ادامهٔ کتاب دریاچه مه‌آلود است. گوئن زنی قوی و شکست‌ناپذیر در نبردی طولانی برای نجات بچه‌هایش از دست شوهر سابقش، ملوین است که قاتل زنجیره‌ای و جنایتکار است. اما جنگ بین گوئن و شوهر روانی‌اش، ملوین، با زندانی‌شدن ملوین تمام نمی‌شود. ملوین از زندان فرار می‌کند. بعد از این ماجرا، گوئن نامه‌ای دلهره‌آور و تهدیدآمیز دریافت می‌کند و ماجرای کتاب از همین‌جا آغاز می‌شود.

حالا دیگر پناهگاه او، مأمن امن او و بچه‌هایش نیست. گوئن دیگر فرصتی ندارد. بچه‌ها را به همسایه می‌سپارد و به کمک سام که خواهرش را در جریان قتل‌ها از دست داده به میدان نبرد با ملوین می‌رود. اما آن‌ها در می‌یابند ماجرا پیچیده‌تر از آن چیزی بوده که فکرش را می‌کردند.

آیا گوئن موفق می‌شود بچه‌هایش را از دست ملوین نجات دهد؟

خواندن کتاب مردی از شب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر علاقه‌مند به داستان‌های مرموز و جنایی هستید این کتاب برای شماست.

درباره‌ ریچل کین

رکسان لانگ استریت کنراد (Roxanne Longstreet Conrad) نویسندهٔ آمریکایی داستان‌های علمی، فانتزی، معمایی، هیجانی و رمان های ترسناک است که با نام مستعار ریچل کین فعالیت می‌کند. کین لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه فنی تگزاس را در سال ‍۹۸۵ گرفت. و از سال ۱۹۹۰ در حال نوشتن و انتشار داستان کوتاه و رمان است. علاوه بر این ریچل کین یک نوازندهٔ حرفه‌ای هم هست که افتخار نوازندگی با هنری مانچینی، پیتر نرو و جان ویلیامز را داشته. ریچل کین از سال ۱۹۹۹ در یک شرکت ارتباطات به عنوان طراح وب، ویرایشگر، مدیر شرکت ارتباطات و در نهایت رئیس ارتباطات شرکت برای یک شرکت بزرگ چند ملیتی استخدام شد.

بخشی از کتاب مردی از شب

«دوازده روز پس از فرار شوهر سابقم از زندان، در رختخواب دراز کشیده‌ام. خوابم نمی‌برد. رقص نور و سایه را روی پرده‌ها تماشا می‌کنم. تختم تاشو و باریک است و فشار تک‌تک فنرهایی را که از تشک نازکش بیرون زده، حس می‌کنم. فرزندانم، لنی و کانر، دو تخت بزرگ اتاقمان در این مسافرخانهٔ نسبتآ ارزان‌قیمت را اشغال کرده‌اند. نسبتآ ارزان‌قیمت تنها چیزی است که فعلا استطاعتش را داریم.

تلفنم جدید است. یک تلفن اعتباری دیگر با شماره‌ای کاملا جدید. فقط پنج نفر این شماره را دارند و دو نفرشان همراه من در این اتاق خوابیده‌اند.

نمی‌توانم به کسی خارج از این حلقهٔ کوچک و محدود اعتماد کنم. تمام فکر و ذکرم سایهٔ مردی است که در شب راه می‌رود (راه می‌رود، نمی‌دود؛ چون به نظر من با اینکه نیمی از نیروهای پلیس کشور در تعقیبش هستند، ملوین رویال در حال فرار نیست) و سراغ من می‌آید. سراغ ما.

همسر سابقم یک هیولاست و من فکر می‌کردم در زندان اسیر شده و منتظر اعدام است... اما حتی از پشت میله‌ها هم کمپین رعب و وحشتی را علیه من و فرزندانمان به راه انداخت. بله، نیروی کمکی داشت، هم از داخل زندان و هم بیرون آن؛ دامنه و عمق آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ولی او نقشه هم داشت. با استفاده از ارعاب و تهدیدهای هدفمند مرا به همان مکانی کشاند که خودش می‌خواست. تله‌ای که از آن جان سالم به در بردیم، ولی به سختی.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

برای نسخه ی الکترونیکی قیمتش زیاده.لطفا در طاقچه بی نهایت قرار بدید

نــے‌آیش🐋
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

باید اعتراف کنم که من جلدِ اول رو بیشتر دوست داشتم، چون ترکیبی از چندین اتفاق و گره‌ی داستانی مختلف بود اما جلدِ دوم درحقیقت تنها وظیفه‌ی به‌نتیجه رسوندنِ داستان و ساختنِ ایستگاه پایانیِ رمان رو برعهده داشت و به

- بیشتر
آزاده
۱۴۰۲/۰۴/۲۴

واقعا دوستش داشتم این کتاب و جلد اولش جز بهترین رمانهایی بودن که خوندم این جلد روایتی هیجان انگیز از جستجو به دنبال مخفیگاه ملوین رویال هست در حالیکه اون همیشه یه قدم جلوتره . ابسالوم که تو جلد یک بیشتر

- بیشتر
کاربر خسته :(
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

جلد اولش دریاچه متروکه هست جلد اولشو بیشتر دوست داشتم ولی خب این جلدم‌کارش تموم کردن داستان بود که خوب تمومش کرد و به نظرم ارزش خوندن رو داره

کرم کتاب
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

واقعا این کتاب رو خیلی دوست داشتم گوئن در کل یه شخصیت محکم بود و قوی ووووووووووو ملوین لعنتی چقدر دوسش داشتم با اینکه یه قاتل خشن وروانی بود ولی حذابیت کتاب رو چند برابر کرده بود کاش و صد حیف که

- بیشتر
کاربر ۳۷۳۶۸۵۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

سلام فکر کنم نام دیگر این کتاب شکار هیولا باشه

کاربر ۹۰۳۷۳۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۳۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان