دانلود و خرید کتاب پرش استیو هاروی ترجمه گیسو ناصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرش اثر استیو هاروی

کتاب پرش

معرفی کتاب پرش

کتاب پرش نوشتهٔ استیو هاروی و ترجمهٔ گیسو ناصری است و انتشارات لیوسا آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب تصمیم بگیر و با شجاعت گام بردار، با قدمی مطمئن گام بردارید تا به زندگی پر از نعمت و فراوانی برسید.

درباره کتاب پرش

استیو هاروی در کتاب پرش تعریف می‌کند که چگونه زمانی در فقر به سر می‌برد و با چالش‌های فراوانی مواجه بود و چه کرد تا به موفقیت دست یافت. استیو هاروی کمدین موفقی که جوایز بسیاری دریافت کرده، در مقام نویسنده نیز به موفقیتی چشمگیر دست یافته و کتاب هایش پرفروش و برگزیده ی روزنامه ی تایمز بوده است، در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه با ایمان قوی از موانع و مشکلاتی که در زندگی با آن مواجه می‌شوید، پرشی موفق داشته باشید. همچنین در کتاب پرش، به شما از میان تجربیاتش نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید به استعدادهای نهفته در وجودتان پی ببرید، رؤیاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید و به‌سوی مسیری قدم بردارید که تمام اینها را برایتان به‌وجود آورد. 

اولین پرش شما خواندن این کتاب است.

خواندن کتاب پرش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و همچنین طرفداران استیو هاروی پیشنهاد می‌کنیم.

 درباره استیو هاروی

استیو هاروی، نویسنده، مجری و تهیه کننده آمریکایی در سال ۱۹۵۷ متولد شده است. او در برنامه‌هایش تلاش می‌کند روابط انسانی را به چالش بکشد. کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، یکی از مشهورترین آثار او است. استیو در این کتاب نشان داد مردان تغییر نمی‌کنند و برای ارتباط با آن‌ها باید آنها را خوب بشناسید و متناسب با شخصیتشان با آنها رفتار کنید.

استیو هاروی، میزبان برنامه گفت‌وگوی استیو هاروی، نزاع خانوادگی و برنامه صبحگاهی استیو هاروی در رادیو است. کتاب‌های پرفروش «صاف و پوست کنده صحبت کن» و «پرش» از آثار اوست. هاروی همچنین بشردوست و موسس بنیاد استیو و مارجوری هاروی است.

بخشی از کتاب پرش

«رؤیایتان از همه چیز مهم‌تر است؛ بخش عظیمی از زندگی‌تان است و در همین رؤیاست که بزرگ‌ترین فرصت برای رسیدن به موفقیت نهفته است.

از این سفر لذت ببرید.

امید همان چیزی است که شما را هر روز از رختخواب بیرون می‌کشد و هر روز باعث به‌وجود آمدن یک اتفاق جدید در زندگی‌تان می‌شود.

پریدن یک جهش ضروری برای نمایان کردن نعمتی است که خداوند برای شما در نظر گرفته است. اگر تمایلی به پریدن به مرحلهٔ دیگری از زندگی ندارید، بدین‌معناست که به زندگی پر از نعمت پشت می‌کنید و به آن خاتمه می‌دهید.

دلایل بسیاری وجود دارد که به شما انگیزهٔ پریدن بدهد. شاید شما مریض هستید و دیگر از اینکه همیشه مریض و خسته هستید، خسته شده‌اید و می‌خواهید پرش را انجام دهید. می‌تواند به این علت باشد که شما دوست دارید از انتخاب شغل خود راضی و خوشحال باشید. اگر پرش نکنید، زندگی‌تان به این تکرار کسل‌کننده تبدیل می‌شود که هر روز صبح از خواب شوید و سر کار بروید. اگر به انجام کاری مشغول هستید که اصلاً باب میلتان نیست، بدانید این زندگی خوبی نیست. پس باید از این وضعیت خارج شوید. اگر توجه خودتان را به‌جایی که اکنون هستید متمرکز کنید ـ نارضایتی، افسردگی و ناراحتی، انجام دادن کاری که دوستش ندارید، ارتباط با کسی که اصلاً با او راحت نیستید ـ پس بدانید اگر برای تغییر آن کاری انجام ندهید، تا ابد با همین مشکلات زندگی خواهید کرد.

در سال ۱۹۸۵، من فقط نفس می‌کشیدم. دلم می‌خواست زندگی‌ام فراتر از زندگی یک کارمند پشت‌میزنشین شرکت بیمه باشد. دلم می‌خواست وارد تلویزیون شوم. دلم می‌خواست زندگی بهتری داشته باشم. بنابراین پرش لازم را انجام دادم. شغلم را رها کردم و دل را به دریا زدم. تنها با یک رؤیا و ایمان قوی به خداوند همه چیز را در گذشته باقی گذاشتم و دیگر آنها را فراموش کردم. تصمیمم را گرفته بودم و هرگز هم از آن کار پشیمان نشدم.»

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۱۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان