دانلود کتاب صوتی مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن با صدای الهام ایران‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن اثر استیو هاروی

دانلود و خرید کتاب صوتی مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

معرفی کتاب صوتی مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن کتابی نوشته استیو هاروی مجری و نویسنده موفق است که با صدای الهام ایران‌نیا می‌شنوید.

استیو هاروی متولد هفدهم ژانویه ۱۹۵۷، هنرپیشه، نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی  آمریکایی است. او در وهله ی اول یک کمدین معروف است که حدود ۲۵ سال مردم را خندانده بود. اما بالاخره تصمیم گرفت تجربیات خود را از زندگی و مسائل زناشویی در قالب طنز به شکل کتابی در منتشر کند. او در این کار هم بسیار عمل کرد. او معتقد است بسیاری از زنان اطلاعات لازم و کافی درباره مردان ندارند. مردان از داشتن ارتباط با زنان فرار می‌کنند زیرا زنان هرگز نمی‌دانند که مردان چه فکری در سرشان دارند... به همین دلیل هاروی یک سری اطلاعات جمع آوری کرد و به شکل یک کتاب منتشر کرد. از نظر او سه موضوع است که هر مردی به آن نیاز دارد: حمایت، صداقت و آشپزی. بنابراین اگر شما نیاز او را در این سه مورد پاسخ دهید آن مرد مثل موم در دستان شما خواهد بود.

 استیو هاروی با پرسش و پاسخ‌هایی رازهای بسیاری را درباره مشکلات بین همسران آشکار می‌کند. نکته جالب این است که او توانسته با گفتار طنزآمیزش به بهترین نجو خوانندگان را جذب کتاب خود کند.

 شنیدن کتاب مانند زن فکر کن مانند مرد رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند درباره شیوه‌های تفکر و روابط بین زن مرد بیشتر بدانند مخاطبان این کتاب‌اند. شنیدن این کتاب به زوج‌های جوان کمک می‌کند روابط خود را بهبود دهند.

قسمتی از کتاب مانند زن رفتار کن مانند مرد فکر کن

هیچ عبارتی واقعی‌تر از این نیست که: مردان خیلی ساده هستند. ابتدا این مطلب را در ذهن خود حک کنید و بدانید تمامی آنچه از این کتاب می‌آموزید، بر پایهٔ همین مطلب طراحی شده است. ابتدا این موضوع را نمی‌پذیرید، زیرا چند حقیقت اصلی را در خصوص مردان می‌شناسید، از جمله اینکه چون مردان می‌دانند مرد هستند، هر کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند. مرد چه مدیرعامل باشد یا پلیس یا هر دوی آنها، هر شغل و مقامی که داشته باشد، فقط می‌داند که مرد است، چگونه این مقام را به‌دست آورده است و چه پاداشی نصیب او خواهد شد. این سه چیز ژن و دی. اِن. اِی مردانگی را به‌وجود می‌آورد؛ سه اصل مهم و حقیقی که هر مردی باید قبل از اینکه احساس کند سرنوشت او به عنوان مرد رقم خورده است، به آن برسد. و تا زمانی که به هدفش در این سه مورد نرسیده باشد، مردی که با او قرار ملاقات می‌گذارید، به او تعهد می‌دهید یا با وی ازدواج می‌کنید، خیلی پرمشغله‌تر از آن است که به شما توجهی کند.

دربارهٔ این موضوع فکر کنید: از زمانی که پسری به دنیا می‌آید، اولین چیزی که اطرافیان به او می‌گویند این است که چه کارهایی انجام دهد تا به مردی واقعی تبدیل شود. به او می‌آموزند که خشن باشد، با دیگران کشتی بگیرد، از دیوار و درخت بالا برود، بدون اینکه گریه کند از زمین بلند شود، اجازه ندهد کسی او را هل بدهد. به او می‌آموزند که به‌شدت کار کند، کارهای بیرون از منزل را انجام دهد، کیسه‌های خرید را از اتومبیل خارج کند، سطل زباله را بیرون ببرد، برف‌ها را پارو کند، علف‌های هرز را بچیند و به زودی آن‌قدر بزرگ می‌شود که باید شغلی مناسب پیدا کند. به او می‌آموزند که از مادر و خواهر و برادر کوچک‌ترش حمایت و از آنها نگهداری کند، مراقب خانه و وسایل گران‌قیمت اعضای خانواده باشد. مخصوصآ او را تشویق می‌کنند که از نام‌خانوادگی و خاندان خود به‌خوبی یاد کند، در حفظ ارزش‌های خانواده بکوشد و طوری رفتار کند که هرگاه وارد جایی می‌شود، همه به خوبی بدانند که او چه کسی است، چه کاره است و چقدر درآمد دارد. هر یک از این موارد آموزش داده می‌شود تا فرد خودش را برای یک چیز آماده کند: مردانگی.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

کسب و کار ضد گلوله
اندرو گریفیتس
نفرین بال سوخته (کتاب سوم، رویای رهایی)
زهرا افشار زیبا
رساله ارکستراسیون (جلد دوم)
شارل کوکلن
چگونه خودتان را ملاقات کنید
نیکول لپرا
اما تو قول داده بودی!
بل مونی
آفات انباری
احمد بغدادی
قدرت ضمیر ناخوداگاه
جوزف مورفی
صاف و پوست کنده صحبت کن
استیو هاروی
سم زدایی دوپامین
تیبو موریس
بلاک چین
امیرکیوان مدیری
۵۰ پند از موفق‌ترین زن دنیا اپرا وینفری
تیم ترجمه رادیو مثبت
الهامات درونی فروش
سزار فاولر
مامانم بلد نیست
داگلاس وود
مهار ناشدنی
نیک وی آچیچ
قطاری از کلمات
احمد اکبرپور
عبارت پنجم
جو ویتالی
آفرینش های هنری در گفتار نبوی
سیدمحمدمهدی جعفری
دگردیسی ها
مری زیمرمن
زیاد فکر نکنید
ان بوگل
زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
شری آرگو
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
۵ زبان عشق
گری چاپمن
محکم در آغوشم بگیر
سمانه پرهیزکاری
نحوه گفتگو و ارتباط کلامی با همسر
لورا دویل
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
۵۰ باید و نباید در زندگی زناشویی
فرهنگ هلاکویی
۲۳ راه برای غلبه بر تنبلی (خلاصه کتاب)
اس. جی. اسکات
اشتباهات یک زن؛ جلد اول
ام. سوسا
مردان مریخی و زنان ونوسی
جان گری
رازهایی درباره مردان
باربارا دی‌آنجلیس
کلبه‌ی آرامش؛ دخترانه
امیر حسین بانکی‌پورفرد
راهنمای مردان برای شناخت زنان
جان گاتمن
روابط متکامل زن و مرد
علی صفایی حائری
ازدواج (کتاب اول)
حمید حبشی
آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید
آلن دوباتن
کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند
فلیپا پری
زندگی مشترک
محسن عباسی ولدی
زنان زیرک
شری آرگو
آموزش جنسی برای زوج‌های جوان
چارلز ماهان

نظرات کاربران

Saeed
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

این خانم چشه چرا اینطور میخونه انگار چسب خورده

زينب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

این کتاب خیلی شنیدنی است

Mozhgan
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

کتاب خوبیه اما کاش بجای گوینده خانم از مرد استفاده میکردن چون از زبان مرد بیان میشه و من اکثرن قاطی میکردم زنو مردو باهم

کاربر 7560922
۱۴۰۲/۰۸/۳۰

عالی بود

کاربر ۳۹۰۷۶۶۵
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

این کتاب بیشتر برای قبل از ازدواج است بعضی قسمتهایش فقط برای افرادی است که چند سال از ازدواجشان گذشته است.این کتاب را برای جوانان و کسانی که در شرف ازدواج هستند توصیه میکنم چه آقا چه خانم.

زمان

۶ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان