دانلود و خرید کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل) استیو هاروی ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل) اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل)

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل)

 مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید کتابی نوشته اِستیو هاروی است. این کتاب درباره آنچه مردان واقعا در مورد عشق، روابط،صمیمیت و تعهد می‌اندیشند صحبت می‌کند.

 درباره کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید 

هر مردی در زندگی به سه چیز احتیاج دارد، حمایت، وفاداری و رابطه. زنان هم موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای گوناگونی دارند. انتظار زنان از مردان این است که آنچه را می‌خواهند و نیاز دارند برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زنان از این خواسته یا نیاز حرفی بزنند.

 مردان دوست دارند کسی حمایتشان کند. تا حس کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده جنگ کرده است. مردان همیشه باید مواظب و در کمین باشند. اگر از آنها تشکر کنید و بگویید قدر کارهایشان را می‌دانید، آنها بهتر و سخت‌تر کار می‌کنند. مردان احتیاج دارند این کلمات را بشنوند. دلگرمی دادن باعث می‌شود دوست داشته باشند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند....

 اگر می‌خواهید درباره دنیای مردانه خیلی بیشتر از این‌ها بدانید می‌توانید کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید رابخوانید. استیو هاروی در این کتاب به نمایندگی از دنیای مردانه شما را با رازهای مردان آشنا می‌کند. 

خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 اگر به کتاب‌های حوزه روان شناسی خانواده و روابط همسران علاقه‌مندید خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن انم رفتار کنید برای شما جذاب خواهد بود.

 درباره استیو هاروی

 استیو هاروی زاده ۱۹۵۷ است. او نویسنده، مجری و تهیه کننده شهیر آمریکایی است که در برنامه‌هایش تلاش می‌کند روابط انسانی را به چالش بکشد. کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. استیو در این کتاب نشان داد مردان تغییر نمی‌کنند و برای ارتباط با آن‌ها باید آنها را خوب بشناسید و متناسب با شخصیتشان با آنها رفتار کنید.

استیو هاروی، میزبان برنامه گفتگوی استیو هاروی،  نزاع خانوادگی و برنامه صبحگاهی استیو هاروی در رادیو است. کتاب‌های پرفروش صاف و پوست کنده صحبت کن از آثار اوست. هاروی همچنین بشردوست و موسس بنیاد استیو و مارجوری هاروی است. 

 بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (متن کامل)

در مورد همسرم مارجوری چند نکته هست که دوست دارم شما نیز بدانید. مارجوری انسان بسیار با استعداد و اهل حمایت و دلگرمی دادن است. او به همان اندازه ظاهرش، در درون نیز زیباست. او عاشق خداوند است و بسیار معتقد. برای فرزندانمان هم مادری بسیاری مهربان است. همینطور زنی شیک و به‌روز است. به علاوه خیلی مراقبت من است، به من احترام گذاشته و ستایشم می‌کند.

همسر من مجموعه‌ای از استانداردها را برای خود وضع کرده که از همان ابتدای آشنایی با او، آنها را دانسته‌ام و بهشان احترام گذاشته‌ام.

ماجرای آشنایی ما از زمانی شروع شد که برای اجرای برنامه‌ام به مِمفیس (Memphis) رفته بودم. مارجوری به همراه زن جذاب دیگری وارد محل اجرای برنامه شد. نتوانستم جلوی خودم را بگیرم؛ همانجا وسط اجرای جوکی که داشتم برای تماشاچیان تعریف می‌کردم، گفتم،"ببخشید، می‌دانم شما من را نمی‌شناسید، اما یکی از همین روزها، من با شما ازدواج خواهم کرد". او خندید و گفت،"ولی شما من را نمی‌شناسید". اما من توجهی به این صحبتش نکردم و حرف دلم را به او گفتم. من دقیقا از همان لحظه یک جورهایی می‌دانستم یک روزی ما با هم ازدواج خواهیم کرد (البته، در آن لحظه این خیال، واقعا بیشتر از سر امیدواری من بود و مطمئن نبودم رخ بدهد).

شاید مارجوری هم این را می‌دانست، شاید هم صرفا از آنچه شنیده بود خوشش آمد. زیرا هرچند آن شب که قصدم را به او گفتم غیبش زد، اما دو شب بعد در برنامه دیگری که همانجا اجرا می‌کردم سروکله‌اش پیدا شد و این بار از او خواستم پشت صحنه بیاید و با هم مدتی صحبت کردیم. او با پیشنهاد آشنایی من موافقت کرد و خیلی زود با هم آشنا شدیم و حتی برای شناخت بیشتر همدیگر قرار می‌گذاشتیم. اما در نهایت، هر کدام به راه خودمان رفتیم. با این حال، من و مارجوری همیشه دوستیمان را به یاد داشتیم و گهگاه از همدیگر سراغی می‌گرفتیم.

در نهایت، فرصتی پیش آمد تا من و مارجوری دوباره با هم در تماس باشیم و همدیگر را ببینیم؛ این بار خیلی زود قصدمان جدی شد، هر دوی ما متوجه شده بودیم دلمان برای رابطه عالی‌ای که زمانی با هم داشتیم تنگ شده است و نمی‌خواستیم یک بار دیگر فرصت را از دست بدهیم. اما حتی با وجودی که من خودم می‌دانستم عاشق مارجوری هستم و او نیز من را دوست دارد، اما هنوز به تعدادی از دوستانم که بعد از طلاق پیدا کرده بودم وابستگی داشتم.


معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

مردان از زبان زنان، زنان از زبان مردان
میرمجید خلخالی زاویه
تکنولوژی های کنترل آلاینده های بیولوژیکی محیط زیست
عاطفه بهارلویی
راهنمای زنان آلفا
سوزان ونکر
زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
شری آرگو
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
اشتباهات یک زن؛ جلد اول
ام. سوسا
اشتباهات یک زن؛ جلد دوم
ام. سوسا
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)
استیو هاروی
هنر ظریف اهمیت ندادن
مارک منسون
چیزهایی که کاش می‌توانستم یه او بگویم
ام. سوسا
زنانی که مردان عاشقشان می‌شوند
باب گرانت
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
خدایا همسر دلخواه مرا بفرست!
استفان لبوسییر
رک و راست حرفتو بزن
استیو هاروی
زن ها مردها را از دست می دهند، چرا؟
جس مک کان
تو کله خر هستی؛ پیش برو موفق می شوی
جن سینسرو
مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن
استیو هاروی
ناگفته‌های استیو هاروی در مورد راه‌های جذب همسر
استیو هاروی
راهبی که فراری اش را فروخت
رابین شارما
مرا محکم در آغوش بگیر
خدیجه احمدی

نظرات کاربران

szahra93
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

این کتاب، برای همه کسانی که در ابتدای شروع یک رابطه هستن، یا حتی خواستگار سنتی دارن و در جلسات اول شناختش هستن، یا حتی کسانی که به تازگی ازدواج کردن، واقعا مفیده. هرچند خیلی از بخش های کتاب به خاطر

- بیشتر
zeinab
۱۴۰۰/۰۴/۱۳

اگرچه نویسنده مسلمان نیست و عقاید و فرهنگ متفاوتی با ما داره، ولی اصول کلی مطرح شده در رابطه با مردان کاملا درسته... من بسیار زیاد در اطرافیانم چنین چیزهایی رو دیدم... در کل ارزش یکبار خوندن رو داره. اگرچه

- بیشتر
S.Rahdari
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

بیش از حد شرایط رو ایده‌آل فرض کردن ، به درد بخور هست ولی نه چندان

وحید
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

استیو هاروی صرفا یک شومن است و تحصیلات آکادمیک در زمینه روانشناسی ندارد. پس مطالب او در کتاب نظر شخصی است نه نظر علمی. و کلا از اسم کتاب می‌توان به وجود کلیشه‌های جنسی در ذهن این دلقک پی برد.

- بیشتر
Lida
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

نویسنده خیلی جاها از دیدگاه حق به جانب صحبت کرده، به خصوص فصلی که راجع به خیانت بود رو اصلا نتونستم تحمل کنم و کتاب رو گذاشتم کنار. و به قول دوستان روان‌شناس نیست و یه طورایی کتاب روانشناسی زرد به

- بیشتر
martinof
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

یه جاهایی دیگه خیلی بزرگنمایی کرده و کسی که سر رشته ای از روانشناسی نداشته باشه خیلی چیزاشو باور میکنه

surrealism
۱۴۰۲/۰۶/۲۳

کتاب بدی نیست ولی تایپ های مختلف شخصیتی رو در نظر نگرفته و همه مردا رو توی نود درصد متن مثل هم دونسته ، به نظرم برای کسایی که قصد شروع رابطه جدیدی رو دارن میتونه کتاب مفیدی باشه توصیه

- بیشتر
Dr Mahoor
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

من همیشه نسبت به اسم این کتاب حس بدی دارم، انگار میگه زن ها نمیتونن فکر کنن!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۳)
۱۰ راه برای جلوگیری از سرد شدن رابطه - با هم ارتباط کلامی داشته باشید! - هیچ چیز، هیچ نوع بدخلقی از طرف مردتان را به خود نگیرید و موضوع را شخصی نکنید. - وقتی با شما از مشکلش صحبت می‌کند او را درک کنید. - با او صبور باشید. - طرحی برای گذران اوقات با هم بریزید. - برنامه روزمره دو نفره‌تان را با هم ترکیب کنید. - همینطوری بدون هیچ دلیل خاصی برایش نامه عاشقانه یا ایمیلی ارسال کنید. - از او به خاطر کارهای کوچکی که انجام می‌دهد سپاسگذاری کنید. - "برنامه شادی بخشی برای بعدازظهر" یا "قرارملاقاتی برای نیمه‌شب" مابین خودتان ترتیب بدهید. - لباس جدید بپوشید.
szahra93
مردان از اینکه با ایشان مثل مرد رفتار شود، حَظ می‌کنند، از اینکه زنان طوری رفتار کنند که انگار به مردان نیاز دارند، خوششان می آید. برای مردان حس اینکه کسی دیگر بهشان نیاز دارد بسیار بسیار حیاتی و لذت‌بخش‌تر از هر چیز دیگری است. در واقع مردان برای اینکه بتوانند مسیر خودشان را در حیاتشان طی کنند بایستی احساس کنند دیگران نیازمندشان هستند.
szahra93
۹. زنی که لبخند به لب دارد و از خودش مراقبت کرده و به طورکلی از زندگی‌اش راضی است زن مطلوب مردان است. زنی که نه از خودش مراقبت می‌کند و نه اهل بگوبخند است و تمام مدت ترشرویی می‌کند، یا خودش را علامه دهر فرض کرده و با کوچکترین خطایی از طرف مقابل، او را نقره‌داغ می‌کند، زن نامناسبِ زندگی دانسته می‌شود.
کاربر ۲۳۷۰۱۰۷
مردان برای شاد بودن چیزهای زیادی نمی‌خواهند. در واقع، تنها سه چیز است که تقریبا هر مردی برای خوشحالی بدان‌ها نیازمند است. یعنی "پشتیبانی عاطفی، وفاداری و رابطه"
szahra93
زنی که اعتماد بنفس دارد، به شدت جذاب است، صرف نظر از اینکه در چه قالبی باشد.
rzvmn
بزرگترین دلیل خیانت مردان این است: همواره زن دیگری وجود دارد که حاضر است با مردی که مال او نیست مراوده داشته باشد.
szahra93
همه ما شنیده‌ایم که می‌گویند،"هیچ خشمی با خشم زنی که احساس تحقیر شدن می‌کند برابر نیست"، مردها هم معنی این حرف را خیلی بهتر از آنچه فکر کنید می‌دانند. مردان می‌فهمند که در صورت خیانت کردن، باید منتظر به پا شدن جهنم و آوار شدنِ کوهی از سرزنش و قهر از طرفِ زن خود باشند.
szahra93
وقتی مردان صحبت می‌کنند، و مخصوصا وقتی گوش می‌کنند، به این خاطر است که دلیلی برای این کارشان دارند. ما اهل درددل کردن نیستیم. تنها کاری که مردان می‌خواهند انجام دهند این است که اوضاع نابسامان را به هر ترتیبی که شده سامان بدهند.
szahra93
به حرف من اعتماد کنید، هرچه بیشتر طوری رفتار کنید که حس خاص بودن به مردان منتقل شود، مردان بیشتر تلاش می‌کنند. مردان سخت‌تر کوشش خواهند کرد.
szahra93
اعتقاد راسخ من آنست که زن واقعی، می‌تواند از مرد خود، بهترین مرد روی زمین را بسازد.
szahra93

حجم

۲۲۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۲۹٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان