دانلود و خرید کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت استیون استوسنی ترجمه داوود ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت اثر استیون استوسنی

کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت

معرفی کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت

کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت نوشتهٔ استیون استوسنی و ترجمهٔ داوود ذوالفقاری و مونا شریف است و انتشارات پرکاس آن را منتشر کرده است. کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت به این موضوع می‌پردازد که چگونه از احساس سوءاستفاده عاطفی، فریب خیانت و انزجار خلاص شویم. این کتاب مبتنی بر شفقت‌ورزی است.

درباره کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت

اگر تأثیر فاجعه‌‌بار خیانت را احساس کرده‌‌اید، کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت به شما کمک می‌‌کند مقاومت درونی و ایمان به خود را دوباره به دست آورید تا دوره‌‌های سخت را پشت سر بگذارید و رشد کنید. شما می‌‌توانید به کمک تمرین‌های استوسنی آموخته‌‌های خود را متناسب با شرایطتان پیاده کنید. با خواندن این کتاب احساس می‌‌کنید یک مربی شخصی استخدام کرده‌‌اید که شما را به سمت روزهای بهتر رهنمون می‌‌سازد!

از آنجایی‌که زندگی بدون درد ممکن نیست، باید از حکمتی که در کتاب زندگی و عشق‌ورزی بعد از خیانت نهفته شده درس بگیریم. استوسنی، یکی از محترم‌ترین متخصصان رابطه در دنیای امروز، روش‌های رشد و کسب رضایت از زندگی بعد از صدمه دیدن توسط دیگران را می‌شناسد. استفاده از این ابزار برای مدیریت انواع سرخوردگی‌ها و آسیب‌های رابطه به‌ظاهر ساده است.

کتاب زندگی و عشق‌ورزی بعد از خیانت مانند طنابی است که زوجین را از ریگ روان ناامیدی و یأس بعد از خیانت نجات می‌دهد. راهنمای استوسنی برای التیام جراحت‌های خیانت، مفیدترین روش است.

این کتاب راهنمای خردمندانه و مشفقانه‌ای برای التیام زخم‌های خیانت عاطفی است و به شما کمک می‌کند به‌جای گرفتار ماندن در احساس خشم یا اضطراب، بر خود مسلط شوید. 

خواندن کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که درگیر موضوع خیانت شدند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی و عشق ورزی بعد از خیانت

«خیانت عاطفی به دو طریق زندگی‌تان را نابود می‌کند: افشای ناگهانی یا درک تدریجی.

شما با فریب، نیرنگ و خیانت درمی‌یابید که شریکتان دروغ گفته، فریبتان داده، از شما اخاذی کرده یا به شما خیانت کرده است. شاید از قبل حدس زده باشید که یک جای کار می‌لنگد اما هیچ میزان از تعلیق شوک و درد ناشی از اعتراف شریک، حرف‌های یک شاهد، پیدا کردن ایمیل یا پیامک یا سایر شواهد قطعی را تسکین نمی‌دهد. همان لحظه می‌فهمید که دیگر زندگی‌تان مثل سابق نمی‌شود.

بعضی از انواع خیانت عاطفی، مانند خشونت یا محتاط بودن برای ساکت کردن شریکی که به‌شدت کینه‌ای، عصبانی، عیب‌جو، منزوی یا خودشیفته است، به همان اندازه قدرتمند است اما به‌تدریج درمی‌یابید که چه بلایی سر زندگی‌تان آمده است. سال‌های تلاش می‌کنید با بدرفتاری‌های شریکتان بسازید: آن را نادیده می‌گیرید، بهانه‌تراشی می‌کنید یا اصلاً این رفتار را به رسمیت نمی‌شناسید. غریزهٔ سازش، تعامل و اعتماد در اکثر روابط به سود شماست اما تلاش‌های شرافتمندانهٔ شما برای حفظ پیوند عاطفی با شریک زندگی (و در صورت داشتن فرزند، محافظت از آن‌ها) زمان تشخیص خیانتی را که از آن رنج می‌برید به تأخیر می‌اندازد.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۲۲۴۳۲
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

بهترین کتابی که خوندم:)

کاربر 1401267
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

کتاب خوبیه، راهکار مدار و تمرین محور هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هرگونه آسیب عاطفی شدید، از جمله خیانت عاطفی، مثل گاز خون‌آشام است. به‌محض اینکه گاز گرفته شویم، از روی غریزه می‌خواهیم دیگران را گاز بگیریم.
mahsa m

حجم

۴۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۴۶۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان