دانلود و خرید کتاب ادیسه هومر . ترجمه منوچهر اکبرلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ادیسه

کتاب ادیسه نوشتهٔ هومر است که تانیا زامورسکی آن را بازنویسی و خلاصه کرده و با ترجمهٔ منوچهر اکبرلو در انتشارات شهر قلم منتشر شده است. 

درباره کتاب ادیسه

نام ادیسه همواره در کنار ایلیاد می‌آید. این کتاب یک شخصیت اسطوره‌ای دیگر را در ادامهٔ داستان ایلیاد معرفی می‌کند. داستان ادیسه سرگذشت یکی از سران جنگ میان یونانیان و تروایی‌ها است. اودیسیوس که در سفری طولانی، ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارد. همه فکر می‌کنند او کشته شده است؛ اما به کشورش باز می‌گردد تا دست متجاوزان را از آن پاک کند.

ادیسه داستان سفری طولانی و دشوار در دریا و مبارزه با موجودات عجیب و ترسناک است. 

خواندن کتاب ادیسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های حماسی و اسطوره‌ای پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره هومر

هومِر که در زبان یونانی همرس یا هُمِر خوانده می‌شود، شاعر و داستان‌سرا ز اهالی ناحیه اسمیرنا یونان است. دربارهٔ سال زندگی او ۲ روایت وجود دارد. برخی سال زندگی او را در حدود ۸۰۰ سال و بعضی این تاریخ را ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌دانند. در پایان زندگی نابینا شده بود و از شهری به شهر دیگر می‌رفت و اشعار رزمی سرودهٔ خود را با نوای چنگ می‌خواند.

از او ۲ منظومه به نام‌های ادیسه و ایلیاد به‌جامانده است و بسیاری از اطلاعاتی که دربارهٔ یونان باستان می‌دانیم برگرفته از همین آثار است. هومر وقایع مربوط به جنگ تروا را جمع‌آوری کرده و با رنگی از افسانه و جنبه‌های فوق بشری و اسطوره‌ای و حماسی آمیخته‌ است.

هرودوت که یکی از مهم‌ترین مورخان دوران باستان است، وجود هومر را با قاطعیت باور دارد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان