دانلود و خرید کتاب پیک پرنده کی کی ایکو کادونو ترجمه زینب مهدوی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیک پرنده کی کی اثر ایکو کادونو

کتاب پیک پرنده کی کی

معرفی کتاب پیک پرنده کی کی

کتاب پیک پرنده کی کی نوشتۀ ایکو کادونو با ترجمۀ زینب مهدوی‌پور در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب رمانی ژاپنی در ژانر فانتزی و دربارۀ دختری به نام کی کی است. کی کی در ۱۳سالگی باید انتخاب کند که می‌خواهد باقی عمرش انسان بماند یا جادوگر. اگر جادوگر بودن را انتخاب کند، باید خانه را ترک کند و به شهر یا روستایی برود که بتواند از قدرت جادویی‌اش استفاده کند.

درباره کتاب پیک پرنده کی کی

کتاب پیک پرنده کی کی دربارۀ دختری به نام کی کی است. کی کی در آستانۀ تولد ۱۳سالگی‌اش باید انتخاب مهمی بکند؛ ادامۀ زندگی عادی یا قدم گذاشتن در دنیای جادو مانند خانواده‌اش. کی کی تصمیم می‌گیرد خانه را ترک کند و سنت‌ها را دنبال کند. این کار برای استفاده از نیروی جادو لازم است. او باید به جایی برود که به این قدرت نیاز دارند. کی کی می‌داند که باید فقط از قدرت‌هایش برای گذران زندگی استفاده کند؛ اما مشکلی که وجود دارد این است که او در معجون‌ ساختن یا طلسم کردن مهارت ندارد. او جادوگری کارآموز است؛ اما مشتاقانه آداب جادوگری را دنبال می‌کند.

کی کی در این وضعیت جدید با چالش‌ها و سختی‌های تازه‌ای مواجه می‌شود؛ ولی سعی می‌کند اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کند. او بعد از انتخاب شهری جدید سفرش را شروع می‌کند تا زندگی‌اش را بسازد. در این راه به شهر ساحلی کوریکو می‌رسد و با این خیال که مردم با روی خوش از او استقبال می‌کنند همان‌جا می‌ماند، غافل از اینکه به دست آوردن اعتماد مردم کار راحتی نیست. در این راه، جی جی، گربۀ دوست‌داشتنی و وفادارش همیشه آمادۀ کمک کردن به او است. همچنین دوستان جدیدیش به او کمک می‌کنند تا از پس اوضاع دشوار زندگی برآید و خاطرات دلنشینی را در کنار آن‌ها بسازد.

خواندن کتاب پیک پرنده کی کی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار رمان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیک پرنده کی کی

«وقتی دختر یک جادوگر و انسانی معمولی‌ پا به سن ده‌سالگی می‌گذارد، خودش تصمیم می‌گیرد که طبق رسوم و سنت‌های خانوادگی‌اش پیش برود و به‌عنوان یک جادوگر زندگی کند یا نه. اگر دختری این راه را انتخاب می‌کرد، خیلی سریع جادوی مادرش را یاد می‌گرفت و می‌توانست در سیزده‌سالگی‌اش، شبی را که هلال ماه کامل می‌شود، به‌عنوان روز بلوغ خود انتخاب کند. این روز برای جادوگران جوان به معنای ترک خانه و والدینشان است تا خودشان تنهایی به شهر یا روستایی که نیازمند جادو است، نقل‌مکان کنند. البته پیداکردن شهر بدون جادوگر برای یک‌ دختربچه آن هم به‌تنهایی کار بسیار دشواری‌ است، ولی در گذر زمان، قدرت جادوگران ضعیف‌تر و تعدادشان نیز کمتر شده‌ است.»

نظرات کاربران

diana
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

اگه داستانای ماجراجویی دوس دارین حتما بهتون پیشنهاد میکنیم این داستان درباره ی زندگی ی دختره که دوتا راه زندگی کردن داره اولیش میتونه خودش باشه ینی آدم باشه دومیش میتونه راه مامانشو انتخاب کنه و جادوگر باشه این دختر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۶۸۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان