دانلود و خرید کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید شیو خرا ترجمه علی اکبر قاری نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید اثر شیو خرا

کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید

نویسنده:شیو خرا
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید

کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید نوشتهٔ شیو خرا و ترجمهٔ علی اکبر قاری نیت و ویراستهٔ سمیه ذوالفقاری است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. در این کتاب می‌آموزیم که تلاش‌ها وقتی ارزشمند هستند که نتایج ارزشمندی داشته باشند.

درباره کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید

شما باید داستان‌های زیادی دربارهٔ افراد موفق خودساخته شنیده باشید ولی آیا تاکنون داستان افراد ناموفق خودساخته را شنیده‌اید؟ احتمالاً نه! چرا؟ زیرا افراد شکست‌خورده هرگز مسئولیت شکست را نمی‌پذیرند. آن‌ها والدین، معلمان، اقتصاد جامعه، شانس، بخت و اقبال یا چیزهای دیگر را مقصر می‌دانند.

کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید چه نوع کتابی است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در یک کلام، این کتاب نوعی کتاب آشپزی است. مواد اولیه، اصول را به شما می‌دهد و شما باید طبق دستور، آن‌ها را به نسبت‌های درست مخلوط کنید تا موفق شوید. مهم‌تر از همه، یک کتاب راهنمای گام‌به‌گام است که به شما کمک می‌کند تا آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

کتاب می‌توانید فروشنده موفقی شوید به شما کمک خواهد کرد تا اهداف جدیدی انتخاب کنید، درک جدیدی از هدفتان داشته باشید و ایده‌های جدیدی دربارهٔ خودتان و آینده‌تان ارائه کنید. مفاهیم این کتاب با ورق‌زدن فوری یا یک‌بار خواندن نمی‌توانند جذب شوند. باید آهسته و دقیق و هر دفعه یک فصل را بخوانید. از این کتاب به‌عنوان یک کتاب کار استفاده کنید. 

یکی از اهداف این کتاب این است که به شما کمک کند تا یک برنامهٔ عملی برای بقیهٔ زندگی‌تان ایجاد کنید. این برنامهٔ عملی سه چیز را نشان می‌دهد:

۱. چه چیزی می‌خواهید به‌دست آورید.

۲. انتظار دارید آن را چگونه به‌دست آورید.

۳. در چه زمانی می‌خواهید آن را به‌دست آورید.

وقتی این کتاب را می‌خوانید، یک دفترچهٔ یادداشت کوچک همراه داشته باشید. آن را به سه قسمت تقسیم کنید: قسمت اول: اهدافتان، قسمت دوم: مراحل رسیدن به اهدافتان و قسمت سوم: جدول زمانی موفقیت است. وقتی مطالعهٔ این کتاب را تمام می‌کنید، دفترچهٔ یادداشت شما شالوده‌ای خواهد بود که می‌توانید زندگی‌تان را بر اساس آن بسازید.

اصول این کتاب جهانی است و آن‌ها را می‌توان در هر وضعیت، سازمان یا هر کشور به کار برد. افلاطون می‌گوید: «حقایق جاودان هستند.» این اصول برای هر دو جنس، مرد و زن، کاربرد دارند.

تا وقتی‌که چشمانتان به هدف دوخته شده است، موانع را نمی‌بینید و تا زمانی که تغییری در رفتار نباشد، یادگیری وجود ندارد. تحول فقط وقتی صورت می‌گیرد که اطلاعات ملکهٔ ذهن شوند. بیشتر مردم در زندگی به علت نداشتن علاقهٔ شدید شکست می‌خورند، نه به علت نداشتن استعداد. پس با خواندن این کتاب قدم بزرگی در زندگی‌تان بردارید.

خواندن کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند فروشندهٔ موفقی باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب می توانید فروشنده موفقی شوید

«وقتی کار فروش تمام می‌شود، ما یک راه‌حل را به کسی فروخته‌ایم؛ یعنی به آن‌ها کمک کرده‌ایم تا از یک رنج یا ذلت خلاص شوند یا لذتی را به‌دست آورند. اگر هیچ‌کدام از این دو حالت رخ ندهد، ما به طرف مقابل لطمه می‌زنیم یا ضرر می‌رسانیم. خریدار از یک لذت محروم می‌شود یا به تحمل دردش ادامه می‌دهد و فروشنده و خریدار هر دو برای همیشه فرصت را از دست می‌دهند. فروشنده، همچنین فرصت فراهم کردن یک راه‌حل را در جای دیگر از دست می‌دهد. تصور کنید اگر چیزی برای کسی بتواند منفعت داشته باشد و شما نتوانید آن منفعت را به ازای یک مبلغ فراهم کنید، هر دوی شما بازنده می‌شوید.

این حالت را باخت ـ باخت می‌گویند، فروشنده برای همیشه فرصت و منبع درآمدش را از دست داده و خریدار از داشتن یک راه‌حل محروم شده است.

با انجام معامله، هر دو طرف سود می‌برند. خریدار با خریدن راه‌حل و فروشنده با دریافت پول بابت خدمت به خریدار.

وقتی یکی فروشنده راه‌حلی را می‌فروشد، آن را معاملهٔ برد ـ برد می‌گویند؛ زیرا هر دو طرف از انجام این کار سود می‌برند.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنیم، بازاریابی، راهبرد ایجاد منابع و درآمد را مشخص می‌کند، ولی در عمل این فروش است که درآمد ایجاد می‌کند.

فروش را می‌توان تابعی از بازاریابی دانست. بازاریابی زمانی اعتبار پیدا می‌کند که نتایج فروش خوب باشد. وقتی فروش بد است، بخش فروش و فروشندگان سرزنش می‌شوند.»



نظرات کاربران

کاربر 4044902
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

ترجمه بسیار بد و تحت اللفظی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۴۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۹۰۰
تومان