دانلود و خرید کتاب چگونه می توانیم موفق شویم شیو خرا ترجمه عبدالله مولیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می توانیم موفق شویم اثر شیو خرا

کتاب چگونه می توانیم موفق شویم

معرفی کتاب چگونه می توانیم موفق شویم

کتاب چگونه می توانیم موفق شویم اثری از نویسنده آمریکایی هندی‌تبار، شیو خرا (کرا) با ترجمه عبدالله مولیانی است. این کتاب به ما نشان می‌دهد که مسیر موفقیت از کجا آغاز می‌شود و ما چطور می‌توانیم با ایجاد تغییراتی در زندگی، به این مسیر وارد شویم. 

این کتاب تا به حال به هفده زبان در دنیا ترجمه شده است و فروش بسیار بالایی دارد. 

درباره کتاب چگونه می توانیم موفق شویم

شیو خرا، در کتاب چگونه می توانیم موفق شویم به این سوال مهم پاسخ داده است. سوالی که همه ما، بارها و بارها از خودمان پرسیده‌ایم. ممکن است به زندگی افراد موفق نگاهی بیندازیم و از خود بپرسیم چه چیزی مانع ما می‌شود؟ این کتاب به این سوال پاسخ می‌دهد. 

مسیر موفقیت مسیر همواری نیست. گاهی لازم است تا برای موفق شدن به تغییر در شیوه سلوک و منش‌مان فکر کنیم و گاهی لازم است تا اشتباهاتی مرتکب شویم تا درسی از آن بیاموزیم. در عین حال لازم است تا خصوصیات و صفاتی خاص را در خودمان پرورش دهیم که ما را از اطرافیانمان متمایز کند. عادات ما و برنامه‌ریزی کردن هم که جایگاه خاص خود را دارد. این کتاب تمام آنچه را که لازم است برای رسیدن به موفقیت انجام دهیم در اختیار ما قرار می‌دهد و مانند یک راهنما در این مسیر همراه ما است.

کتاب چگونه می توانیم موفق شویم از اسفند ماه سال ۱۳۹۰ تا خرداد ماه سال ۱۳۹۲ درروزنامه اطلاعات بصورت پاورقی چاپ شد و در نشریات اطلاعات، کتاب هفته و شرق نقد شده است. 

کتاب چگونه می توانیم موفق شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید موفقیت، شاخص اصلی شما باشد، این کتاب را بخوانید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان