دانلود و خرید کتاب توسعه مهارت های کوچینگ دیتمار استرناد ترجمه معصومه عباس زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توسعه مهارت های کوچینگ اثر دیتمار استرناد

کتاب توسعه مهارت های کوچینگ

معرفی کتاب توسعه مهارت های کوچینگ

کتاب توسعه مهارت های کوچینگ نوشتهٔ دیتمار استرناد و ترجمهٔ معصومه عباس زاده است. انتشارات امید آینده این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب توسعه مهارت های کوچینگ

کتاب توسعه مهارت های کوچینگ ابتدا درمورد کوچینگ سخن گفته و آن را تعریف کرده و سپس درمورد تفاوت کوچینگ با فعالیت‌های رشدیِ دیگر، نتایج کوچینگ، کوچینگ در محیط سازمانی، کوچینگ گروهی، مکالمه‌های مفیدِ کوچینگ، مدل‌های کوچینگ، فرایند آن و جلسه‌هایش و... توضیح داده است. این کتاب را می‌توان مقدمه‌ای برای انواع ابزارها و روش‌های کوچینگ دانست که می‌تواند به‌عنوان رویکردی به‌وسیلهٔ رهبر هر سازمان به کار گرفته شود. این کتاب به توسعهٔ مهارت‌های کوچینگ کمک می‌کند. این کتاب تمرین‌هایی سودمند، مدل‌ها و رویکردهایی کلیدی را نیز در خود گنجانده است.

کتاب توسعه مهارت های کوچینگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با شیوه‌ای بسیار روان ما را با علم نوین کوچینگ و همچنین تکنیک‌های اجرایی این علم در برقراری رابطه با انسان‌ها، چه در زندگی شخصی و چه در کسب‌وکار و سازمان، به خوبی آشنا می‌کند.

کوچینگ (Coaching) عملی است که یک «کوچ» مسئولیت انجام آن را بر عهده دارد. هر کوچ باید به مخاطب خود بازخورد بدهد، کمک کند، به افزایش آگاهی افراد نسبت به نقاط قوت و ضعفشان یاری برساند، راه رسیدن به اهداف را به افراد نشان دهد و... . این روش می‌توان به دیگران کمک کند تا در کار و زندگی پیشرفت کنند و به موفقیت برسند.

خواندن کتاب توسعه مهارت های کوچینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون موضوع کوچینگ پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۹۳۳۴۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

با توجه به اینکه کتاب بسیار خوب و مفیدی است قیمتش هم خیلی مناسب است. تشکر از انتشارات امید آینده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۵۷,۹۰۰
تومان